اقتصادیکسب و کار ایرانی

مرکز تولیدی لباس زیر زنانه در تهران

نکات مهم در خرید لباس زیر زنانه عمده

لباس زیر مهم ترین لباسی است که پوشیده می شود زیرا در تماس مستقیم با پوست است و اگر جنس خوبی نداشته باشد، باعث مشکلاتی می شود.شما به عنوان یک فروشنده لباس زیر، برای خرید عمده لباس از  تولیدی لباس زیر زنانه در تهران  لازم است بعضی نکات مد نظرتان قرار بگیرد تا بهترین خرید را داشته باشید. از جمله نکات مهم عبارتند از :

جنس پارچه

برای خرید لباس زیر زنانه عمده بررسی کنید که جنس شورت و سوتین چگونه است و کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید. حتما می دانید که لباس زیر دوخته شده با الیاف مصنوعی، مناسب پوست بدن نیست و به اندام ها اجازه تنفس نمی دهد از طرفی با نگه داشتن گرما و رطوبت، ممکن است باعث عفونت هم شود. از همین رو، مشتریان شما هم این جنس لباس زیر را نمی خرند و ترجیح می دهند لباس زیر با الیاف طبیعی مانند پنبه، کتان و نخی که عرق را جذب می کنند و باعث حساسیت و خارش پوستی نمی شوند، انتخاب کنند.

برای خرید لباس زیر عمده، سلیقه مشتریان مهم ترین موضوعی است که باید در نظر بگیرید و تنها توجه به قیمت لباس، روش مناسبی برای خرید نیست. قیمت عمده شورت نخی زنانه و همچنین سوتین زنانه، به نسبت جنس های دیگر مناسب تر است و از طرفی این جنس شرت و سوتین فروش خوبی هم دارند و می توانید به تعداد بالا در فروشگاه خود موجود کنید.

اندازه مناسب

از نکات مهم دیگری که در خرید لباس زیر عمده باید توجه کنید، اندازه های آن است. تمام اندازه های لباس زیر را باید در فروشگاه خود موجود کنید. البته لباس زیر عمده به صورت جین عرضه می شود و در هر جین یک سایز قرار داده شده است.

خاصیت الاستیکی و کششی

برای خرید عمده شورت و سوتین زنانه، به کش لباس ها توجه کنید. کش های نایلونی یا اسپندکس، بهترین حالت الاستیکی را دارند همچنین کش ‌های ضخیم و معمولی کمی گرم‌ تر از کش‌ های الاستیک هستند و این نوع کش ‌ها به خوش فرم تر شدن لباس زیر کمک می کنند. مشتریان شما در زمان خرید لباس زیر زنانه، به کش آنها هم توجه می کنند پس حتما این موضوع را هم هنگام خرید عمده مد نظر قرار دهید.

رنگ بندی

دقت داشته باشید که در زمان خرید لباس زیر عمده، رنگ های شیمیایی و غیرطبیعی نخرید زیرا بدن واکنش خوبی نسبت به رنگ های شیمیایی نشان نمی دهد و این نوع لباس زیر ها در هنگام شستن رنگ پس می دهند.

مشتریانی که با خرید لباس زیر از فروشگاه شما متوجه شیمیایی بودن رنگ آن شوند، احتمالا برای خرید بعدی خود به فروشگاه شما مراجعه نکنند پس عاقلانه به نظر می رسد برای جلب رضایت مشتری، لباس زیر با کیفیت و رنگ طبیعی تهیه کنید.

رنگ بندی لباس هم مهم است و باید همه رنگ ها را موجود کنید و دست مشتری را برای خرید بهترین رنگ لباس باز بگذارید. مشتریان خانم معمولا لباس زیر با رنگ های شاد را بیشتر دوست دارند مثل رنگ زرد، قرمز، سفید، سبز، یاسی و … اما لباس زیر با رنگ مشکی به نسبت فروش کمتری دارد.

ظاهر جذاب

خوب است که لباس زیر زنانه با ظاهر جذاب در فروشگاه خود موجود کنید. شورت و سوتین از نظر ظاهری در مدل های مختلفی دوخته می شود مثلا شورت دارای انواع مختلف کلاسیک، لامبادا، تانگ، گن دار، فرانسوی، بزریلی، مجلسی و … و سوتین در مدل های اسفنجی، پنبه ای، جک دار و بدون جک، طراحی می شود. شما برای پوشش سلیقه تمام مشتریان خود لازم است همه مدل ها را موجود کنید اما مدل هایی که تقاضای بیشتری دارند را به تعداد بیشتری به فروشگاه خود بیاورید.

کیفیت دوخت لباس های زیر :

از دیگر نکات مهم در هنگام خرید لباس زیر زنانه عمده که باید به آن توجه کنید، دوخت لباس هاست. لباس های زیر در تولیدی های مختلف به صورت انبوه تولید می شوند، که ممکن است در این بین برخی دارای کم و کاستی هایی در دوخت بوده، یا دوخت آن ها بی کیفیت و شل باشد. مشتریان به دوخت تمیز و مرتب و هم چنین قوی بودن آن توجه می کنند، بنابراین شما نیز باید در هنگام خرید لباس زیر زنانه عمده به این موضوع توجه داشته باشید. دوخت لباس های زیر باید علاوه بر کامل و محکم بودن، به صورت مرتب هم باشد چرا که دوخت نامرتب و کج تاثیر زیادی در تنخور لباس زیر دارد.

توجه به مد روز و آنچه مشتریان به دنبال آن هستند

برخی مدل های لباس زیر همیشه مورد استفاده مشتریان هستند، مانند مدل های کلاسیک و ساده سوتین و شورت. اما مدل و طرح های جدید نیز به بازار عرضه می شوند که ممکن است برای مدتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و به اصطلاح مد روز باشند. بخشی از مشتریان به دنبال مدل های جدید خواهند بود، بنابراین سعی کنید در کنار مدل هایی که استفاده دائمی دارند، از لباس زیر زنانه جدید و طرح روز نیز حتما در فروشگاه خود داشته باشید.

بازه های قیمتی مختلف

مشتریان خرید لباس زیر زنانه ، حتما از اقشار مختلف هستند که بازه ی مورد نظر آن ها در مورد قیمت متفاوت است. شما باید به عنوان یک فروشگاه لباس زیر زنانه، بتوانید محصولات با رده قیمتی متفاوت عرضه کنید و هم لباس های زیر ارزان و هم گران قیمت تر را داشته باشید. در هنگام خرید عمده لباس زیر زنانه به این نکته نیز توجه کنید و سعی کنید لباس های زیر با تنوع قیمتی مختلف داشته باشید. البته لازم به ذکر است که نباید از لباس های بیش از حد بی کیفیت استفاده کنید چرا که مشتریان به دنبال کیفیت مطلوب نیز خواهند بود.

خرید سوتین عمده

برای خرید سوتین عمده مدل های مختلفی را خواهید دید که باید با توجه به نیازهای کلی مشتریان، از میان مدل ها انتخاب و خرید کنید. چند مدل سوتین شامل موارد زیر هستند :

خرید سوتین اسفنجی از تولیدی شورت زنانه ارزان

سوتین اسفنجی برای لباس های مجلسی مناسب است و با حالت اسفنجی خود، بالاتنه را شیک و خوش فرم نشان می دهد. شما مشتریان زیادی دارید که سوتین اسفنجی می خواهند و باید در طرح بندی و رنگ بندی های مختلف موجود کنید.

بعضی از مدل های سوتین اسفنجی به صورت جک دار و بعضی بدون جک هستند. مدل های جک دار معمولا به صورت توپر می باشند اما مدل بدون جک تو خالی است. این نکته را هم برای خرید از عمده فروشی سوتین تهران مد نظر قرار دهید که شما دو دسته مشتری برای سوتین اسفنجی خواهید داشت، دسته ای که سوتین اسفنجی توپر می خواهند و مشتریانی که سوتین اسفنجی توخالی می خرند.

خرید سوتین ورزشی از تولیدی شورت و سوتین ارزان

خانم ها برای ورزش های روزانه، سوتین ورزشی می پوشند. سوتین ورزشی که در فروشگاه خود موجود می کنید باید جنس نرم و راحتی داشته باشد تا برای ورزش کردن و حرکات کششی مناسب باشد. جنس سوتین ورزشی معمولا از نخ خالص است و عرق بدن را به سمت خود جذب می کند. تقاضا برای خرید سوتین ورزشی زنانه به اندازه سوتین مجلسی نیست به همین دلیل لزومی ندارد در تعداد زیاد آن را موجود کنید.

خرید سوتین کاپ دار از عمده فروشی سوتین ترک

یک مدل دیگر از سوتین که باید در فروشگاه خود داشته باشید، سوتین کاپ دار است. این مدل سوتین در دو قسمت جلوی آن یک کاپ مخصوص و در قسمت زیر کاپ فلزی نازک قرار داده شده تا مانع از افتادگی سینه شود. خانم ها این مدل سوتین را برای استفاده روزمره و یا برای پوشیدن با لباس مجلسی انتخاب می کنند.

خرید لباس زیر عمده آنلاین مناسب چه کسانی است؟

فراهم شدن امکان خرید عمده لباس زیر به صورت اینترنتی، سبب شده تا افراد بسیار بیشتری بتوانند در زمینه ی تهیه و فروش لباس زیر زنانه فعالیت کنند. بسیاری از افراد بخاطر دلایلی چون نداشتن وقت، نداشتن وسیله ی حمل و نقل مناسب، دوری از شهرها و مراکز فروش عمده لباس زیر، یا محدودیت های جسمانی ممکن است قادر به تهیه ی لباس زیر عمده از بازار های عمده فروشی نباشند. اما خوشخبتانه با فراهم شدن امکان خرید عمده ی لباس زیر زنانه به صورت اینترنتی، این محدودیت برداشته شده و همه ی افراد علاقمند در این زمینه ، می توانند به راحتی با چند کلیک، محصولات خود را انتخاب و خریداری کنند.

خرید عمده ی لباس زیر برای همه ی افراد امکان پذیر است از جمله :

مغازه داران و فروشگاه های لباس :

دسته ی بزرگی از خریداران لباس زیر به صورت عمده، مغازه داران و فروشندگان لباس زیر زنانه هستند. خرید لباس زیر عمده به صورت آنلاین برای مغازه داران و فروشگاه ها که به دلیل نداشتن وقت نمی توانند به بازارهای عمده فروشی مراجعه کنند بسیار مناسب است. فروشگاه های بزرگ و چند منظوره نیز از دیگر خریداران لباس زیر عمده هستند که می توانند این کار را به صورت آنلاین نیز انجام دهند.

آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی

همانطور که گفتیم، تمام افراد می توانند در زمینه ی فروش لباس زیر زنانه فعالیت کنند. امروزه با زیاد شدن آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی، نیازی به داشتن مغازه برای فعالیت در این زمینه نیست و همه ی افراد در هر سن و سال یا شهری، می توانند آنلاین شاپ خود را داشته باشند. با امکان خرید آنلاین لباس زیر عمده، افراد حتی در شهرهای کوچک و بسیار دور از مراکز استان ها و بازار ها هم می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و در آنلاین شاپ خود به فروش برسانند.

برای افرادی که در زمینه ی فروش آنلاین لباس زیر فعالیت می کنند، تنوع محصولات آن ها اهمیت زیادی دارد. یک فروشگاه آنلاین لباس زیر، باید تنوع بیشتری از محصولات را نسبت به یک مغازه یا فروشگاه حضوری داشته باشد. امکان خرید لباس زیر عمده به صورت آنلاین از این نظر نیز برای آنلاین شاپ ها بهتر است، چرا که می توانند محصولات بسیار متنوع تری را در زمانی کم به فروشگاه خود اضافه کنند، در صورتی که برای خرید حضوری ، ممکن است مجبور به صرف وقت و هزینه ی بیشتری برای جستجوی محصولات متنوع شوند.

فروشندگان خانگی لباس زیر زنانه

بسیاری از افراد بخصوص خانم های خانه دار نیز در زمینه ی فروش لباس زیر به صورت خانگی فعالیت دارند، مخصوصا در شهرستان های کوچک. این افراد معمولا لباس زیر را به مشتریان محلی و در منزل میفروشند. خرید لباس زیر عمده آنلاین، این امکان را برای افرادی که می خواهند یک شغل مخصوص به خود به صورت خانگی داشته باشند فراهم کرده است، بدون اینکه نیاز داشته باشند به بازارها و شهرهای دیگر مراجعه کنند و هزینه های زیادی برای حمل و نقل بپردازند.

دکمه بازگشت به بالا