حوادث

مصدومیت زن و شوهر یاسوجی در پی انفجار چاه فاضلاب خانگی

سی وی نت / کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان آتش نشانی و ایمنی یاسوج گفت که در پی انفجار در گودال فاضلاب یکشنبه شب یک زوج مجروح شدند.

“هاشم یوسفی” در گفت وگو با خبرنگار سی وی نت ، اظهار داشت: در پی تماس شهروند در ساعت 23:15 شامگاه یکشنبه در نشست خبری این سازمان و اعلام انفجار چاه های فاضلاب در منطقه مادوان ، نیروهای آتش نشانی دو. به آنجا فرستاده شدند ..
وی گفت: “این انفجار حدود 30 سال باعث زخمی شدن این زوج شد ، در نتیجه انفجار خانه مرد را بر فراز خانه همسایه خود پرتاب کرد و سلاح محافظ سقف در آن فرو رفت. بدن مرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: پس از رهاسازی و بریدن بریس ، 115 آمبولانس مصدومان را به مرکز بهداشت و حامیان یاسوج ، جراحان منتقل کردند.


یوسفی با اشاره به تصورات منفی در بین مردم ، توضیح داد: این انفجار به دلیل بی احتیاطی و بی توجهی به عامل اصلی ایمنی و ریختن سنگ آهک به داخل فاضلاب برای رفع آن مصدوم رخ داده است.
وی به شهروندان هشدار داد: “استفاده از سنگ آهک در چاه های فاضلاب خطرناک است زیرا در صورت مخلوط شدن با آب منجر به تولید گاز و انفجار می شود که امیدواریم سایر شهروندان این کار را انجام ندهند. این کار باعث می شود تا شاهد حادثه دیگری نباشیم.”
انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا