ورزش

هدایت حرفه‌ای نکونام فولاد را در رده‌بندی جهانی موفق کرد

گرشاسبی: کاردستی فولاد ضد زنگ نکونام فولاد یک موفقیت در سطح جهانی است.

رئیس باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان بهترین تیم ایران در سطح جهانی را حاصل تلاش اعضای ارشد و هدایت حرفه ای جواد نکونام دانست.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت؛ حمیدرضا گرشاسبی ضمن تشکر از این موفقیت از هواداران فولاد خوزستان گفت: همانطور که می بینیم تیم فولاد علیرغم چالش های ایجاد شده در ابتدای رقابت ها، اکنون به رشد نزدیک شده است و به گفته کارشناسان فوتبال کشور. شرایط در این رقابت خوشایند است.” با مالکیت لیگ برتر و کنفدراسیون فوتبال آسیا که صعود خود را به عنوان تیم برتر این تیم انجام داده است، علاوه بر افتخارآفرینی، همچنان جایگاه بسیار خوبی در کشورمان دارد.

گرشاسبی ادامه داد: من همیشه به اصول اعتقاد داشتم و “پایان هر سختی آسان است” و این را در تیم خود می بینم، شرایط تیم به دلیل بسته بودن پنجره در ابتدای مسابقات سخت است اما با استقامت تیم، لطف خداوند و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیئت مدیره این سد برداشته شد، نکونام در حال رشد است تا تیمی باشد که همیشه دارای ویژگی های حرفه ای باشد.

وی افزود: واقعیت این است که تیم فولاد به عنوان دومین تیم ارزان قیمت غرب آسیا توانسته به رده هشتم برسد و بالاترین رتبه ایران و دهم آسیا در رنکینگ جهانی باشد و نشان دهنده تلاش و تلاش است. وحدت تیم و ارزش های حرفه ای. همه ارکان تیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان گفت: از علاقه مندان و علاقمندان فولاد خوزستان می خواهم اگر بازی روز شنبه مقابل استقلال در حضور تماشاگران با حضور در ورزشگاه و روشن کردن انرژی خوب برگزار شود. داخل اتاق. یکی، زمینه را برای ماشین Formation فراهم کنید. تشویق مشتاقانه شما روحیه کارکنان و تیم را القا می کند.

پایان پیام //

دکمه بازگشت به بالا