اقتصادیکسب و کار ایرانی

موقعیت هتل فورچون دبی

هتل فورچون دیره دبی یک هتل 3 ستاره در قلب دبی است که این هتل در منطقه دیره واقع شده و امکانات مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دبی یکی از پیشنهاد های ما به شما عزیزان در زمان  است تا اقامتی مقرون به صرفه را در شهر دبی تجربه کنید. از ویژگی های این هتل دبی دسترسی آسان به مرکز خرید سیتی سنتر دیره است که انواع برندهای جهانی را ارائه می دهد و مزیتی مهم برای گردشگران به شمار می رود.

اتاق های هتل فورچون دیره دبی

هتل 3 ستاره فورچون دیره دبی دارای اتاق های بسیار مجهزی می باشد که رفاه بیشتری را به میهمانان هدیه می دهد. تنوع اتاق های این هتل شامل 2 تخته، 3 تخته و سینگل می شود که از نظر متراژ هر یک از آن ها با هم تفاوت دارند. استفاده از رنگ های زیبا در داخل اتاق ها سبب شده تا احساس راحتی و آرامش کنند.

سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن، چای ساز و قهوه ساز و تلویزیون صفحه تخت از امکانات اتاق های هتل می باشند. حمام اختصاصی همراه دوش، ملزومات بهداشتی، آباژور، حوله، مبلمان، تخت های نرم و … نیز از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند. چشم انداز اتاق ها نمایی خیره کننده از باغ و یا شهر دبی دارد.

امکانات هتل فورچون دیره دبی

مسلماً از یک هتل 3 ستاره نمی توان توقع امکاناتی ایده آل را داشت؛ اما در میان هتل های دبی مانند و می توان آن ها را با هتل فورچون دیر دبیبرابر داست. در ادامه به شرح امکانات هتل فورچون دیره دبی خواهیم پرداخت.

رستوران و بار

هتل فورچون دبی رستورانی دارد که متنوع ترین غذاهای بین المللی را با کیفیتی بسیار مطلوب سرو می کند. این رستوران خدمات روم سرویس در داخل اتاق را هم به میهمانان خود ارائه می دهد. میهمانان محترم با پرداخت هزینه می توانند از نایت کلاب این هتل استفاده کرده و لحظه های شاد و پر انرژی را تجربه و از نوشیدنی های مجاز و غیر مجاز لذت ببرنند.

دیگر امکانات

 

شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید.

افزودن اتاق های بیشتر برای

Top of Form

(مدت اقامت شما از به مدت ۳ شب می باشد)

Bottom of Form

Top of Form

کد تایید هویتهم اکنون کد تایید برای شما پیامک شد، لطفا آن را در کادر زیر وارد و دکمه تایید را بزنید.

Bottom of Form

درخواست ارسال مجدد امکان درخواست ارسال مجدد تا ثانیه دیگر

Top of Form

کد تایید هویتهم اکنون کد تایید برای شما پیامک شد، لطفا آن را در کادر زیر وارد و دکمه تایید را بزنید.

Bottom of Form

درخواست ارسال مجدد امکان درخواست ارسال مجدد تا ثانیه دیگر

ایجاد اختلالکسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.اطلاعات و مشخصات هتل هامسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرارداده شده است ، مسافرینی كه كوچكترین شك و تردیدی در خصوص اطلاعات ذكر شده دارند ، باید قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو ، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینكه این شبكه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد ، مسافرین باید خود از طریق مبادی كه به همین منظور ایجاد گردیده اند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شماره ی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.ورود به شهر و اقامت در هتلاین مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیكن در نظرسنجی هایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،(بصورت ارسال به ایمیل شبكه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعكس خواهد شد. و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت .قوانین کنسلی رزرومسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.قوانین کنسلی از طرف مرکز:۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
۲- در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو،به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز،رزرو نهایی شده با اعلام مرکز کنسل گردد،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.قوانین کنسلی از طرف مسافر:۱- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور پشتیبان رزرو خود اطلاع دهند .
۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.
۳- رزرو های نوروزی و رزروهای ایام پیک (تابستان،تعطیلات ،اعیاد،شهادت ائمه اطهار و…ایام پیک می باشد) به هیچ عنوان کنسل نمی شود و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود.
۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی شود.
۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و این قوانین بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف،متفاوت می باشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و مرکز نقشی در تعیین میزان کنسلی ندارد .
۶- مبلغی که باید به مسافر عودت داده شود به اعتبار مسافر در وب سایت اقامت 24 افزوده می گردد.

قوانین درخواست کنسلی رزرو

برای ارسال درخواست کنسلی رزرو از اقامت ۲۴، لطفا موارد ذیل را تایید نمایید

لطفا توجه فرمایید این درخواست تنها به منزله اعلام کنسلی رزرو از جانب مهمان بوده و به عنوان کنسلی قطعی رزرو نمی باشد

  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.
  • لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد.
  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.
  • لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد.
  • لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد.

Top of Form

یادآور کمپین بیست و چهاری تخفیف یلدابا ثبت شماره همراه، ۲۴ دقیقه قبل از معرفی هتل ۲۴ هزارتومانی، پیامک یادآوری و راهنمایی برای شما ارسال میشود.

Bottom of Form

Top of Form

درخواست رزرو توربا ثبت اطلاعات خود در این بخش، همکاران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

Bottom of Form

کد تخفیف ۳۰هزار تومانی به ایمیل شما ارسال شدشما همچنین می توانید از تمام تخفیف های ما استفاده نمایید!بستن

خطا در اطلاعات ورودی !نام کاربری یا رمز عبور وارد شده صحیح نمی باشد و یا شما هنوز ثبت نام نکرده اید.تلاش مجدد

ورودشما با موفقیت وارد سایت شدیدبستن

ورودکاربر محترم شرکت گوهر ترابر ورود شما با موفقیت انجام شدبستن

خطا در اطلاعات ورودی!شماره همراه وارد شده در سامانه موجود نمی باشدتلاش مجدد

اتمام میزان درخواستتعداد دفعات درخواست رمز عبور شما بیشتر از حد مجاز شده است، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.تلاش مجدد

کد ورود شما منقضی شده استمدت زمان اعتبار کد ورود شما به پایان رسیده است لطفا مجدد تلاش کنید.تلاش مجدد

خطا در اطلاعات ورودی!اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد، لطفا مجدد تلاش کنید.تلاش مجدد

شما با موفقیت از سایت خارج شدیدبا آرزوی دیدار مجدد (:بستن پنجره

خطا در ثبت نام!شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.ورود به سایت

مرحله اول ثبت نام با موفقیت انجام شد !ثبت نام شما در مرحله اول با موفقیت انجام شد، جهت ادامه فعالیت میبایست نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نمایید.ثبت رمز عبور

احرازهویت با موفقیت انجام شد.لطفا برای ورود به حساب کاربری در دفعات آتی، نسبت به ثبت رمز عبور جدید خود اقدام نماییدثبت رمز عبور جدید

ثبت رمز عبور !کاربری گرامی: شما تاکنون نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نکرده اید! جهت ادامه فعالیت میبایست نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نمایید.ثبت رمز عبور

خطا در ثبت رمز عبور !خطا در روند ثبت رمز عبور، لطفا مجددا نلاش نمایید.تلاش مجدد

رمز عبور شما با موفقیت ثبت شدازین پس برای ورود به سایت از رمز عبور وارد شده و شماره تلفن همراه بعنوان نام کاربری استفاده نمایید.بستن پنجره

کد رزرو نا معتبررزروی با این کد در سامانه ثبت نشده است لطفا مجدد سعی نماییدبستن

خطا در اطلاعات ورودیلطفا همه ی اطلاعات را با دقت وارد نمایید.تلاش مجدد

پرداخت موفقیت آمیزاطلاعات پرداخت با موفقیت ثبت شد.بستن

پرداخت نا موفقخطایی در ثبت اطلاعات پرداخت رخ داده است لطفا مجدد سعی نمایید.بستن

پرداخت نا موفقخطایی در تایید اطلاعات واریز رخ داده است، درصورت کسر مبلغ از حساب شما، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما بازگشت داده خواهد شدبستن

خطا در ثبت ناملطفا همه ی اطلاعات فردی ضروری برای ثبت نام را وارد نماییدبستن

خطا در ثبت ناملطفا تلفن همراه خود را صحیح وارد نمایید.بستن

ثبت نظرنظر شما با موفقیت ثبت شدبستن

ثبت نظرخطایی در ثبت نظر شما رخ داده است، لطفا مجدد سعی نماییدبستن

خطا در ثبت ایمیلخطایی در ثبت ایمیل شما رخ داده است. لطفا مجدد سعی نمایید.بستن

خطا در ارسال کدتخفیفکد تخفیف قبلا برای شما ارسال شده است.بستن

تایید شماره همراه انجام شدشما با موفقیت وارد سیستم شدید.بستن

خطا در تایید شماره همراهلطفا مجدد تلاش نماییدبستن

اطلاعات ذخیره شداطلاعات ترانسفر شما با موفقیت ثبت شد.بستن

خطا در ثبت اطلاعاتخطایی در ثبت اطلاعات پرواز رخ داده است، لطفا همه ی فیلد ها رو پرکنیدبستن

اطلاعات با موفقیت ذخیره شدبستن

خطا در ثبت اطلاعاتخطایی در ثبت اطلاعات رخ داده است لطفا مجدد سعی نماییدبستن

درخواست شما ارسال شد لطفا توجه فرمایید هنوز رزرو شما کنسل نمی باشد
و صرفا درخواست کنسلی شما به اقامت ۲۴ ارسال شده است و در ادامه اپراتورهای پشتیبان ما آخرین وضعیت درخواست کنسلی را به اطلاع شما می رسانندبستن

درخواست کنسلیدرخواست کنسلی رزرو شما با موفقیت ثبت شدبستن

خطا در ثبت اطلاعاتخطایی در ثبت اطلاعات رخ داده است لطفا مجدد سعی نماییدبستن

خطا در تایید اطلاعاتلطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد.بستن

خطا در ثبت اطلاعاتخطایی در ثبت اطلاعات رخ داده است لطفا مجدد سعی نماییدبستن

ثبت اطلاعاتاطلاعات شما با موفقیت ثبت شدبستن

افزایش اعتبار موفقاعتبار شما با موفقیت افزایش یافتبستن

افزایش اعتبار نا موفقافزایش اعتبار با خطا مواجه شده است یا از افزایش اعتبار انصراف داده ایدبستن

خطا در پرداختامکان پرداخت رزرو در این وضعیت وجود نداردبستن

خطا در پرداختاعتبار شما برای پرداخت رزرو کافی نمی باشدبستن

خطا در پرداخت اعتباریپرداخت رزرو با مشکل مواجه شده است، لطفا مجدد سعی نمایید.بستن

موفقپرداخت اعتباری رزرو با موفقیت انجام شد.بستن

خطا در ثبت اطلاعاتاطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد.بستن

اطلاعات با موفقیت ثبت شد. می توانید فرآیند پرداخت را تکمیل نمایید.بستن

خطاهنگام نهایی کردن وضعیت رزرو شما، خطایی رخ داده است، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهیدبستن

خطازمان پرداخت به اتمام رسیده است، لطفا منتظر تایید مجدد از سمت هتل باشید.بستن

خطامهلت پرداخت مبلغ رزرو به اتمام رسیده است و تایید رزرو نیازمند استعلام مجدد از هتل می باشد، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهید.بستن

خطامتاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید.بستن

خطاهنگام ثبت اسامی خطایی رخ داده است، لطفا به پشتیبان خود اطلاع دهیدبستن

بررسی مجددثبت اسامی نیازمند بررسی مجدد هتل می باشد، لطفا تا دریافت پاسخ هتل منتظر بمانیدبستن

رد درخواستمتاسفانه هتل درخواست شما را نپذیرفت، لطفا با پشتیبانی هماهنگ کنیدبستن

ثبت شداسامی با موفقیت برای هتل ارسال شدبستن

ثبت شدتلفن همراه شما با موفقیت ثبت شدبستن

توجهتلفن همراه شما قبلا جهت یادآوری ثبت شده استبستن

خطا در ثبتلطفا تلفن همراه خود را صحیح وارد نمایید.تلاش مجدد

متاسفیم کد تخفیف رو یکی از کاربرا زودتر استفاده کردبرای تخفیف های بعدی اماده باشید صفحه اصلی

درخواست شما با موفقیت ثبت شدهمکاران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.بستن

خطا در ثبتدرخواست شما با مشکل مواجه شد، لطفا مجددا تلاش فرمایید.تلاش مجدد

از این هتل دبی تا فرودگاه بین المللی باید 15 دقیقه رانندگی کنید.

هتل فورچون گرند دبی را می توان به عنوان یکی از بهترین با لِول چهار ستاره معرفی کرد. چرا که این هتل نه تنها مجهز ترین و بهترین امکانات را در خود ایجاد کرده است، بلکه دارای موقعیت مکانی عالی هم می باشد. در واقع می توان گفت این هتل تنها 4 کیلومتر با مرکز شهر دبی فاصله دارد که می توان این مسیر را به صورت پیاده نیز طی نمود.

هتل فورچون گرند دبی در 31 مارس 2010 احداث گردیده است. در زمانی که خواستار به صورت لوکس هستید، قطعا نام این هتل را به عنوان اولین پیشنهاد ها خواهید شنید. در ادامه به معرفی کامل هتل خواهیم پرداخت و توضیحاتی دقیق تر در رابطه با بخش های مختلف آن را بیان می کنیم.

اتاق های هتل فورچون گرند دبی

در این هتل اتاق هایی بسیار شیک و زیبا، در انتظار اقامت و پذیرایی از گردشگران عزیز هستند. این واحد ها به دو صورت سوئیت و اتاق قابل رزرو می باشند که از ظرفیت 2 تا 3 نفر را در خود گنجایش می دهند. رنگ های خنثی به کار رفته در تزئینات دیزاین و دکوراسیون، باعث ایجاد آرامش در هنگام استراحت خواهند شد. مبل های مدرن و دکوراسیون شیک نیز، زیبایی اتاق ها را دو چندان می کنند.

همچنین امکانات رفاهی مناسبی در تمامی اتاق های هتل مذکور ایجاد شده تا مهمانان بتوانند در نهایت رفاه اقامت خود را سپری نمایند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام همراه با وان و دوش، لوازم بهداشتی برای هر فرد مجزا؛ قهوه ساز و چای ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، قسمت نشیمن و …. اشاره نمود.

امکانات هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی نسبت به هتل های چهار ستاره دیگر قیمت به نسبت بالا تر دارد. این موضوع نیز به دلیل امکانات عالی است که در این هتل ایجاد شده و آن را هم تراز با هتل های پنج ستاره می کند. در واقع با وجود امکانات عالی در این هتل، مهمانان می توانند بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی، اقامت خود را سپری نمایند.

اگر به دنبال هتل هایی با قیمت پایین تر نسبت به این هتل هستید، ما و را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه چند نمونه از امکانات این هتل را به طور کامل معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

هزینه اجاره ماشین در دبی باتوجه به نوع خودرو و روز‌های درخواستی متقاضیان متفاوت است که برای مشاهده و آگاهی دقیق از قیمت‌های روز می‌توانید به قسمت (لیست قیمت اجاره خودرو در دبی) بالای صفحه مراجعه کنید.

رستوران

این هتل چهار ستاره دارای چند رستوران در فضای خود می باشد که اصلی ترین آن ها، رستوران بین المللی هتل است. همچنین یک رستوران هندی در هتل وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه هندی را سرو می کند. در این رستوران موزیک زنده هم بخش می شود که حس به یادماندی را در ذهن مهمانان برجای می گذارد. ضمن اینکه رستورانی 24 ساعته نیز در هتل وجود دارد که می توان در هر ساعت از شبانه روز، از غذاهای با کیفیت آن استفاده کرد.

استخر و سالن بدنسازی 

یکی از مزیت هایی که این هتل نسبت به همتایان خود دارد، وجود 2 استخر در آن است. یکی از این استخر ها به صورت رو باز و دیگری سرپوشیده می باشد. مهمانان می توانند پس از یک آب تنی دلنشین، از صندلی های آفتاب گیر دور تا دور استخر روباز استفاده کنند و خستگی را از بدن خود بیرون برند. همچنین استخر سرپوشیده نیز دارای بخش های مختلفی می باشد. سونا، جکوزی، خدمات اسپا و خدمات ماساژ با حرفه ای ترین پرسنل از جمله این بخش ها می باشند.

علاوه بر مجموعه آبی، هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است که با مجهز ترین وسایل ورزشی، در اختیار مهمانان این هتل قرار دارد. گردشگرانی که در طول سفر نیز به فعالیت های بدنسازی اهمیت می دهند، می توانند با خیال راحت از این امکانات هتل استفاده کنند. ایمن ترین و به روز ترین وسایل بدنسازی در سالن تناسب اندام هتل تعبیه شده است.

دیگر امکانات    

خدمات و  امکانات هتل فورچون گرند دبی شامل پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، سالن همایش، کافی شاپ؛ مجموعه ورزشی، خدمات مناسب برای معلولین، پارکینگ، خدمات کرایه اتوموبیل و … می شوند. پرسنل این هتل به صوررت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و به مشکلات و نیاز ها رسیدگی می کنند.

اماکن نزدیک به هتل

در ابتدای مطلب به موقعیت مکانی عالی این هتل دبی اشاره داشتیم. در واقع نزدیکی به اماکن مهم شهر باعث موقعیت مکانی عالی این هتل شده است. به عنوان مثال فاصله این هتل تا ساحل تنها 18 دقیقه به صورت پیاده است. همچنین مراکز خرید دبی تنها در چند قدمی این هتل فورچون گرند قرار گرفته اند که دسترسی را برای مهمانان راحت می کنند. فاصله هتل تا سالن نمایشگاه مرکز تجارت جهانی دبی و فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا