جامعه و خانواده

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: افزایش کمک هزینه آزمایش آنلاین به ۷۵۰هزار تومان

رئیس اداره فرهنگی و روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش فرصت آزمون آنلاین از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان برای هرکسی که خدمات بیمه اضافی پوشش این صندوق را تحت پوشش دارد ، خبر داد.

به گزارش سی وی نت و به نقل از اداره امور عمومی و دارایی های عمومی ، محمود مرتضایی فر بیانیه زیر را صادر کرد: برای کاهش تردد و اعزام بازنشستگان به بیمارستان در بیمارستان ، به ویژه در شرایط قلبی و عروقی. ، صندوق های بازنشستگی مورد استفاده شرکت بر اساس دانش و فناوری ، که به دلیل استقبال بازنشستگان در سال جاری ادامه خواهد یافت.

مرتضایی فرد گفت: “یک برنامه آزمایشی آنلاین خدمات آزمایشگاهی و همچنین برخی خدمات تشخیصی و درمانی را به ارائه دهندگان بیمه درمانی بازنشسته ارائه می دهد که به این سایت شرکت نوپا و از آن اضافه می شود.” اگر در بیش از یک مجموعه سقف استفاده شود ، تا 600 هزار تومان می رود. در سه دقیقه از حقوق بازنشستگی حذف می شود.

وی افزود: با حسن نیت رئیس صندوق بازنشستگی و مذاکرات وی با اعضای شرکت در قرارداد ، مقرر شد سهم این پروژه به 750 هزار تومان افزایش یابد و از فعالیت بازنشستگان استفاده شود. خدمات و تحقیقات بهداشتی مجانی.

رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: در گذشته ، حدود 3000 موسسه عمومی و تقریباً 6500 کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در همه کشورها استفاده می کردند.

بر اساس مرتضایی فرد ، غربالگری بیمارستانی یا خانگی ، آزمایش عروق ، خون درمانی و فیزیوتراپی بسیاری از خدمات آزمایش آنلاین است که به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها ارائه می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا