ورزش

همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای ایران کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز دوشنبه در مراسم نقد و بررسی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی. 2022 قطر ضمن قدردانی از زحمات متخصصان شاغل برای آماده سازی این تیم گفت: انگیزه، اشتیاق و اعتماد به نفس مهمترین کاری که بازیکنان ایرانی در رشته های مختلف ورزشی انجام می دهند این است که باید خداوند متعال را به خاطر این نعمت بزرگ شکر کنیم.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال افزود: اکنون خداوند متعال به شما توفیق و افتخار بزرگی عطا فرموده است که به پاس زحمات و جانفشانی شما لباس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به تن کنید. با تلاش برای مضاعف کردن این نعمت بزرگ به شکلی شاد نکن از ایران استفاده کنید.

رئیسی توکل به خداوند متعال را رمز موفقیت و پیروزی در میدان و میدان سخت خواند و گفت: زمانی که دل ملت ایران و دوستداران اسلام ایران را به اهداف خود بنگرید و باعث افتخار و سربلندی این باشید. کشور، شما باید انجام دهید. بدانید که خداوند متعال نیز هدف شماست، او شما را از مراقبت و حمایت خود باز نخواهد داشت.

رئیس جمهور به این یادداشت ادامه داد انجام دادن اینکه خون صدها هزار شهید بر زمین ریخته شد تا پرچم پرافتخار این کشور برافراشته شود و نام ایران در جهان سربلند شود. دو برابر انجامش نده

رئیسی با بیان اینکه کسانی که نمی خواهند پیروزی و موفقیت جوانان ایرانی را ببینند، می خواهند تمرکز شما را از بین ببرند، گفت: در این موضوع بسیار مراقب باشید. اجازه ندهید هیچ ارائه یا انتشاراتی شما را از همه چیز منحرف کند یک تصمیم سخت و برای سربلندی کشورتان تلاش کنید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان و اشرار قصد دارند پیروزی و موفقیت ملت ما را تلخ کنند، افزود: تلاش تیم ملی در زمین بازی از سنت هایی است که می توان قدرت را تقویت کرد. هماهنگی و همدردی بیشتر ملت بزرگ ایران و فروپاشی اراده دشمن.

رئیسی تاکید کرد: حمایت دولت از تیم ملی فوتبال و همه بازیکنان، قهرمانان و مفاخر ایران اسلامی روشن است. حالا پرسید خوش آمدی گرمه به سایر اعضای تیم ملی قطر اضافه شود.

و پایان رئیس جمهور اعضای کشور را با التماس دعا فرستاد که با اراده قوی شما ملت ایران به پیروزی و موفقیت دست خواهد یافت.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پیش از سخنان رئیس جمهور درباره روند صعود یک کشور به جام جهانی، برای رای گیری در فدراسیون فوتبال، انتخابی صحبت کرد. یک جعبه جدید تیم ملی و آماده سازی تیم ملی فوتبال در جام جهانی حضور خواهند داشت 2022 قطر داستان ارایه شده.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در سخنانی کوتاه با بیان شرایط متفاوت جام جهانی و شرایط سخت و سخت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: معتقدم که ملی پوشان بازیکنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهند گرفت، در این بازی ها به میدان خواهند رفت و اگرچه در بازگشت از این بازی ها همه از نتایج کسب شده این تیم خوشحال خواهند شد.

در این مراسم وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و مرتضی پورعلیگنجی به نمایندگی از تیم ملی فوتبال به بیان دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود پرداختند.

همچنین محمدمهدی فروردین رئیس شورای اسلامی پیام ملی پوشان فوتبال کشورمان را برای نمایندگان مجلس قرائت کرد.

در پایان این مراسم پیراهن شماره 12 تیم ملی به عنوان اسپانسر 12 تیم ملی و کتاب جام جهانی توسط محمدمهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی محمد نبی. معاون رئيس جمهور اولین جایزه تیم فوتبال به آیت الله رئیسی رئیس جمهور اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا