ورزش

واکنش مهدوی‌کیا به حضور در پرسپولیس؛ آدمی نیستم که کارم را نیمه‌کاره رها کنم

به گزارش رسانه ها ;رآنلاین; مهدی مهدوی کیا پیش از عزیمت به عراق برای انجام دو بازی دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که باشگاه امید را به دروازه بان ما نداد، گل دیگری را جایگزین دروازه بان خود کردیم زیرا می خواستیم بازیکنان را قبل از بازی دوستانه در نظر بگیریم. اضافه کنیم.

* حالا مهم ترین چیز جای دیگری است و چیز دیگری

وی درباره بحث مالی کادر فنی و نحوه آماده سازی نیز گفت: این کارها همچنان ادامه دارد. اگر خدا بخواهد بعداً در این باره صحبت می کنیم و اگر بخواهیم صادق باشیم در این زمینه از حریفان خود عقب هستیم. حالا مهمترین چیز جای دیگری است و چیز دیگری. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا در این مسابقات شرکت کنیم. با توجه به اینکه من و هنرمندان اعتقاد خاصی به این ورزشکاران داریم، امیدوارم با اطمینان کامل به بازی های آسیایی برگردم. با اینکه با جمعی از جوانان به این مسابقات می رویم و دو سال از بقیه کوچکتر هستیم اما نتایج خوبی خواهیم گرفت، امیدوارم به آینده این تیم.

* از دیگر رقبای خود عقب هستیم

سرپرست تیم ملی فوتبال امید کشورمان با بیان اینکه غم پیش روی شما و حمایت از این تیم خوب نیست، گفت: مشکل بزرگی نیست، اما اگر می خواهیم با رقبای خود رقابت کنیم، می خواهیم با ما بازی کنید. ما عقب هستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم.» این کار را می کنیم تا با استعدادی که داریم و توانایی های این بازیکنان همه چیز خوب پیش برود.

* حضور در پرسپولیس؟ من تیم امید را دوست دارم

مهدوی کیا در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین سی وی نت مبنی بر اینکه شایعاتی مبنی بر حضور شما در پرسپولیس وجود دارد و اینکه آیا خودتان این شایعه را شنیده اید، گفت: نه، تعجب کردم. گاهی اوقات من یک گفتگوی غافلگیرکننده داشتم. به تیم امید قول می دهم و دوست دارم و تمام تلاشم را می کنم تا در این تیم کار کنم. ماه گذشته کوتاه بود و ضعف زیاد بود، اما من به این جوانان ایمان دارم. دوست دارم در این راه خوب عمل کنم. قرار نیست یک نیمه را از دست بدهم چون به این تیم امید زیادی دارم. از روز اولی که شروع به کار کردم، هدفم انجام یک کار عالی بود. امیدوارم شرایط بهتر شود اما در بحث های قبلی گفتم امیدوارم با قدرت برگردیم.

* امید باید کارهای بزرگ انجام دهد

وی افزود: تیم ما یک گروه جوان است و از نظر تجهیزات و آمادگی برای بازی عقب مانده ایم اما باز هم می گویم این جوانان باید کارهای بزرگی انجام دهند که ما با تمام وجود در آنها هستیم. “

* قول نمی دهم برنده شوم

رئیس تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به اینکه آیا قول خوبی داده یا خیر، گفت: هیچ مربی نمی تواند باور کند تیمش در صورت حضور در مسابقات برنده خواهد شد. من با یک تیم دو ساله به این مسابقات می رفتم. من تمام عواقب این کار را پذیرفته ام چون به امید خدا با دست پر چشم به راه آینده هستم.

* خیلی از ورزشکاران امید از نظر جسمی مشکل دارند

مهدوی کیا در مورد انتظارات خود گفت: بسیار خوشبین هستم که تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج انجام خواهیم داد. ما مشکلاتی داریم، اکثر ورزشکاران ما در مسابقات بازی نمی کنند و وضعیت خوبی ندارند و مشکل جسمانی دارند. این حرف ها را در تمرین ها و تست هایی که انجام دادیم می بینیم اما من خیلی به آنها امید دارم.

* توافق ما با منصوریان و مجیدی محقق نشد

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین سی وی نت مبنی بر اینکه مجیدی و منصوریان قول داده اند به بازیکنانشان مسابقه بدهند و به مربیان بی حمایت نگفتند، گفت: از کسی توقع زیادی نداریم، معامله کردیم اما نشد. ” ما تلفنی با آنها صحبت کردیم و خواستیم آنها موفق شوند زیرا تقریباً با همه دوست هستیم، مشکلی نیست، این یک کشور است. باشگاهی که من در آن عضویت دارم، بلافاصله افراد را بدون مشکل جایگزین خواهیم کرد. امروز تلفنی صحبت کردیم که مشکلی نیست، این یک ملت و یک استعداد بزرگ است.

* پس از دو دیدار در عراق به تاشکند رفتیم

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سه شنبه و جمعه دو بازی با تیم امید عراق داشتیم و پس از آن برای حضور در فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تاشکند را ترک خواهیم کرد.

وی درباره حمایت باشگاه از تیم امید گفت: تقریبا بازیکنان زیادی را بازگردانده ایم. باشگاه نفت مسجد سلیمان که برای بقا در لیگ برتر دست و پنجه نرم می کند، با این باشگاه همبازی شده ایم تا بعد از بازی به بازیکنانش امید بدهیم.

* بادیگارد استقلال با افراد دیگری جایگزین شد

مهدوی کیا در مورد علیرضا رضایی دروازه بان استقلال که به تیم امید نپیوست، اظهار کرد: اشکالی ندارد. ما قراردادی داریم که اعمال نمی شود و جایگزین دیگران می شود. مشکلی نیست

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضران فرصت های خود را از دست دادند یا خیر، گفت: ما قاطعانه معتقدیم که بازیکنان ما قبل از مسابقات در این دو بازی دوستانه حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا