اقتصادی

ویژگی فیلتر هوای کولرگازی 18000 اجنرال؛ ضد بو و یون زدا

کولرگازی 18000 اجنرال با فیلتر هوا در داخل پنل می‌تواند بوی نامطبوع در اتاق پخش کند و همچنین گرد و غبار را در اتاق کاربر جذب کند. دستگاه تهویه مطبوع عمومی 18000 دارای فیلترهای دئودورانت یونی و عصاره سیب است که از اکسیداسیون استفاده کرده و اثر یون‌های تولید شده توسط سرامیک‌های بسیار ریز را از طریق تجزیه قوی بوهای جذب شده، دئودورانت و ذرات ریز و گرد و غبار، تخم‌های نامرئی قارچ‌ها و میکروب‌ها را با برق ساکن فیلتر می‌کنند و با استفاده از عنصر فنیک اسید از سیب، از رشد بیشتر جلوگیری می‌شود که این ذرات را غیرفعال می‌کند و هوای سالم و تمیز ایجاد می‌کند.

سیستم اینورتر کولرگازی 18000 اجنرال

کولرگازی 18000 اجنرال با فن آوری اینورتر یکی از تهویه هوا کم مصرف انرژی در بازار است. 18000 دستگاه تهویه مطبوع عمومی با 73 درصد کاهش در مصرف انرژی موجب صرفه جویی قابل توجهی در انرژی شده است. همانطور که در ادامه مطلب خواهیم گفت، سیستم اینورتر A / C با تشخیص دمای اتاق به دمای تنظیم شده توسط کاربر سرعت موتور را کند می‌کند و تا زمان تغییر دما نمی‌تواند تغییر کند. rpm موتور پایین را حفظ کنید که باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

میزان تولید صدا

کولرگازی 18000 اجنرال با میزان سر و صدای 47 دسی بل یکی از آرام ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در بازار است. جنرال همیشه قادر به تولید تهویه مطبوع با سر و صدای کم، ارائه محصولات با کیفیت و همچنین دوام بالایی است. یکی دیگر از دلایل پایین بودن سر و صدای 18000 دستگاه تهویه هوا عمومی است. روی دیوار است. شرکت اجنرال برای محافظت از کاربران خود در برابر لرزش‌های احتمالی به دلیل زمین‌لرزه سینی برای پنل کولرگازی خود طراحی کرده است که می‌تواند خیلی محکم بر روی دیوار نصب شود که به این دلیل نیز از صدای کولرگازی که به دلیل لرزش به وجود بیاید را کاسته است.

قابلیت اسمارت اسکن کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال: کولرگازی 18000 اجنرال با قابلیت اسکن خودکار توسط نور ماوراء بنفش هر 30 دقیقه تعداد افراد موجود در فضای کاربر را تشخیص می‌دهد. کم کنید و مصرف برق خود را به حداقل برسانید.

کولرگازی 18000 اجنرال با هدف کلی با عملکرد i کنترل، کاربر می‌تواند مقدار انرژی مصرف شده توسط سیستم تهویه مطبوع خود را تا حدی انتخاب کرده و آن را کاهش دهد. تهویه هوا باعث افزایش و کاهش مصرف انرژی تهویه هوا می‌شود. علاوه بر این، تهویه مطبوع General 18000 با عملکرد تایمر خواب می‌تواند به تدریج دمای محیط داخلی را تغییر دهد، که می‌تواند یک مکان خواب مناسب را برای کاربران ایجاد کند.

چراغ فیلتر

کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال با داشتن فیلتر سبک بر روی پنل آن، می‌تواند کاربر را به سرویس و تمیز کردن فیلتر علامت دهد، زیرا فیلتر mifit موجود در سیستم تهویه مطبوع عمومی 18000 می‌تواند برای چندین سال مورد استفاده قرار گیرد و در صورت لزوم فیلتر را جایگزین کنید.برای خرید این فیلتر می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. باز کردن پانل شستشوی فیلتر بسیار آسان است و کاربران می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند.

حالت توربو شارژ کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال: کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال با قرار دادن یک دکمه بر روی کنترل این سیستم تهویه هوا، می‌تواند حالت توربو را در اختیار کاربر قرار دهد، در نتیجه تخلیه هوا از این کولر گازی به چند متر افزایش می‌یابد.

تغییر وضعیت خوددکار

کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال می‌تواند با تغییر دمای اتاق کاربر، دما را به طور خودکار تنظیم کند، به گونه‌ای که در حالت خنک کننده و گرمایشی، با تغییر دما، سیستم تهویه هوا می‌تواند دما را بر دمای تنظیم شده توسط کاربر تنظیم کند.

حالت خواب یا همان اسلیپ (sleep)

کولرگازی ۱۸۰۰۰ اجنرال دارای حالت خواب است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از سیستم تهویه هوا حالت خواب را انتخاب کنید. تهویه هوا با انتخاب حالت خواب، تغییر دما را هر نیم ساعت کنترل می‌کند و دما را تغییر می‌دهد، که می‌تواند یک فضای خواب مناسب باشد. کاربر تعریف می‌کند و شما می‌توانید حالت خواب را 24 ساعت تنظیم کنید، می‌توانید یک فضای مناسب و همچنین کاملاً بی صدا از سیستم تهویه مطبوع خود داشته باشید.

 

منبع مقاله:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount/split-ogeneral-18000

 

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا