ورزش

لواندوفسکی به دنبال شکستن رکورد گلزنی خودش

مهاجم بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که بتواند رکورد اختلافات گذشته خود را بشکند.

به گزارش سی وی نت و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی در این فصل در 19 بازی 23 گل به ثمر رسانده و در هر بازی بوندسلیگا همراه بایرن بوده است. تنها در ماه مه گذشته، او در نهایت رکورد گرد مولر را که 40 گل بوندسلیگا در یک فصل به ثمر رساند، با وجود پیروزی در 4 بازی به دلیل مصدومیت در آوریل، شکست.

هم تیمی های او “بدن” نامیده می شود، یک جوان 33 ساله که به سیستم سلامتی اش معروف است و امیدوار است آسیب نبیند تا بتواند بازی های بیشتری انجام دهد و گل بزند تا رکورد خود را بهبود بخشد. لواندوفسکی به سایت لیگ فوتبال آلمان (DFL) گفت: سال گذشته چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم، اما امیدوارم بتوانم در این فصل 34 بازی (در یک بازی) انجام دهم و یک سطح کنترل را حفظ کنم.

او می گوید این رکورد “یک بار، شاید دو بار اگر خدای خوبی داشته باشی” در محل کار می شکند. او گفت: «من همیشه سعی می کنم سطح بالایی را حفظ کنم.

رسیدن به نقطه عطف 300 گل بوندس لیگا به این معنی است که لواندوفسکی رکورد گرد مولر با 365 گل در بوندسلیگا را در اختیار دارد.

لواندوفسکی 18 ماه با بایرن قرارداد دارد. مهاجم لهستانی در نهایت گفت: هنوز 65 گل باقی مانده است. برای رسیدن به این رکورد راه زیادی در پیش است. خیلی دوره.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا