اقتصادیکسب و کار ایرانی

مزایا استفاده از هولدر موبایل هنگام رانندگی

آیا آهنربای موجود در به گوشی آسیب می‌زند؟ در این نوشتار به این سوال پاسخ داده شده و مزایای استفاده از توضیح داده می‌شود.

این روزها و تکنولوژی چنان زندگی همه را تحت تاثیر خود قرار داده که واقعا تصور زندگی بدون فناوری حتی برای یک ساعت نیز غیرممکن است. یکی از فناوری‌هایی که که انسان را نمی‌توان به هیچ عنوان بدون آن تصور کرد، موبایل و گوشی‌های هوشمند است. در واقع از آنجا که امروزه همه افراد تمام کارهای مهم و ضروری خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند و همواره به اینترنت متصل هستند، ناگزیر اکثر افراد در بیشتر اوقات، موبایل را در کنار خود دارند. یکی از این مواقع، هنگام رانندگی است.

درست است که استفاده از موبایل و گوشی در هنگام رانندگی خلاف قوانین و مقررات رانندگی است اما برخی مواقع افراد ناگزیر مجبور به شکستن قوانین شده و از گوشی خود در هنگام رانندگی استفاده می‌کنند. با این حال اگر در هنگام رانندگی با موبایل خود تماس گرفته و یا به تماس دریافتی خود پاسخ دهید، نه تنها تمرکزتان کاهش پیدا می‌کند، بلکه گرفتن گوشی در دست نیز موجب می‌شود که نتوانید حواس خود را در رانندگی کاملا جمع کنید. در اینجا است که ضرورت از یک هولدر موبایل احساس می‌شود. با این حال حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون هولدر گوشی است و افراد زیادی تصور می‌کنند که آهنربای موجود در پایه نگهدارنده موبایل، به اجزای داخلی گوشی آسیب می‌زند. امروز در قصد داریم که به تمام این شک و شبهه‌ها پایان داده و استفاده از هولدر موبایل را با هم مرور کنیم.

فهرست عناوین:

  • آیا استفاده از هولدر موبایل به گوشی صدمه می زند؟
    • حافظه گوشی
    • صفحه نمایش
    • باتری
    • اسپیکر
    • قاب‌های مغناطیسی
  • مزایای کلیدی استفاده از هولدر موبایل
    • GPS برای جهت‌یابی و ناوبری
    • رانندگی ایمن
    • پخش موسیقی

مدل C13Yesido C13 Phone Holder

نحوه اتصالگیره نگهدارنده,پایه مکنده

آیا استفاده از هولدر موبایل به گوشی صدمه می زند؟

حافظه گوشی

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که پیرامون پایه نگهدارنده گوشی پرسیده می‌شود، این است که آیا هولدر موبایل روی گوشی تاثیر می‌گذرد؟ در جواب باید گفت که خیر. اجزای داخلی گوشی از مواد غیرمغناطیسی ساخته شده‌اند و بنابراین آهنربای هولدر گوشی روی این اجزا تاثیری نداشته و عملکرد آنها را مختل نمی‌کند. اما اگر از حافظه گوشی سوال می‌کنید باید بگوییم که گوشی‌ها فاقد درایو دیسک سخت یا همان HDD هستند. همان‌طور که مطلع هستید درایو دیسک سخت برای ذخیره‌سازی اطلاعات از میدان مغناطیسی استفاده می‌کند اما از آنجا که در موبایل این قطعه وجود ندارد، بنابراین استفاده از پایه نگهدارنده موبایل بدون اشکال است. در حقیقت گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه‌های ذخیره‌سازی هستند که یک نوع از هستند و تحت تاثیر آهنربا قرار نمی‌گیرند.

قابل ذکر است که این قضیه درباره کلاسیک کاملا متفاوت است. در حقیقت تنها در آیپاد کلاسیک از درایو دیسک سخت استفاده شده است که استفاده از هولدر در عملکرد آن اختلال ایجاد می‌کند. اما در بقیه گوشی‌ها از فلش مموری استفاده شده که هیچ جای نگرانی ندارند.

 

صفحه نمایش

آیا نمایشگرهای قدیمی را به خاطر می‌آورید که در هنگام روشن بودن، صدای کوچکی از آنها شنیده می‌شد؟ در این نمایشگرها، تصویر از طریق منحرف شدن پرتو متمرکز الکترون‌ها با میدان مغناطیسی تشکیل می‌شد. درنتیجه وجود یک میدان مغناطیسی خارجی برای دخالت در میدان مغناطیسی نمایشگر به دلیل تشکیل تصویر درون نمایشگر، امری ضروری بود.

این در حالی است که در نمایشگرهای گوشی‌های امروزی با استفاده از الکتریسیته، تصویر تشکیل می‌شود. بنابراین آهنربای پایه نگهدارنده موبایل، هیچگونه تداخلی در عملکرد نمایشگر گوشی نخواهد داشت.

GPS و قطب نما

یکی دیگر از سوالات متداول پیرامون هولدر گوشی، درباره ایجاد تداخل آهنربای هولدر روی عملکرد و سرویس مکان‌یاب گوشی است. باید گفت که GPS برای مشخص کردن مختصات از ماهواره‌ها استفاده می‌کند و جهت حرکت کاربر را با استفاده از حل یک مسئله ساده ریاضی با مقایسه دو مجموعه مختصاتی متفاوت در زمان‌های مختلف، تشخیص می‌دهد. در نتیجه از آنجا که ماژول GPS هیچگونه ارتباطی به میدان مغناطیسی ندارد بنابراین عملکرد آن تحت تاثیر یک میدان مغناطیسی خارجی دچار اختلال نخواهد شد.

با این حال داستان برای سرویس قطب‌نمای موبایل اندکی متفاوت است. در قطب‌نمای گوشی از یکسری سنسورها استفاده می‌شود تا میدان مغناطیسی زمین مشخص شود، در نتیجه نزدیک بودن و مجاورت یک آهنربای دیگر روری این سنسورها تاثیر گذاشته و آنها را مجبور به واکنش می‌کند. اما خبر خوب این است که تقریبا هیچ اپلیکیشنی علی‌الخصوص برنامه‌های ناوبری و جهت‌یابی به دیتاها و اطلاعات این سنسورها نیازی نداشته و فارغ از آنها کار می‌کنند. بنابراین حتی اگر قطب‌نمای گوشی شما در حالت روشن باشد و گوشی را روی پایه نگهدارنده موبایل گذاشته باشید، بدون هیچگونه نگرانی از اختلال در عملکرد اپلیکیشن، می‌توانید به رانندگی خود ادامه دهید.

باتری

اکثر گوشی‌ها مجهز به باتری‌های لیتیوم یونی هستند. در نتیجه شارژ و دشارژ شدن آنها به موجب یک واکنش شیمیایی صورت می‌گیرد. این در حالی است که مواد به‌کار برده شده در بدنه نیز غیرمغناطیسی هستند و عملا در هنگام استفاده از پایه نگهدارنده موبایل هیچگونه خطری باتری گوشی را تهدید نخواهد کرد. در همین راستا برخی از کاربران شاکی هستند که آهنربای موجود در هولدر گوشی، سبب می‌شود که باتری موبایل سریع‌تر تخلیه شده و گوشی خیلی زود دشارژ شود. اما این بیشتر به میزان استفاده کاربر برمی‌گردد. در واقع وقتی گوشی را روی یک پایه نگهدارنده قرار می‌دهید، معمولا سیستم ناوبری گوشی را روشن می‌کنید و این GPS انرژی زیادی از گوشی را مصرف کرده و به همین دلیل است که شارژ باتری گوشی زودتر تخلیه می‌شود.

اسپیکر

درباره اسپیکر گوشی باید گفت با وجود آنکه اسپیکرهای گوشی در عملکرد خود از آهنربا استفاده می‌کنند، اما طی تحقیق و بررسی‌های انجام شده آهنربای کوچک موجود در هولدر گوشی به اندازه‌ای قوی نیست که بتواند در عملکرد اسپیکرها تداخلی ایجاد کند، بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

قاب های مغناطیسی

در آخر خاطر نشان می‌شود که برخی از قاب‌ها و کاورهای گوشی از نیروری مغناطیسی استفاده کرده و برخی از ویژگی‌های گوشی را روشن یا خاموش می‌کنند. اما باید گفت که آهنربای موجود در پایه نگهدارنده گوشی باز هم هیچگونه تداخلی در عملکرد این قاب‌ها ایجاد نخواهد کرد.

حال که کاملا خاطرجمع شده‌اید و مطمئن هستید که هولدر موبایل هیچگونه آسیبی به گوشی هوشمندتان نمی‌زند، بهتر است 3 مزیت کلیدی استفاده از این وسیله را با هم مرور کنیم:

مزایای کلیدی استفاده از هولدر موبایل

GPS برای جهت‌یابی و ناوبری

اهمیت استفاده از GPS در جهت‌یابی و ناوبری تقریبا بر هیچ کسی پوشیده نیست. شما می‌توانید به‌راحتی مقصد خود را با استفاده از GPS پیدا کرده و دنبال کنید اما مطمئنا در هنگام رانندگی، گرفتن گوشی در دست و نقشه‌خوانی مطمئنا کار آسانی نخواهد بود. در اینجا استفاده از یک پایه نگهدارنده گوشی به شدت ضروری خواهد بود. کافی است تنها GPS گوشی را روشن کرده، مختصات خود را مشخص کنید، حال گوشی خود را روری هولهمانطور که می­بینید این روز‌ها استفاده از گوشی‌های موبایل رواج زیادی پیدا کرده ‌است؛ به‌طوری‌که بیشتر افراد جامعه تمام کار‌های روزمره خود مثل امور بانکی، برقراری ارتباط با دیگران و دیگر کار‌های این چنینی را با استفاده از گوشی های همراه انجام می‌دهند.

حتی هنگام رفتن به شهر‌های دیگر یا برای یافتن مسیر‌های طولانی، ناچار به استفاده از گوشی هوشمند در هنگام رانندگی برای پیدا کردن مسیر درست هستند؛ با این شرایط ممکن است تمرکز شخص در حین رانندگی یا انجام دیگر کار‌های روزانه به‌هم ریخته و منجر به وقوع تصادف یا اتفاقات ناگوار دیگر شود؛ به همین خاطر وسیله‌ای کاربردی به نام هولدر تولید و به بازار عرضه شده اند که با نگه داشتن گوشی موبایل شما، باعث سهولت در انجام کار‌های مورد نظر خواهد شد.

پس اگر شما‌ نیز از آن دسته افرادی هستید که در تمام لحظات از گوشی خود استفاده می‌کنید، به این گجت کاربردی نیاز دارید. بنابراین با کی ام کالا همراه باشید تا به تعریف کلی هولدر موبایل و ویژگی ­های یک نگهدارنده موبایل خوب بپردازیم.

هولدر موبایل چیست؟

قبل از هرچیز بهتر است به معرفی هولدر موبایل بپردازیم. هولدر یا همان پایه نگهدارنده موبایل یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری برای کسانی که مجبور به استفاده از گوشی­های همراه در همه لحظات و حتی هنگام رانندگی هستند؛ بسیار مناسب می­باشد. در نتیجه هولدر‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه شدند تا شما بتوانید متناسب با نوع گوشی و نیاز خودتان بهترین هولدر موبایل را انتخاب و خریداری کنید و با نصب آن در خودرو، به راحتی از اپلیکیشن‌های مسیر‌یاب استفاده کرده و به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید.

همینطور باید بگوییم که پایه نگهدارنده گوشی برای پیک‌های موتوری و دو‌چرخه‌سواران نیز بسیار کاربردی است و کارمندان در محل کار نیز می­توانند از آن اسفاده کنند. از‌آن‌جایی که تنوع این هولد‌رهای موبایل در بازار زیاد است، ممکن است انتخاب درست و مناسب سخت باشد؛ بنابراین با کی ام کالا همراه باشید.

مزایای خرید هولدر موبایل

خرید نگهدارنده‌ای که نیاز راننده را برطرف کند، بسیار مهم است. البته بسیاری از افراد از این پایه‌ها در منزل یا روی میز کارشان نیز استفاده می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از کارها مثل تماشای فیلم‌های آنلاین یا خواندن کتاب‌های دیجیتال و همچنین تماس‌های تلفنی‌شان را بدون اینکه مجبور باشند از دستشان استفاده کنند، انجام می‌دهند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از هولدر موبایل اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1_ استفاده از گوشی در شرایط سخت

همانطورکه گفتیم نگهدارنده موبایل یک است که استفاده از گوشی در شرایط مختلف را ممکن می­سازد. این وسیله دارای قفل (کلیپ، آهنربا) است و معمولا توسط دارندگان خودرو استفاده می شود. از آنجایی که جا موبایلی ماشین در هر مدل خودرویی وجود ندارد، اگر گوشی خود را روی داشبورد قرار دهید، هنگام حرکت اتومبیل به راحتی می تواند بلغزد و آسیب ببیند. اینجاست که به مزیت بزرگ و مهم پایه نگهدارنده موبایل یعنی محافظت از تلفن همراه در برابر سقوط پی خواهید برد. با ظهور تلفن‌های هوشمند شکننده و گران قیمت در بازار، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

البته شایان ذکر است که پایه نگهدارنده موبایل فقط برای خودرو طراحی نشده است و شما می‌توانید برای تماشای راحت ویدیو یا قراردادن گوشی به حالت مدنظر روی یک میز یا سطح لغزنده و مواردی از این دست نیز از نگهدارنده‌هایی که دارای اشکال مختلفی هستند استفاده کنید.

2_ به‌کارگیری گوشی برای اهداف مختلف

اگر یک پیج اینستاگرامی آشپزی دارید یا در حال تولید محتوا در زمینه طراحی و نقاشی هستید، این امور نیاز به فیلمبرداری از بالا دارند. بدون شک برای یک فرد، کاری سخت و خسته‌کننده است که ساعت ها با گوشی از کار فیلمبرداری کند. اینجاست که خرید یک پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری از بالا به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

3_ حمل راحت‌تر گوشی

با توجه به اینکه امروزه شاهد تولید گوشی‌های هوشمند با ابعادی بزرگ هستیم، گاهی کنترل گوشی­ ها مثل قدیم با یک دست امکان پذیر نیست. برخی نگهدارنده‌ها برای راحت ­تر نگه داشتن گوشی در دست طراحی شده اند تا امکان لغزش آن را به حداقل برسانند.

4_ حفظ جان شما

یک پایه نگهدارنده گوشی می‌تواند ناجی جان شما باشد. طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی بخش زیادی از تصادفات به دلیل کار با گوشی در حین رانندگی می­باشد، مخصوصا هنگامی که گوشی را در دست می‌گیرید. یک هولدر ممکن است باعث شود تا گوشی، دید شما را از جاده و خیابان محدود نکرده و مانع تصادفات شود.

برای خرید یک پایه نگهدارنده موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید به دلیل اینکه هولدرها جزوی از لوازم جانبی محسوب می­شوند، به نظر برسد که انتخاب آن­ها، کار بسیار راحتی است. اما باید بگوییم که اصلاً اینطور نیست و برای خرید آن باید دقت کافی داشته باشید. در واقع اینکه وارد یک فروشگاه لوازم جانبی شده و سراغ بهترین هولدرهای موبایل برای پراید یا به طور کلی بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین بروید کافی نیست! قبل از هر کاری توصیه می­کنیم مواردی که در ادامه گفته‌ایم را برای خرید بهتر در نظر بگیرید.

تناسب اندازه موبایل و اندازه هولدر

ابعاد گوشی‌ها از یک مدل به مدل دیگر متفاوت هستند و بهتر است هولدری تهیه نکنید که گوشی شما در مقابل آن بسیار کوچک باشد یا برعکس! تناسب ابعاد علاوه بر استفاده راحت‌تر از پایه نگهدارنده موبایل باعث می‌شود زیبایی میز، ماشین یا هر فضایی که قصد استفاده از هولدر در آن را دارید، بهم نریزد.

برخورداری از امکانات جانبی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هولدر یا استند گوشی تنها برای قرار دادن گوشی نیست و برخی از آن ها دارای امکانات جذابی هستند. برای مثال هولدرهایی در بازار وجود دارند که از امکان شارژ بی‌سیم نیز برخوردارند و برای شارژ کردن موبایل در فضایی مثل ماشین بسیار کاربردی خواهند بود. اگر فعالیت آنلاین زیادی دارید و یا به دنبال یک هولدر منعطف هستید، بهتر است به دنبال مدلی باشید که امکان چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشد.

نوع هولدر موبایل

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که برای خرید پایه گوشی باید به آن توجه کافی داشته باشید، مدل هولدر است. این نکته به نوع کاربردی که مدنظر شماست و مکانی که برای قرار دادن گوشی در نظر دارید بستگی دارد. برای مثال یکی از بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین، هولدر موبایل دریچه کولر می باشد، چراکه امکان نصب و استفاده راحتی دارد. همچنین باید به وزن گوشی نیز دقت داشته باشید! برای مثال برای گوشی‌های سنگین پایه نگهدارنده مغناطیسی در برابر پایه‌های چسبی بهتر عمل می‌کنند و عمر طولانی‌تری هم دارند.

به طور کلی قبل از خرید یک هولدر موبایل مناسب، نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • طراحی محکم و بادوام
  • توانایی چرخاندن موبایل به جهت ‌های مختلف
  • نصب آسان
  • قرار گرفتن راحت و سریع موبایل روی آن
  • برداشتن بی‌دردسر موبایل از روی نگهدارنده
  • قابل اطمینان و به صفر رساندن احتمال سقوط موبایل و شکستن آن

جمع بندیبا هولدر موبایل و کاربرد آن آشنا شوید!

اگر به دنبال یک وسیله کارآمد برای نگهداری موبایل خود در هنگام رانندگی، مطالعه در موبایل یا تماشای فیلم و سریال هستید، هولدر یک انتخاب خوب برای شما است. هولدرهای موبایل و تبلت، انواع مختلفی دارند که هر کدام برای اتصال به جای خاصی طراحی شده‌اند. همچنین، هولدرهای گوشی می‌توانند استفاده از گوشی در هنگام رانندگی را برای شما ساده‌تر کنند و احتمال تصادف را پایین بیاورند.

در این مقاله به معرفی Mobile Holder و کاربرد آنها می‌پردازیم تا با شناختی کامل، هولدر موبایل مورد نظر خود را از فروشگاه میا مارکت خریداری کنید.

درباره پایه نگهدارنده گوشی و تبلت

هولدر موبایل در واقع یک پایه نگهدارنده برای گوشی است که امکان وصل شدن به هر جایی را دارد. به عنوان مثال، یکی از مواردی که پایه نگهدارنده گوشی و تبلت به شدت کارآمد می‌شود، در هنگام رانندگی است. بسیاری از تلفات رانندگی و تصادفات، به دلیل حواس پرتی از طریق موبایل است.

به کمک هولدر، می‌توانید موبایل خود را دقیقا رو به روی خود، ثابت کنید و تلفن پاسخ دهید یا موزیک پخش شده در ماشین را عوض کنید. تمام این کارها، بدون حواس پرتی و به راحتی در هنگام رانندگی انجام می‌شود. البته، تنها کاربرد هولدر گوشی در خودرو نیست.

در هنگام درس خواندن، آشپزی کردن، پادکست گوش دادن یا حتی تماشای فیلم در گوشی موبایل، می‌توانید از هولدر موبایل استفاده کنید. برای خرید هولدر موبایل، تنها نباید به قیمت آن توجه کنید یا یک نگهدارنده موبایل ارزان برای خود تهیه کنید.

چرا که بسیاری از هولدرهای موبایل، برای تمامی گوشی‌ها طراحی نشده‌اند یا قابلیت نگهداری بالایی ندارند، به همین دلیل ممکن است، موبایل شما از هولدر جدا شود. همچنین، برخی از هولدرها، قابلیت چسبندگی بالایی ندارند و به هر جایی متصل نمی‌شود. قبل از ، باید تمامی این نکات را در نظر بگیرید و یک مدل خوب و باکیفیت را برای خود انتخاب کنید.

انواع هولدرهای موبایل

هولدرهای موبایل در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، برای استفاده هر چه آسان‌تر، انواع مختلفی از Holder طراحی شده که پایه‌های آن، برای اتصال به جاهای متفاوتی است. انواع هولدرهای موبایل شامل مورد زیر می‌شود.

هولدر آهنربایی

هولدر موبایل آهنربایی در همه جایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مدل این هولدر، آهنربایی است. یعنی تلفن همراه شما به کمک یه صفحه مغناطیسی، به هولدر متصل می‌شود و در هر جایی قابل نصب است. از ویژگی‌های مثبت این نوع هولدر، جداسازی راحت و سریع موبایل از هولدر است. به عنوان مثال، زمانی که موبایل شما بر روی هولدر است و می‌خواهید یک تماس شخصی را پاسخ دهید، به سرعت می‌توانید موبایل را از هولدر جدا کنید.

هولدر پایه بلند

هولدر گوشی پایه بلند، امکانات بیشتری نسبت به هولدر آهنربایی دارد. این مدل از هولدرها، موبایل شما را با کمک دو بازوی فنری نگه می‌دارند. از ویژگی منحصر به فرد هولدر پایه بلند، می‌توان به باز شدن پایه‌های آن اشاره کرد. به عنوان مثال، اگر شما قصد تماشای یک فیلم را در هنگام خواب دارید، هولدر را به بالای تخت وصل کرده و موبایل را روی هولدر قرار می‌دهید. حالا پایه‌های هولدر را باز می‌کنید و موبایل را دقیقا روبه روی چشم خود قرار می‌دهید.

هولدر چسبی

هولدرهای چسبی، برای استفاده در یک جای ثابت طراحی شده‌اند. چرا که هولدر توسط یک ماده چسبنده قوی، به محل مورد نظر متصل می‌شود و موبایل روی آن قرار می‌گیرد. جداسازی و چسباندن مجدد هولدر بر روی جایی دیگر، کمی دشوار است. پس، پیشنهاد می‌کنیم که اگر هولدر را به داشبورد ماشین وصل می‌کنید، دیگر آن را جا به جا نکنید.

هولدر مکشی

قطعا شما هم گیره‌های مکنده سیلیکونی را دیده‌اید. این نوع از هولدر دارای یک گیره سیلیکونی مکنده است که بیشتر برای اتصال به شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از خرید این نوع از هولدرهای موبایل، باید به کیفیت مکش آن دقت کنید. چرا که اگر کیفیت خوبی نداشته باشد، به مرور زمان قابلیت و کارایی خود را از دست می‌دهد.

هولدر گیره‌ای

پایه هولدرهای گیره‌ای، همان‌طور که از اسمشان پیدا است، مانند یک گیره هستند و به هر جایی متصل می‌شوند. یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از هولدر گیره‌ای، اتصال به دریچه کولر خودرو است. البته، باید دقت کنید که در هنگام استفاده از کولر یا بخاری، آن دریچه‌ای که هولدر روی آن قرار دارد را ببندید. در غیر این صورت، تلفن همراه شما آسیب می‌بیند.

کاربرد هولدر گوشی در زندگی روزمره

همان‌طور که اشاره کردیم، بیشترین کاربرد پایه نگهدارنده گوشی در هنگام رانندگی است. به همین دلیل، بیشترین مزایای هولدر موبایل، به همان زمان برمی‌گردد که برخی از آنها، عبارت‌اند از:

  • برای همه ما پیش آمده که در هنگام استفاده از موبایل، از دستمان سرخورده و زیر صندلی افتاده باشد. با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی و تبلت، گوشی همیشه ثابت است و کار کردن با آن راحت‌تر می‌شود.
  • در هنگام استفاده از تلفن همراه، حواس پرتی ایجاد نمی‌شود که در نتیجه، یک تصادف را به همراه داشته باشد.
  • در رانندگی‌های طولانی، می‌توانید موبایل خود را بر روی هولدر قرار دهید و از نرم افزارهای جهت یابی و پخش موسیقی استفاده کنید.
  • در هنگام مسافرت، می‌توانید موبایل را بر روی هولدر گذاشته و برای دیگر اعضای خانواده تنظیم کنید تا مشغول دیدن فیلم یا سریال شوند.
  • هولدر موبایل، تنها برای استفاده در ماشین نیست. موتورسواران و دوچرخه سواران نیز می‌توانند از هولدر برای استفاده از نرم افزارهای جهت‌یابی استفاده کنند.
  • اگر اهل دیدن فیلم و سریال در تلفن همراه خود هستید، قطعا گرفتن موبایل در ساعت‌های طولانی روی دست، کمی سخت است. می‌توانید تلفن همراه را بر روی هولدر گذاشته و فیلم و سریال محبوب خود را ببینید.
  • در هنگام آشپزی هم می‌توانید از پایه نگهدارنده گوشی و تبلت استفاده کنید. گوشی را بر روی هولدر گذاشته و دستور پخت را مطالعه کنید. در این حالت، بر روی موبایل شما، آب یا هر چیز دیگری در هنگام آشپزی ریخته نمی‌شود.

معیارهای خرید یک هولدر موبایل خوب

در هنگام خرید هولدر موبایل، باید ویژگی‌های آن را به خوبی درنظر بگیرید. بسیاری از هولدرهایی که به فروش می‌رسند، کیفیت خوبی ندارند و به مرور زمان، کارایی خود را از دست می‌دهند. پس، قبل از خرید به ویژگی‌های زیر توجه کنید.

باتوجه به مورد نظر، می‌توانید به فروشگاه معتبر میامارکت مراجعه کنید.

در نظر گرفتن ویژگی‌های موبایل

قبل از خرید هولدر، باید گوشی همراه خود را مورد بررسی قرار دهید. ابعاد و وزن آن را در نظر بگیرید. چرا که بسیاری از هولدرها، مخصوص تلفن‌های سبک وزن هستند یا بازوهای اطراف آن، مناسب برای تلفن همراه ‌های بزرگ نیستند. به عنوان مثال، اگر موبایل شما بیش از 200 گرم وزن دارد، هولدرهای آهنربایی را انتخاب کنید. زیرا قابلیت نگهداری موبایل‌هایی با وزن بالا را دارند.

قابلیت‌های چرخش هولدر

با توجه به نوع استفاده خود، قابلیت چرخش هولدر را درنظر بگیرید. بسیاری از هولدرها، قابلیت چرخش ندارند و موبایل شما را ثابت نگه می‌دارند. ولی برخی دیگر از هولدرها که بیشتر برای تماشای فیلم استفاده می‌شوند، قابلیت چرخش 360 درجه دارند.

اندازه گیری شیب شیشه ماشین

اگر قصد نصب هولدر بر روی شیشه ماشین خود را دارید، باید زاویه و شیب آن را اندازه بگیرید. شیشه‌هایی که شیب بالایی دارند، در چرخش و تغییر جهت هولدرهای چسبی و مکنده محدودیت ایجاد می‌کنند.

مدل دریچه کولر ماشین

دریچه کولر خودرو‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها مستطیلی و برخی دیگر دایره‌ای هستند. به همین دلیل، نمی‌توان برای تمام آنها از یک نوع هولدر گیره‌ای استفاده کرد. پس، اگر قصد اتصال هولدر به دریچه کولر ماشین را دارید، مدل آن را درنظر داشته باشید و طبق آن، هولدر را خریداری کنید.

قیمت هولدر

موبایل یک وسیله حساس و در حال حاضر، گران قیمت است که باید در نگهداری از آن، دقت کنیم. هولدرها که وظیفه نگهداری از موبایل را دارند نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. بسیاری از هولدرهایی که با قیمت پایین به فروش می‌رسند، کیفیت خوبی ندارند و قطعا، بعد از مدت زمان کوتاهی، گوشی شما نگه نداشته و باعث آسیب به آن می‌شوند.

پس، دقت کنید که یک هولدر با برند مشخص و قیمت معقول خریداری کنید.‌ چرا که از یک هولدر ارزان قیمت، نمی‌توان توقع کیفیت بسیار بالا را داشت.

دلایلی برای لزوم استفاده از هولدر موبایل درخودرو

با توجه به مطالبی که در بالاتر مطالعه کردید، به نظر شما، دلایل لزوم استفاده از ، مخصوصا در هنگام رانندگی چیست؟ چند نمونه از دلایلی که خرید هولدر موبایل را برای هر راننده‌ای واجب می‌کند، عبارت‌اند از:

  • حواس پرتی ناشی از استفاده از موبایل را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد.
  • احتمال به سرقت رفتن گوشی همراه در پشت فرمان را کاهش می‌دهد.
  • برقراری تماس بسیار راحت انجام شده و کیفیت صدا به خوبی منتقل می‌شود.
  • استفاده از نرم افزارهای مسیریاب و دسترسی به آن برای رانندگان آسان‌تر می‌شود.
  • امکان پخش فیلم و سریال را برای دیگر سرنشینان ماشین به وجود می‌آورد.
  • می‌توانید به راحتی گوشی همراه خود را به متصل کرده و همچنان از آن استفاده کنید.
  • به طور کلی، دسترسی به موبایل، استفاده از آن و پخش موسیقی به سادگی انجام می‌شود.

کلام آخر

پایه نگهدارنده گوشی یک وسیله کارآمد و ضروری بر هر فردی است که دائما از موبایل خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید یک هولدر موبایل خوب و باکیفیت را سفارش دهید. از کیفیت محصولات فروشگاه ما مطمئن باشید. چرا که همگی دارای ضمانت و امکان بازگشت کالا هستند.

 

در این مقاله از کی ام کالا به تعریف کلی هولدر‌های موبایل، ومزایای استفاده از آن پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از یک هولدر موبایل در هنگام رانندگی، به خوبی مسیریابی کرده و رانندگی ایمن و بی خطری را تجربه کنید. علاوه بر آن می‌توانید با استفاده از یک هولدر موبایل یا تبلت، سهولت بیشتری را هنگام انجام امور روزانه تجربه کرده و تمرکز بیشتری روی کار‌های خودتان داشته باشید. شما عزیزان می­توانید برای به مراجعه کرده و خریدی با کیفیت داشته باشید.

در گذاشته و به رانندگی خود ادامه دهید.

رانندگی ایمن

تقریبا بیش از 90 درصد از تصادفات و سانحه‌های جاده‌ای در اثر حواس پرتی و عدم تمرکز راننده به‌وجود می‌آیند و جالب است بدانید که استفاده از موبایل دلیل اکثر این حواس‌پرتی‌ها است. حال وقتی راننده گوشی را در دست خود نگه داشته و علاوه بر مکالمه به رانندگی می‌پردازد، این عدم تمرکز دوچندان می‌شود. در چنین مواردی استفاده از یک هولدر موبایل گزینه مناسبی خواهد بود. کافی است گوشی خود را روی یک پایه نگهدارنده گذاشته و با دستانی آزاد به رانندگی خود ادامه داده و تماس دریافتی خود را پاسخ دهید.

پخش موسیقی

اگر تمایل دارید در هنگام رانندگی به موسیقی موردعلاقه خود گوش کنید، می‌توانید موبایل را روی هولدر گوشی قرار داده و ضمن رانندگی از شنیدن موسیقی موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

گفتنی است در این مقاله تنها به سه مزیت اصلی پایه نگهدارنده گوشی اشاره شد. اما اگر همین دلایل برای خرید یک هولدر گوشی، شما را به اندازه کافی ترغیب کرده است پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، حتما سری به فروشگاه پلازا زده و با انواع هولدر موبایل موجود در این فروشگاه آشنا شوید. خاطر نشان می‌شود که فروشگاه پلازا با ارائه محصولات باکیفیت و البته با قیمت مناسب، نیاز کاربران را به خوبی پوشش داده است. توصیه می‌شود برای داشتن یک رانندگی کم‌خطر و ایمن از هولدر گوشی استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا