اقتصادیکسب و کار ایرانی

 معرفی دوره آموزش تعمیرات موبایل

امروزه با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشی موبایل،بازار تعمیر موبایل رونق گرفته است و بسیاری تمایل دارند، موبایل آسیب دیده خود را تعمیر کنند. از طرف دیگر در سال های اخیر، واردات گوشی موبایل به کشور، رشد چشمگیری داشته است. اگر این عوامل را در کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که بازار کار تعمیر موبایل، یک بازار بکر است. از این رو برای آن هایی که دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند، یک فرصت استثنایی است که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه ما، به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای تبدیل شوند.

برای اینکه آموزش تعمیر موبایل را شروع کنید، دو راه پیش پای شما قرار دارد. راه اول این است که به روش سنتی و به صورت استاد و شاگردی عمل کنید و تعمیر موبایل را به روش تجربی یاد بگیرید. شاید این روش مزایایی به همراه داشته باشد، اما روش کارآمدی نیست. زیرا در دنیای امروز، فناوری های موبایل به سرعت در حال تغییر و پیشرفت هستند. از این رو با روش سنتی، نمی‌توانید همگام با این تغییرات و پیشرفت ها، خود را به روز نگه دارید.

پیشنهاد ما برای آموزش تعمیرات گوشی موبایل ، شرکت در دوره های آموزشی این رشته است که توسط آموزشگاه های معتبر از جمله دهکده جهانی دانش و مهارت برگزار میشود. وقتی در این دوره ها شرکت کنید، میتوانید آموزش تعمیرات موبایل را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت اصولی بیاموزید. این روش مزایای زیادی به همراه دارد که مهمترین آن این است که کسب دانش و مهارت در آن در مقایسه با روش سنتی به زمان کمتری نیاز دارد.

شما میتوانید تعمیرات موبایلهای مختلف را در عرض چندماه فرا بگیرید و خیلی زود وارد بازار کار شوید و برای خود یک کسب وکار مستقل راه بیندازید. اما در شیوه سنتی باید چند سال شاگردی کنید. در انتها نیز نخواهید توانست، همگام با نوآوریهای فناوری در زمینه موبایل، خود را به روز نگه دارید.
مدرک معتبر تعمیرات موبایل علاوه بر اطمینان از کیفیت آموزش برای شما مزایای دیگری نیز دارد. در پایان دوره تعمیرات موبایل با دریافت مدرک سازمان فنی و حرفه ای می توانید در فرآیند استخدام و راه اندازی کسب و کار شخصی سرعت ببخشید.

معرفی دوره تعمیرات موبایل

مجتمع آموزشی، با استفاده از اساتید و کادر مجرب خود،  توانسته است، امتیاز خود را از طریق دو سازمان بزرگ داخل کشور همچون سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان وزارت کار و امور اجتماعی، ارتقاء بخشد. کار آموزان این مجتمع علاوه بر یادگیری هنر اساتید مجرب مجتمع، می‌توانند، اعتبار کاری خود را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کرده و توسط تأییدیه سازمان وزارت کار و امور اجتماعی، وارد بازار کار شده و فعالیت صنفی خود را به خوبی، آغاز نمایند.

مراکز آموزش تعمیر موبایل، بعد از جذب کارآموزان خود، به آموزش حرفه‌ای صنف موبایل، اقدام می‌کنند. لازم به ذکر است که مربیان ارشد این مراکز، متخصصان مجرب و کار آزموده حوزه موبایل و تلفن‌های همراه هستند که به راحتی کار آموزانی مشابه خود، به لحاظ کارایی در بازار کار، تحویل جامعه بازاری، خواهند داد. تلفن همراه در زمانی که دچار اختلال و یا شکستگی، می‌شود، نیازمند تعمیرات می‌شود.

تعمیراتی که برای تلفن همراه و موبایل انجام می‌شود، بعد از بررسی‌های اولیه، خواهد بود. بررسی اولیه نشان می‌دهد که گوشی همراه دارای چه عیب و ایرادی شده است. در مراکز آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا پیشرفته، آموزش برای کارآموزان، از سطح مبتدی تا پیشرفته، ادامه خواهد داشت. کارآموزان می‌توانند پس از گذران دوره آموزش تعمیرات موبایل حرفه‌ای، کار اصلی خود در بازار کار آغاز نمایند. شروع کار این کارآموزان متخصص، بعد از اخذ مدرک آزمون عملی دوره تعمیرات موبایل امکان پذیر خواهد بود.

طبق آن چه در قبل در خصوص آموزش تعمیرات موبایل در تهران، گفته شد؛ می‌توان به این نتیجه رسید که این آموزش می‌تواند در سطح وسیع‌تر و کامل‌تری از آن، در مراکز گسترده‌ای همچون شهر تهران، آموزش داده شود. مراکز آموزش تعمیرات موبایل و گوشی‌های همراه، به خوبی آموزش تعمیرات سخت‌افزار موبایل را به کارآموزان و مربیان خود، آموزش می‌دهند. هدف نهایی این مراکز، پرورش متخصصان مجرب حوزه موبایل است که می‌توانند از عهده تعمیرات سخت‌افزاری موبایل، به خوبی بر آیند.

افزایش درآمد در بازار کار

1- یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل داشتن مهارت و تخصص کافی در تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است. اگر به دنبال تخصص در کارتان هستید لازم است تا با ورود گوشی های جدید به بازار تمام اطلاعات مربوط به آن ها را به دست آورید و مقالات به روز را از شرکت های سازنده بخوانید تا اطلاعات به روزی داشته باشید.

2- مغازه خود را جایی راه اندازی کنید، که تردد در آن جا زیاد است و تعامل شما با دیگران بیشتر خواهد بود.همچنین می توانید مغازه خود را در مکانی که بورس تعمیرکاران موبایل یا بورس فروش موبایل است راه اندازی کنید.

3- بازاریابی یکی از نکاتی است که در همه مشاغل باید به آن توجه شود، از تمام پلتفرم ها برای تبلیغ کار خود استفاده کنید.

4- اما مهمتر از همه عوامل بالا کیفیت خدمات شما ست که تعیین کننده وفاداری یک مشتری و تبلیغات است. مشتری وفادار شما خود به تبلیغ خدمات شما پرداخته و از این طریق مشتریان شما روز به روز بیشتر و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

5- منحصر به فرد باشید. خدمات اضافه و یا تخفیفات میتواند مشتریان زیادی را به مغازه شما جذب کند.

6- یکی از دیگر عوامل مهم برای موفقیت در این شغل و افزایش حس رضایتمندی در مشتریان سرعت در کار و خوش قول بودن است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است.

حالا چطوری تعمیر موبایل بهتون آموزش میدیم؟

کامتک دارای مجهزترین و جدیدترین ابزارهای تعمیرات موبایل است. تمامی دستگاههای تعمیر موبایل از قبیل هیتر و هویه و مولتیمتر گرفته تا دستگاههای آی آر و تعویض گلس و میکروسکوپ های حرفه ای در تعمیرگاه موبایل کامتک مهیا است. همچنین در بخش تخصصی بالای ۲۰۰ مدل برد موبایل و در بخش فوق تخصصی بالای ۵۰ مدل گوشی اپل و سامسونگ و هواوی سالم و خراب برای تمرین شما آماده است.

دکمه بازگشت به بالا