حوادث

لزوم رفع تبعیض از قانون بازنشستگی آتش‌نشانان تهران

سخنگوی خدمات ایمنی و ایمنی در شهرداری تهران بر لزوم اصلاح قانون بازنشستگی آتش نشانان طبق الزامات مجلس و دولت تأکید کرد.

سید جلال ملکی در مصاحبه ای با سی وی نت وی در این باره گفت: هر کاری که از کشور مشترک و همچنین استاندارد سرچشمه بگیرد نوعی کار سخت محسوب می شود ، اما کار سخت دارای نوشتن و نمرات است مانند مشاغل شبانه ، ساعت 24 ، مشاغل انجام شده در یک محیط خطرناک می تواند باشد ، مشاغلی که ممکن است به یک معامله بزرگ تبدیل شوند و … ناشی از نوعی کار سخت است. همه نام بردگان حوزه های سخت کوشی در سازمان آتش نشانی هستند. متاسفانه سوزاندن کار سختی نیست.

وی گفت: در سال 1992 ، آتش بازی یک کار شگفت آور سخت و طنزآمیز در نظر گرفته شد. اطفا حریق باید کار سختی باشد ، اما شرط بازنشستگی 50 سال است و 20 سال توصیه می شود. تقریباً 0/5 درصد از آتش نشانان تحت پوشش قانون هستند زیرا آتش نشانان معمولاً در سنین 20 تا 21 سال پرداخت می شوند و بعد از 20 سالگی حدود 40 سال سن دارند. البته قوانینی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند از آنها استفاده کند.

ملکی افزود: حدود سه یا چهار سال پیش با پیگیری دولت محلی در سازمان آتش نشانی توانستیم سال مورد نیاز را از وضعیت بازنشستگی حذف کنیم. آتش نشانان باید بتوانند برای 20 سال سابقه بازنشستگی اقدام کنند ، اما باید 25 روز پس از بازنشستگی پرداخت شوند. هر شغل برای آتش نشانان با بیمه ایمنی عمومی 1.5 سال محاسبه می شود اما در تهران هر سال برای کار 15 ماه محاسبه می شود که همکاران ما شکایت دارند.

وی با بیان اینکه بیمه آتش سوزی شهری در تهران است گفت: کسانی که دارای بیمه ایمنی عمومی هستند ماهانه حقوق کامل دریافت می کنند. اما س isال این است که آتش نشانان در مورد نوع بیمه ای که ارائه می دهند چه مشکلاتی را تصمیم می گیرند؟ کار همه آتش نشانی ها دشوار بود ، اما کار آتش نشانی در تهران به دلیل تصادف آن دشوارتر بود.

ملکی گفت: از نامه ای که تهیه شده ، ما می خواهیم 30 ماه حقوق بگیریم ، درست مثل سایر آتش نشانان 20 سال کار. بخشی از این کار باید در پارلمان انجام شود ، که قبلاً توسط قانونگذاران انجام شده است ، اما در مواردی که فوریتی نداشته باشد ، موضوع باید به روش معمول بررسی شود.

وی گفت: “من فکر می کنم این طرح باید از گذشته باشد” اگر آتش نشانان به زودی بازنشسته شوند ، قدرت و اقتدار بیشتری کار خود را آغاز می کند. این امر به ایجاد شغل و خستگی کمتر برای آتش نشانان فعلی کمک می کند. خوب خواهد بود اگر آن مرد سرسخت با پسر دیگری که در تلاش برای شروع کار است به خانواده خود برگردد.

وی افزود: همانطور که جامعه خدمات بهداشتی را در سازمان آتش نشانی فراهم کرده است ، سازمان آتش نشانی نیز سلامت خوبی را به جامعه تحویل خواهد داد. آتش نشانان از خستگی کافی استفاده نمی کنند زیرا کار سختی است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا