اقتصادیکسب و کار ایرانی

نمایندگی گیربکس خورشیدی در تهران کجاست ؟

 نمایندگی گیربکس خورشیدی در تهران

: جهت خرید محصولات این برند وانواع الکتروموتورها، موتور گیربکس های صنعتی و سایر الکتروموتور های ایتالیایی و آلمانی می توانید  با  نمایندگی گیربکس خورشیدی در تهران عامل فروش برندهای اروپایی تماس بگیرید.

کمپانی Reggiana ایتالیا

ایتالیایی با نام های متعددی دربازار خوانده میشود . برای نمونه گیربکس رجیانا ، گیربکس رجیانا نام گذاری شده است که میتوان آن را از بهترین تولید کنندگان درعرصه گیربکس های سیاره ای در سطح جهان دانست .

این گیربکس  از طبقات متعددی تشکیل شده است که هر طبقه با دور معین و بطور مستقل کاهش مییابد . گیربکس با میزان  کاهش دور فعالیت میکند . درواقع  با کاهش تعداد چرخ دنده ها دردور ورودی؛ به طبقه بعد منتقل می گردد .کاهش دور درچندین مرحله اعمال میشود تا به دور های ایده آل درمحدوده 0.5 تا 800 دور دردقیقه دست مییابد و بعلاوه نسبت تبدیل دراین نوع گیربکس بین 3 الی 7 متغیر است.

موتور گیربکس Reggiana

جهت انتخاب و رجیانا عوامل بسیاری درکارکرد گیربکس موثر هستند . برای تهیه ی یک گیربکس مناسب باید به مواردی که درادامه خدمت شما ارائه میدهیم توجه کنید.

در واقع؛  این ماکزیمم سرعت ورودی ، به سرعتی گفته میشود که قابل اعمال درسیستم ورودی برای دورهای کوتاه و یا عملکردهای تناوبی  باشد .

توجه کنید ؛ اگردر چنین شرایطی کاهش  سرعت دور را اعمال نکنیم ؛علاوه بر افزایش دما ؛ افزایش صدا بوجود می آید که بدنبال این شرایط کاهش عمر مفید دستگاه را خواهیم داشت .

بازدهی و عملکرد

این بازده ؛ نسبت بین توان ورودی و خروجی را بیان میکند . بازده در گیربکس Reggiana تک طبقه چیزی درحدود 97% – 98% میباشد . بعلاوه ؛ با افزایش تعداد طبقات در گیربکس چند طبقه ای و همچنین در مدل های زاویه دار با شافت مستقیم این بازده کاهش می یابد .

این دما درمحدوده -20 الی 90 درجه برای گیربکس های خطی و زاویه ای در نظر گرفته شده است . توجه داشته باشید درصورت ایجاد دمایی بالاتر از محدوده ای که گفته شد ، باید از مواد خاص در جهت آب بندی و حتی روغن کاری ویژه استفاده کنید .

افزایش بارها بر روی شافت خروجی به گیربکس آسیب وارد میکند و استهلاک آن را افزایش داده ودر پی آن از عمر دستگاه میکاهد

در واقع ، به مقدار توان مجازی که میتوان به بخش ورودی گیربکس فشاروارد کند ؛ میگویند . توجه داشته باشید برای افزایش عمر دستگاه ؛ دمای روغن داخل گیربکس از 90 درجه نباید بیشتر باشد . بعلاوه ؛ شرایط روغن کاری را باید بر طبق اصول انجام داد .

این شرایط شامل : اگر گیربکس Reggiana بصورت عمودی اعمال شده است ؛ روغن دربالاتر از بلبرینگ قسمت ورودی باشد . در گیربکس هایی که بطور افقی اعمال شده اند ؛ روغن تا نیمه پر شود . روغن مرغوب و مورد تایید کارخانه ؛  ISO VG150 است.

کاربردها

از مزیت های محصول بسیار پر کاربرد می توان به ؛راندمان بالا ؛ ابعاد کوچک ؛ نصب و نگهداری آسان و حتی به قیمت مناسب آن اشاره نمود . اما از کاربرد های گیربکس Reggiana در گیربکس میکسر صنایع آب و فاضلاب ، میکسر صنایع معدنی ؛ میکسر قیر ؛ گیربکس خطوط نورد فولاد ؛ گیربکس توربین بادی ؛ گیربکس آسیاب خردکن مواد معدنی ؛ بال میل صنایع سیمان ؛ گیربکس وینچ کشنده ؛ تیکنر ؛ بچینگ , نورد , رولینگ ؛ نوار نقاله ؛ کانوایر ؛ و صنایع بسته بندی و.. اشاره کرد.

می توان به راندمان کاری بالا تا حدود 98% ؛ قابلیت تحمل گشتاور بسیار بالا ؛ حجم بسیار کم گیربکس و نحوه قرار گیری دنده ها ؛ محدوده دور نرمال 5 الی  800 دور ، دوام و استحکام بالا و همچنین تقسیم توازن بار دربین طبقات ؛ دقت بالا ، امکان اجرای کوپل بسیار ساده و سریع الکتروموتور بر روی گیربکس Reggiana دور ورودی تا مرز 3500 دور دردقیقه ؛ تامین قطعات و تعویض آن ها درمحل نصب ، ودر آخر میتوان به سرویس و نگهداری بسیار ساده اشاره کرد

در فروش یکی از مشکلات بزرگی که برای نمایندگان و فروشندگان ایجاد شده است ،  نوسانات قیمت دلار ، قیمت موتور گیربکس SEW را تحت تاثیر قرار داده است و همین باعث عامل  میشود که به اشتباه بعضی از فروشندگان فرض کنند که خود فروشنده هر روز قیمت را کم و زیاد میکند ، در حالی که کم و زیاد شدن قیمت گیربکس SEW  به دلار و قیمت روز آن بستگی دارد . اما ما این نوید را به مشتریان گرامی خود میدهیم که تمامی قیمت های اعلامی از سمت ما پایین ترین قیمت موجود در بین همکاران ما می باشد

از مشخصات فنی قابل ذکر محصولات این است که این گیربکس ها دارای یاتاقان های ضد اصطکاک بوده و کاملا روغن کاری شده اند که در ترکیب با قدرت بالای موتور در مراحل خروجی باعث بهبود روند خواهند شد. موتور گیربکس SEW همچنین نسبت سرعت خروجی را کاهش می دهد و در نتیجه برای کاربرد هایی مانند آسانسور و بالابر مناسب خواهد بود. همچنین سیستم های آب بندی ویژه ای برای این محصولات در نظر گرفته شده است و روان کننده ها می توانند روی پردازش گشتاور آن اثر گذار باشند.

در موتور گیربکس SEW گشتاور قوی بوده و در برخی از سری های این محصول چرخ دنده های سیاره ای یا خورشیدی به کار رفته است. همچنین بخش گیربکس سیلیکونی و مارپیچی بوده است.همچنین چگالی قدرت در مراحل خروجی بالا می باشد. سیستم آب بندی و روان کننده های فردی در این سیستم سبب شده یک موتور گیربکس قدرتمند طراحی گردد.اجزای آن استاندارد بوده و به صورت منحصر به فرد نیز قابل تولید است و لذا کارایی موتور گیربکس اس ای دبلیو بسیار بالاست.

بعضی از سری های حال حاضر که به عنوان موتور گیربکس اس ای دبلیو معرفی می شوند دارای واحد های دنده ای سیاره بوده و یک راه حل ایده آل برای ماشین آلات با گشتاور بالا محسوب می شوند. همچنین فضای نصب در این موارد محدود است و به همین خاطر این موتور گیربکس جمع و جور و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین صرفه جویی در هزینه و بهینه سازی فضا با انتخاب محصولات کوچک تر و فشرده تر ممکن است و لذا اندازه این محصولات را نمی توان به سرعت یا میزان گشتاور آن نسبت داد.

برند اس ای دبلیو یک درایو یا کامل را ارائه می دهد که اجزای آن به طور مطلوبی با یکدیگر هماهنگ هستند. همچنین بار های شعاعی بالاتری در مقایسه با سایر محصولات دارند. همچنین کوچک و فشرده بودن این موتور ها باعث می شود تا عناصر میانی مانند فلنج آداپتور و کوپلینگ مورد نیاز نباید.همچنین این محصولات تضمین شده بوده و سازگاری مطلوبی با نرم افزار های مختلف نشان داده اند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو به دلیل واریانس زیاد چرخ دنده و در انتهای ورودی دقت درجه بندی شده ای قرار دارد. زمان تحویل و ارائه ی این محصول نیز کوتاه است و به صورت استاندارد نیز تهیه می شود. همچنین مدل های سه بعدی از محصولات این برند در دسترس است که می تواند نتایج درخشانی را از آن انتظار داشت. اجزای مختلف موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ به صورت کامل بوده و خدمات پس از فروش این برند در سراسر جهان گسترده است.

در بازار صنعت ، انواع مختلفی از گیربکس ها وجود دارد اما همه نام را به وفور شنیده ایم. این برند نام آشنا از جمله برند های معتبری است که در زمینه تولید انواع موتور گیربکس فعالیت کرده و بیش از 80 سال در این زمینه پرچمدار می باشد.کیفیت و طول عمر راز بقای این برند در بازار می باشد به طوری که بسیاری از کارشناسان این حوزه بر این باورند که برند اس ای دبلیو جزو بهترین های بازار به شمار می رود. وجود انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎تضمینی برای این ادعا خواهد بود.

روش های اطلاع از اصالت گیربکس SEW

اطلاع از اصالت محصولات SEW با توجه به ابزارهای تولید شده توسط شرکت اس ای دبلیو اصلا کار مشکلی نمی باشد ، فقط کافی از طریق یکی از روش های زیر و وارد کردن سریال نامبر محصول از روی پلاک محصول ، اطلاعات کامل شامل سری گیربکس ، سال تولید ، مدل و دور خروجی را دریافت نمایید

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا