اقتصادیکسب و کار ایرانی

ویندوز 10 اینترپرایز اورجینال: تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما برای یک تجربه کاربری امن و قابل اعتماد در سازمان

سیستم عامل ویندوز 10 یکی از محبوب‌ ترین نسخه‌های ویندوز در دهه اخیر محسوب می‌شود. این ویندوز به نوبه خود مزایایی نسبت به ویندوز 8 یا 7 دارد. اما در صورتی که ویندوز 10 اینترپرایز اورجینال باشد، تأثیرات مثبت بیشتری در سهولت و سرعت استفاده از آن قابل درک است. به همین دلیل در این بررسی قصد داریم که شما را با نسخه اورجینال ویندوز 10 آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

ویندوز 10 اورجینال چه ویژگی‌هایی دارد؟

همیشه به کاربران توصیه می‌شود. اما این نکته را باید بدانید که در سال‌های اخیر ویندوز 10 اورجینال با بیشترین امکانات و جذابیت بسیار بالایی که نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز داشته توانسته توجه عموم را به خود جلب کند.

این ویندوز اصل چندین ویژگی مهم دارد که نباید از آنها غافل بشوید. برای مثال تمام نسخه های ویندوز 10 به طور کامل از سوی مایکروسافت پشتیبانی می‌شوند. در حالی که قانون کپی رایت را رعایت کرده و امکان آپدیت آنها به آسانی وجود دارد.

خرید ویندوز 10 اینترپرایز اورجینال چه اهمیتی دارد؟

ویندوز 10 اورجینال دارای نسخه‌های متعددی است که کامل ترین آن، نسخه اینترپرایز یا سازمانی به حساب می‌آید. کاربران با نصب نسخه مورد نظر خود از ویندوز 10 می‌توانند بدون دردسر از لپ تاپ خود استفاده کنند. خرید ویندوز 10 اورجینال یک مزیت مهم دارد و آن حفظ امنیت دستگاه و اطلاعات ذخیره شده در آن است. از طرفی با خرید لایسنس ویندوز 10 می‌توان حق استفاده از این ویندوز و آپدیت‌های جدید آن را به طور قانونی به دست آورد.

اما مزایای ویندوز 10 اورجینال به همین موارد ختم نمی‌شوند. در حقیقت افراد و سازمان‌هایی که ویندوز 10 اورجینال و لایسنس آن را خریداری می‌کنند، بدون اینکه مشکل نرم افزاری یا نقص سیستمی داشته باشند، از امکانات آن بهره مند می‌شوند. در این شرایط دیگر خبری از اشکال نرم افزاری، ناپایداری سیستم و برخورد با صفحه آبی یا صفحه مرگ نیست.

بر خلاف آن کاربران رضایت خود را از افزایش سرعت عملکرد سیستم دارای ویندوز 10 اورجینال اعلام کرده اند. به ویژه که با پرداخت هزینه مشخص قیمت لایسنس ویندوز 10، آپدیت درایوهای مختلف آن به سرعت و بدون نیاز به جستجو در اینترنت انجام می‌شود و همین امر باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

ویندوز 10 اورجینال در خدمت تمام دستگاه‌ها

یکی از مهم ترین ویژگی‌های نسخه اورجینال ویندوز 10 که باعث افزایش محبوبیت آن شده، سازگاری این ویندوز با دستگاه‌های هوشمند است؛ بنابراین شما با توجه به قیمت ویندوز 10 مبلغی را پرداخت می‌کنید اما می‌توانید به راحتی تلویزیون، گوشی موبایل هوشمند و پلی استیشن خود را با لپ تاپی که ویندوز 10 دارد، هماهنگ کنید.

کلام آخر

ویندوز 10 اورجینال دارای ویژگی‌هایی است که نصب آن باعث تسهیل و تسریع کار با دستگاه‌های مورد استفاده خواهد شد. شما با پرداخت مبلغ مشخصی برای خرید این ویندوز اورجینال و لایسنس آن می‌توانید آپدیت درایوهای مختلف را به آسانی انجام دهید، بدون اینکه با مشکل سیستمی مواجه شوید.

دکمه بازگشت به بالا