اقتصادیکسب و کار ایرانی

معرفی جدیدترین و بهترین بازی های پلی استیشن 4

بهترین بازی های PS4 شامل بهترین عناوینی است که می توانید روی کنسول نسل هشتم سونی یا پلی استیشن 4 تجربه کنید. ویژگی مثبت این بازی های ps4 این است که به لطف عملکرد معکوس می توانید آن ها را روی PS5 نیز تجربه کنید. عملکرد گرافیکی و بهبود بصری آنها که باعث میشود حتی اگر مالک هیچ یک از این بازی‌های PS4 نیستید، بتوانید با استفاده از سرویس‌های PS Now یا PS Plus Collection به تعداد زیادی از آنها دسترسی داشته باشید.

لیست بهترین بازی‌های PS4 شامل بازی‌هایی است که بهترین بازی را روی PS4 انجام می‌دهند و بازی‌هایی مانند Elden’s Ring یا بازی‌هایی که مخصوص نسل نهم انتخاب شده‌اند و بهترین بازی‌هایی که روی PS5 انجام می‌شوند را، شامل نمی‌شوند. همچنین بازی های PS3 که بعداً به PS4 پورت شدند، مانند Heavy Rain یا Unknown: The Nathan Drake Collection نیز در این لیست قرار ندارند.

بهترین بازی های PS4 در سال 2022

بازی‌های بسیار جذابی روی پلی استیشن 5 در دسترس هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به Ratchet & Clank: Rift Apart و Returnal اشاره کرد؛ اما خود کنسول به سختی قابل تهیه است و در کشور ما نیز با توجه به شرایط اقتصادی بسیاری از گیمرها توان خرید این محصول را ندارند. در نتیجه کاربران پلی استیشن 4 هنوز هم به مراتب بیشتر از کسانی هستند که توانسته‌اند کنسول نسل نهم سنی را تهیه کنند. البته این که PS4 مربوط به نسل هشت می‌شود، دلیلی بر نداشتن بازی‌های جذاب نیست. این کنسول هنوز هم بازی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند ساعت‌ها و حتی ماه‌ها شما را سرگرم کند.

در سال 2013 بود که پلی استیشن 4 عرضه شد و به سرعت توانست به محبوب‌ترین کنسول نسل جدید (در آن زمان) تبدیل شود. حالا حدود 9 سال از آن زمان گذشته و در این مدت بازی‌های گوناگونی روی این کنسول عرضه شده‌اند. پس اگر PS4 دارید، نباید فکر کنید که کنسول‌تان دیگر ارزشی ندارد. علاوه بر این، اگر از بین شما کسی کنسول پلی استیشن 4 پرو داشته باشد، می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت 4K و با بهره‌مندی از HDR و نرخ فریم بالا (نرخ فریم بیشتر به خود بازی بستگی دارد) تجربه کند.

پس ادامه این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. البته سال 2022 تازه آغاز شده پس بهترین بازی ps4 2021 شاید در کنار بازی های جدید ps4 2022 در این فهرست هم موجود باشد و بالطبع این مقاله آپدیت خواهد شد. بازی های پی اس فور هم اکنون ارزش خرید بالاتری هم پیدا کرده‌اند، چرا که با قیمت مناسب‌تری می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

 

1.     The Last of Us Part 2

فرقی ندارد که PS3 داشته‌اید، PS4 دارید یا حتی می‌خواهید PS5 بخرید. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن در ۱۰ سال اخیر بدون شک بازی The Last of Us ساخته استودیو ناتی داگ است. لست آو آس نه فقط در دنیای بازی‌ها، بلکه در دنیای سرگرمی آنچنان سر و صدایی کرد که خیلی زود ناتی داگ، نیل دراکمن و بروس استریلی را روی سرتیتر خبرها آورد تا جایی که این دو بعدا آنچارتد 4 را هم نویسندگی و کارگردانی کردند. موفقیت لست آو آس باعث شد تا دنباله بازی یعنی The Last of Us Part 2 خیلی زود وارد مرحله ساخت شود و بازی بالاخره سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

عرضه نه چندان خوب بازی در ماه‌های ابتدایی کرونا، لو رفتن کل قصه در اینترنت و تغییرات داستانی باعث شد تا خیلی‌ها قسمت دوم را دوست نداشته باشند. از همه این‌ها که بگذریم، لست آو آس پارت 2 نه فقط برای بازی‌های پلی‌استیشن بلکه برای صنعت بازی یک قدم جسورانه و یک استاندارد قصه‌گویی محسوب می‌شود. اگر PS4 دارید و هنوز لست آو آس را بازی نکرده‌اید، حتما به این دو بازی ps۴ یک شانس خوب بدهید چرا که با یکی از بهترین بازی‌های دوران روبرو هستید.

 

2.    Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Extraction یکی دیگر از بهترین بازی های PS4 در سال 2022 است که افراد زیادی چشم‌به‌راه انتشار آن هستند. شما در این بازی، خود را در نقش شخصیت‌های آشنایی می‌بینید که باید انگل‌های بیگانه را نابود کنید.

این انگل‌ها قصد دارند نسل بشر را آزار دهند. برای بازی در این پلتفرم، شما باید به گروه‌های چهارنفره تقسیم شده و مبارزه را با این دشمنان وحشتناک آغاز کنید. این دشمنان، همان انگل‌هایی هستند که آرکین نام دارند و شما و تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های شما بلعیده و از بین می‌برد.

برای عملیات نجات، شما باید عملیات خود را در سه مرحله انجام دهید تا بتوانید خود و سایر افراد گروه را نجات دهید. در مرحله اول، باید کار خود را به‌صورت مخفیانه انجام داده و هیچ سروصدایی ایجاد کنید. در این مرحله، باید به یک Subzone دست پیدا کنید.

در این مرحله همچنین باید مهمات لازم برای مراحل بعدی را جمع‌آوری کنید. در مرحله دوم، با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد. در آخرین مرحله، نهایتاً می‌توانید فرد موردنظر را نجات دهید. در این مرحله، انواع موجودات و انگل‌ها به شما حمله می‌کنند.

 

3.     Bloodborne

احتمالا همه شما استودیو فرام سافتور (FromSoftware) را با بازی‌های Demon’s Souls و Dark Souls می‌شناسید. این استودیو در سال 2015 با عرضه بازی بلادبورد، بار دیگر گیمرها را شیفته‌ی خود کرد. البته بازی Bloodborne از سبک و سیاق Sword and Sorcery گونه‌ی آثار پیش‌تر معرفی شده‌ی فرام سافتور فاصله گرفت.

در واقع در بازی بلادبورن صرفا سبک اکشن-نقش‌آفرینی (RPG) آن نیست که اهمیت دارد، بلکه ویژگی‌های دیگری نیز هستند که آن را به اثری خاص بدل کرده‌اند. فضا خوفناک، بیگانه، عجیب و غریب و زیبایی‌شناسی خاص این بازی است که موجب شده ما بتوانیم آن را به راحتی از سایر آثار جدا کنیم. این بازی با اتمسفری که ارائه می‌دهد، ما را به یاد داستان‌های لاوکرفت (H.P. Lovecraft) و رابرت هاوارد (Robert E. Howard) می‌اندازد.

بازی Bloodborne از نظر سیستم کنترل شباهت زیادی به سری بازی‌های Souls دارد. هیولاهای موجود در این اثر نسبت به نسخه‌های پیشین از استودیو فرام سافتور بسیار متفاوت هستند. اگر به بازی‌هایی که یک فضای فانتزی را ترسیم می‌کنند دوست داریم و می‌خواهید یک اثر Gothic Horror را تجربه کنید، حتما به سراغ این بازی بروید. بازی بلادبورن بدون شک یکی از بهترین بهترین بازی های ps4 سال 2021 است.

آخرین کلمه

اکانتی شاپ با توجه به اهمیت PS4 و سایر کنسول های بازی و سردرگمی در انتخاب مناسب برای این کنسول ها، در این مقاله بهترین بازی های PS4 را معرفی می کند. امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کرده باشیم.

منبع : https://accountishop.ir/

دکمه بازگشت به بالا