جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

مزایای خرید ملک در ترکیه

طبق آمار ارائه شده، ایرانیان بیشترین خرید خانه را در ترکیه دارند. قبل از خرید ملک و قدم گذاشتن در این مسیر، بهتر است مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه را بررسی کنید و با آگاهی کامل در این مسیر سرمایه گذاری کنید. اکثر مردم بدون آگاهی لازم ملک می خرند، نمی دانند که زحمات و سرمایه های زندگی خود را هدر می دهند بنابراین خرید ملک هیچ تفاوتی با سرمایه گذاری در این کشور ندارد و باید در هنگام خرید دقت و توجه زیادی کرد. با این حال بهترین راه برای گرفتن پاسپورت ترکیه با هزینه بسیار کم خرید ملک در آنجا مخصوصا برای ایرانیان است. در نتیجه علاوه بر خرید ملک در ترکیه، سرمایه گذاری، اخذ پاسپورت، اقامت خانوادگی، امکان سفر به بسیاری از کشورها بدون نیاز به ویزا، تابعیت این کشور را می توان دریافت کرد. ناگفته نماند که زندگی در ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه شرایط خاص خود را دارد که هر سال تغییر می کند

مزایای خرید ملک در ترکیه

1- اخذ اقامت ترکیه

یکی از بزرگترین مزیت های خرید ملک در ترکیه اخذ اقامت این کشور همراه با تابعیت می باشد. بنابراین می توانید به هر قیمتی در این کشور خانه بخرید. مدت اقامت یک ساله در این کشور رو به پایان است. یعنی بعد از یک سال اقامت می توانید دوباره برای اقامت اقدام کنید. پس در این کشور ارتقا و بومی سازی کنید. حال اگر ارزش ملک خریداری شده بیش از بیست و پنج هزار دلار باشد، شما به طور خودکار از حقوق شهروندی این کشور و پاسپورت بدون محدودیت حضور در ترکیه برخوردار خواهید شد. همچنین می توانید با اخذ پاسپورت ترکیه و حق قانونی کار، کار کنید، در انتخابات و رای گیری شرکت کنید، از بیمه بهره مند شوید و به اروپا و آمریکا مهاجرت کنید.

2- قیمت مناسب نسبت به کالای ایرانی

قیمت املاک در ترکیه بسیار کمتر از ایران است و ترکیه از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به ایران برخوردار است. بنابراین قیمت ملک در این کشور نصف تهران است. بنابراین به دلیل قیمت مناسب ملک در کشور، افرادی از کشورهای اروپایی، ایران، روسیه، افغانستان و عراق مجبور به خرید ملک در کشور شده اند.

3- هزینه کم زندگی و رانندگی آسان

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ترکیه از طریق شرکت مهاجرتی این است که نه تنها نیاز به سرمایه زیادی ندارد بلکه هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است. بنابراین زمانی که در این کشور زندگی می کنید، از کیفیت زندگی اروپایی با قیمت پایین لذت خواهید برد. همچنین هزینه تحصیل در این کشور کم است، بنابراین اقامت دائم را از طریق تحصیل در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از مزایای خرید ملک در این کشور سفر بدون دردسر در ترکیه است. چون طبق قرارداد ترکیه و ایران بسته شده است. ایرانی ها برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و می توانند سه ماه در این کشور اقامت کنند.

از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش ارزش ملک با هر متر مربع افزایش

امکان خرید ملک به صورت اقساطی یا از طریق وام بانکی

طیف گسترده ای از سرگرمی و تفریح

زمانی سرمایه گذاری کنید که بازده بالایی داشته باشید

مرز ترکیه با ایران

دسترسی آسان به امکانات

با پاسپورت ترکیه می توان بدون ویزا به صد و یازده کشور جهان سفر کرد

دکمه بازگشت به بالا