جامعه و خانواده

ورزشکاران با پرداخت حداقل ۳۴۴ هزار تومان در ماه بیمه می‌شوند

ورزشکاران در ورزش های مختلف می توانند با پرداخت 340،000 تومان در ماه و حمایت از حقوق بازنشستگی ، مستمری (فوت قبل از بازنشستگی و بازنشستگی) از حمایت های ایمنی کوتاه مدت و بلند مدت استفاده کنند. ) و درمان.

در مصاحبه با سی وی نت ، حسین امیری ، گنججه ، مدیرکل تأمین اجتماعی در غرب تهران بزرگ ، وی گفت: “از 84 میلیون نفر ، حدود 30٪ ورزشكاران حرفه ای و حرفه ای در ورزش های عمومی یك روز در هفته و همچنین كمتر از پنج درصد تماشا می كنند. مراقبت های اجتماعی “

امیری گنججه افزود: در منطقه تهران بیش از 320 هزار ورزشکار سازمان یافته در بخش های مختلف فعالیت می کنند که کمتر از 20 درصد از شبکه ایمنی را در خود جای داده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی غرب تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات بیمه بازیکنان نبود برنامه منظم در باشگاه ها و قراردادها است ، وی افزود: همه بازیکنانی که در بخش دولتی کار می کنند سابقه طولانی دارند. بیمه های اجتماعی و همچنین متأسفانه 90 درصد از پوشش بیمه بازیکنان فقط با مراجعه به حوادث و بیماری ها در یک بازه زمانی کوتاه بسته می شود.

وی با اشاره به بیمه نامه اشتغال سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به نیازها و درخواست های بازیکنان و شرایط کار می توان به سه معیار 12٪ مستمری و مرگ و میر اعتماد کرد. بازنشستگی ، 14٪ مستمری و بقای مداد و 18٪ مستمری. ” ، ایمنی و ناتوانی ، بیمه تأمین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ از حداقل سن بازیکنان برای دریافت بیمه تا سن 18 سال و بالاتر از 50 سال خبر داد.

براین اساس ، ورزشکاران و ورزشکاران می توانند با پرداخت 340 هزار تومان در ماه و حمایت از مزایای بازنشستگی (فوت قبل از بازنشستگی) ، حمایت های ایمنی کوتاه مدت و بلند مدت را پوشش دهند. و درمان

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا