سلامت و تندرستی

هشدار بهداشت جهانی در کشورهای غرب آسیا: “همه چیز خطرناک است”


اخبار آفتاب:

احمد المنتظری ، مدیر منطقه ای WHO ، عصر پنجشنبه در بیانیه ای گفت: “بسیاری از کشورهای خاورمیانه افزایش بیماری کوروی ویروس را دارند که از سلامت خوبی برخوردار نیست.”

ال منتظری در بیانیه ای گفت: “حتی در کشورهایی که سیستم بهداشتی قوی دارند ، ما شاهد افزایش نگران کننده عفونت های ثبت شده و مرگ و میرها هستیم.”

هشدار بهداشت جهانی در کشورهای آسیای غربی:

وی گفت: “گرچه اوضاع خطرناک است ، فرصتی برای گردش CVD-3 در خاورمیانه وجود دارد اما این فرصت هر روز در حال کاهش است.”

یک مقام WHO گفت: “ما باید فوراً اقدام کنیم. رهبران کشورها باید نقش اساسی داشته باشند. همه دولت ها و کشورهای منطقه باید مجموعه ای از اقدامات مؤثر را دنبال کنند.”

المنتظری با بیان اینکه افزایش تعداد بیماران کرونری نشان دهنده سرعت انتقال ویروس است ، گفت: باید اقدامات مناسبی برای جداسازی فردی انجام شود ؛ قرنطینه دقیق یک مسئله بسیار مهم است و باید در بسیاری از کشورها گسترش یابد.

احمد ال منتظری تأکید کرد: “در خانه بمانید و از خود مراقبت کنید ، این یک شعار نیست بلکه یک پیام محتاط برای نجات جان است.”

اگرچه در کشورهای آسیای غربی بیش از 60 هزار نفر وجود دارد ، اما تعداد مبتلایان به ویروس کروناویروس خاص در اروپا ، آمریکا و آسیا کمتر است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی سی وی نت هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا