اقتصادیکسب و کار ایرانی

معرفی بررسی بروکر ارانته

ورود به بروکر اپوفایننس

برای اینکه بتوانید وارد بروکر ارانته شوید، ابتدا باید مراحل ثبت نام را طی کنید، سپس با استفاده از دکمه “ورود” که در صفحه اول سایت قرار دارد، را انجام دهید. در صفحه باز شده ایمیل و پسوردی که هنگام ثبت نام نوشته اید را وارد کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید می‌توانید از گزینه فراموشی رمز استفاده کنید.

آموزش کار با بروکر اپوفایننس

تمامی تنظیمات و امکاناتی که لازم دارید در پنل کاربری شما وجود دارد، برای می‌توانید از منوی سمت راست تصویر، تمامی گزینه‌ها را ببینید. در اینجا بخش‌هایی چون حساب‌های کاربری، پروفایل، امتیازات، طرح‌های تشویقی، پلتفرم‌ها و … وجود دارد که در ادامه مقاله همه آنها را توضیح خواهیم داد.

واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس

خوشبختانه روش‌های واریز و برداشت بروکر اپوفایننس همگی مناسب ایرانیان است. شما پس از احراز هویت در این سایت می‌توانید از طریق ، وبمانی، نتلر، اسکریل، پرفکت مانی و کاپیتال بانک در هرجای جهان که هستید پول خود را به این کارگزاری واریز کرده یا از آن برداشت کنید.

روش های زیادی برای واریز و برداشت در بروکر اپوفایننس وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

همانطور که متوجه شدید، به آسانی قابل انجام است.

مزایا بروکر اپوفایننس

بروکر اپوفایننس را می‌توان یک بروکر استاندارد دانست که تا حدودی شرایط معاملاتی مناسبی برای تریدر‌ها فراهم کرده.

بروکر اپوفایننس یکی از بروکرهای معتبر فارکس است که مزایای فوق العاده‌ای برای شروع ترید دارد.

اگر بخواهیم تیتروار به مزایای بروکر اپوفایننس اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • رابط کاربری خوب
  • دارایی‌های معاملاتی گسترده
  • پشتیبانی فارسی
  • واریز و برداشت ریالی

از جمله مهم‌ترین مزیت بروکر اپوفایننس همان روش‌های بسیار متنوع واریز و برداشت ریالی و وریفای آسان حساب است که کار کاربران ایرانی را تا حد زیادی برای کار کردن با بروکر آسان کرده است.

معایب بروکر اپوفایننس

شاید بروکر اپوفایننس ایراد قابل توجه خاصی نداشته باشد اما در کل، عمر کم آن و اعتبار ضعیف بروکر به دلیل تازه تاسیس بودن سبب شده تا هنوز در بین جامعه تریدری ایران به سطح قابل قبولی نرسیده باشد. پس مهم‌ترین مشکل اپوفایننس را می‌توان این موارد ذکر کرد:

  • تازه تاسیس بودن و اعتماد پایین
  • رگوله‌های سطح متوسط
  • تنوع پایین حساب‌ها

ریبیت بروکر اپوفایننس

هر تریدری با هر معامله ای که باز میکند، مبلغی را به عنوان اسپرد و کمیسیون به کارگزاری پرداخت خواهد کرد. اگر شما جز تریدرهایی باشید که زیاد معامله می‌کنید، قطعا مبلغ پرداختی شما به کارگزاری عدد بالایی خواهد بود. به این صورت است که بسته به نوع حساب معاملاتی شما، بخشی از این پرداختی را به شما باز می‌گرداند. به اینکار ریبیت یا کش بک می‌گویند که می‌توانید به عنوان یک پاداش از کارگزاری دریافت کنید.

بونوس بروکر اپوفایننس

بروکر اپوفایننس به‌اندازه کارگزاری‌های دیگر، آپشن‌های مختلفی برای دادن بونوس ندارد. اما در مواقع مختلف و در تاریخ‌های اعلامی، را برای واریز پول به حساب خود می‌توانید دریافت کنید.

انواع حساب در بروکر اپوفایننس

قطعاً مهم‌ترین چیزی که از هر بروکر باید بررسی شود، حساب‌های معاملاتی آن است.

حساب های معاملاتی بروکر اپوفایننس

همانطور که دیدید، وجود دارد که آنها را به صورت مختصر برای شما معرفی می‌کنیم:

  1. حساب استاندارد
  2. حساب ECN
  3. حساب ECN PRO
  4. حساب سوشال تریدینگ

بروکر اپوفایننس 4 حساب معاملاتی استاندارد، ای سی ان، ای سی ان پرو و سوشال تریدینگ را به کاربران خود ارائه می‌کند.

در ادامه به بررسی بیشتر این حساب ها میپردازیم:

حساب استاندارد

حساب استاندارد اپوفایننس، به حداقل موجودی 100 دلاری برای افتتاح نیاز دارد. اسپرد این حساب از 1.8 پیپ شروع می‌شود که البته در شرایط مختلف روی جفت ارزهای مختلف متفاوت است. معامله کردن در حساب استاندارد اپوفایننس شامل کمیسیون نمی‌شود و این یکی از ویژگی‌های مثبت آن است.

حساب ECN

حساب ECN اپوفایننس نیز با حداقل 100 دلار ایجاد می‌شود و بابت هر لات معامله باید حدود 6 دلار کمیسیون پرداخت کنید. اسپرد این حساب بسیار پایین‌تر و در حدود 0.8 پیپ است. این حساب مناسب اسکلپرها و افرادی است که سرعت انتقال معاملات برایشان مهم است.

حساب ECN Pro

بهترین حساب کارگزاری اپوفایننس، حساب ECN PRO است که برای باز کردن آن باید حداقل 5000 دلار واریزی داشته باشید. میزان کمیسیون بابت هر لات معامله حدود 4 دلار است و طبق گفته خود بروکر اپوفایننس این حساب بدون اسپرد است.

حساب سوشال تریدینگ

برای سرمایه گذاران یا معامله گرانی که میخواهند از سیستم سوشال تریدینگ استفاده کنند، یک حساب اختصاصی به همین نام در بروکر اپوفایننس وجود دارد که با پرداخت 200 دلار واریزی ایجاد میشود.

بروکر ارانته ازجمله بروکرهای دارای رگوله است. درواقع بروکرهای رگوله، کارگزاری‌هایی هستند که موفق به دریافت مجوزهای نهادهای نظارتی مالی شده‌اند. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون توانسته نظر بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کند. بروکر ارانته امکان معامله ۵۰ جفت ارز فارکس، ۱۰ شاخص بورس، بیش از ۲۰ ارز دیجیتال، کالاهای اساسی نظیر انرژی و بیش از ۱۰۰ سهام مهم دنیا را فراهم کرده است.

گفتنی است که این پلتفرم در کنار مزایای بسیاری که دارد با معایبی نیز همراه است که باید قبل از ثبت‌نام و شروع به‌کار در این بروکر با آن‌ها آشنا شوید. در تصویر زیر لیست مزایا و معایب بروکر ارانته آورده شده است.

مهم‌ترین تفاوت این حساب‌های معاملاتی در حداقل میزان واریزی و اسپرد است. در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از این حساب‌ها آورده شده است.

  • حساب معاملاتی استاندارد: میزان اسپرد این حساب معاملاتی از ۱.۵ پیپ آغاز می‌شود و کاربران برای افتتاح حساب به حداقل ۵۰ دلار نیاز دارند. همچنین کاربران می‌توانند به وبینارهای رایگان دسترسی یابند و از نظر مشاوران متخصص بهره‌مند گردند.
  • حساب معاملاتی پرمیموم: این حساب دارای اسپرد ۱ پیپ است و کاربر برای افتتاح حساب به حداقل ۱،۰۰۰ دلار نیاز دارد. پشتیبانی اختصاصی و ارائه مطالب آموزشی پیشرفته از دیگر ویژگی‌های این حساب معاملاتی است.
  • حساب معاملاتی VIP: کاربران باید حداقل ۵،۰۰۰ دلار برای افتتاح حساب واریز داشته باشند. میزان اسپرد این حساب ۰.۸ پیپ است. این حساب به کاربران خود VPS رایگان و یک ابزار آموزشی قوی ارائه می‌دهد.
  • حساب معاملاتی Tailor Made: این حساب دارای اسپرد ۰ پیپ بوده و حداقل میزان واریزی اولیه آن برابر با ۱۵،۰۰۰ دلار است. از دیگر ویژگی‌های این حساب معاملاتی می‌توان به ارائه مطالب آموزشی پیشرفته اشاره کرد.

گفتنی است که در حساب‌های معاملاتی استاندارد و پرمیموم برای کاربران تنها اسپرد محاسبه می‌شود. درصورتی‌که در دو حساب دیگر یعنی حساب معاملاتی VIP و Tailor Made، اسپرد شما کمتر است، اما در عوض به ازای هر لات از شما کمیسیون دریافت می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا