جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

لوازم پمپ کارواش برتولینی

قطعات پمپ کارواش برتولینی عبارتند از:

بسته بندی پمپ کارواش برتولینی 110 بار

پمپ بسته بندی ماشین لباسشویی برتولینی 200 بار

پمپ شستشو برتولینی با اتصال میله ای 110 بار

شاتون پامپل لباسشویی برتولینی 200 بار آلومینیومی

میل لنگ yuma nasosu خودرو برتولینی 200 بار

شیر تخلیه فشار برتولینی 110 psi

شیر اطمینان برتولینی 200 بار

سرسیلندر پمپ کارواش برتولینی 200 بار خالی می شود

پمپ کارواش سرامیکی برتولینی 110 بار

پمپ سرامیک ماشین لباسشویی برتولینی 200 بار

شیر پمپ کارواش برتولینی 110 بار

شیر پمپ کارواش برتولینی 200 بار

پمپ کارواش برتولینی

یکی از قطعات پمپ کارواش برتولینی که در بالا ذکر شد پکینگ پمپ کارواش است که وظیفه اصلی این قطعات آب بندی سرسیلندر می باشد و پکینگ از خروج مایع تحت فشار به داخل پمپ کارواش جلوگیری می کند. فضاهای خارجی

شاتون پمپ کارواش برتولینی

یکی دیگر از قطعات پمپ کارواش برتولینی شاتون پمپ کارواش می باشد. این قسمت معمولاً از یک ماده سخت مانند فولاد ساخته می شود تا فشار آب را تحمل کند.

واشر فشار پمپ کارواش برتولینی

این لوازم یدکی پمپ کارواش برتولینی از فشار بیش از حد کارواش و به نوعی انفجار کارواش در هنگام شستشو جلوگیری می کند.

سر سیلندر پمپ کارواش برتولینی

از بین کاربردهای فراوان قطعات پمپ کارواش برتولینی می توان به سیلندر اصلی پمپ کارواش اینتر وارد شد که از بسته بندی کاربر و مایع کارواش محافظت می کند.

پمپ کارواش سرامیکی برتولینی

یکی دیگر از انواع قطعات پمپ کارواش سرامیکی برتولینی، اینتر کارواش است که عمر طولانی و ضد سایش از ویژگی های آن است.

شیر پمپ کارواش برتولینی

یکی از پرکاربردترین اجزای پمپ خود پرایمینگ برتولینی، شیر پمپ خود پرایمینگ است که وظیفه اصلی آن حرکت آب و رهاسازی هوا در زمان های مشخص است.

قطعات پمپ کارواش برتولینی، راحت و موثر

قطعات پمپ کارواش برتولینی با استفاده موثر و کارآمد نقش موثری در پاکسازی سطوح از کثیفی و گرد و غبار دارند و تمیزی سطح را تضمین می کنند. قطعات پمپ کارواش برتولینی نقش مهمی در صنعت دارند و به تمیز کردن سطوح شما از گرد و غبار کمک می کنند.

امروزه که فناوری حجاب حبابی خود را در سراسر جهان گسترده است، طبیعت انسان به سمت تنبلی رفته است. مخصوصاً که سرشان شلوغ است و وقت کمی دارند. بنابراین ترجیح می دهند از اوقات فراغت خود حداکثر استفاده را از مشغله هایشان ببرند و کمتر به کارهای نظافتی بپردازند. امروزه مردم برای زمان و بدن خود ارزش بیشتری قائل هستند. آنها دوست دارند تا حد امکان از سختی و کندی کار بکاهند و نظافت و تزئین محیط اطراف خود را آسانتر و سریعتر کنند. علاوه بر این، نظافت و آراستگی نقش مهمی در شخصیت و اعتماد به نفس افراد دارد.

بی توجهی به بهداشت و بی احتیاطی تصویر بدی به افراد می دهد و آنها را فردی بی حوصله و غیرقابل اعتماد نشان می دهد.

تکنولوژی هر ساله چهره جدیدی را به بشریت نشان می دهد و با ظاهر خود بارهای بیشتری را از دوش بشریت برمی دارد و به ظاهری راحت کمک قابل توجهی می کند. به همین دلیل است که علاقه مندان به فناوری روز به روز در حال افزایش هستند و مردم روز به روز از طبیعت و زندگی طبیعی در آن دورتر می شوند.

از جمله مواردی که امروزه تکنولوژی در اختیار ما قرار داده است می توان به پمپ کارواش اشاره کرد که با کارایی های مختلف به تمیزی سطح و ارائه محیطی تمیز کمک می کند.

پمپ های کارواش سطح را بسیار سریعتر و با دقت بیشتری نسبت به شلنگ تمیز می کنند و همچنین آب کمتری مصرف می کنند. عملکرد این پمپ های واشر آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست. اصل کار به این صورت است که ماشین لباسشویی آب معمولی را از شیر گرفته و به پمپ می رساند و پمپ کارواش آب را تا فشار زیاد بالا می برد و در نهایت آب با فشار و سرعت بالا از شیلنگ خارج می شود.

باید بگم که اسم دیگه ای هم هست که پمپ کارواش هم معروفه و بهش میگن پمپ پیستونی. نام های دیگری نیز برای این پمپ کارواش وجود دارد که عبارتند از: پمپ آب و پمپ فشار قوی. یکی از پرکاربردترین پمپ های کارواش، پمپ 200 بار کارواش است که در اکثر ماشین لباسشویی ها و ماشین لباسشویی ها استفاده می شود.

موتورهای پمپ کارواش منبع نیرو و انرژی پمپ های کارواش هستند که هر چه اندازه آنها بزرگتر باشد دستگاه قدرتمندتر و کارآمدتر خواهد بود.

3 نوع پمپ کارواش وجود دارد که این سه نوع پمپ کارواش خانگی، پمپ پلانجری نیمه صنعتی و پمپ پلانجر صنعتی می باشد.

ماشین لباسشویی های خانگی معمولا فشاری بین 70 تا 110 بار دارند و برای شستشوی ماشین ها، کفپوش ها، آشپزخانه ها و … استفاده می شوند. این پمپ های شستشوی خانگی معمولا تک مرحله ای هستند و آب کمتری مصرف می کنند. این امر به ویژه با توجه به منابع زمینی رو به کاهش است.

استفاده مداوم از پمپ کارواش در منزل توصیه نمی شود. بنابراین در صورت نیاز به استفاده از کارواش چندین بار در طول هفته و یا در صورت نیاز به فشار بالا، باید از پمپ کارواش دیگری به نام پمپ کارواش صنعتی استفاده کنید. پمپ کارواش صنعتی فشاری تا 400 بار و شاید حتی بیشتر در مواقع لزوم ایجاد می کند. پرمصرف ترین پمپ کارواش صنعتی پمپ 200 بار است که به طور گسترده برای شستشوی ماشین ها استفاده می شود، در حالی که فشارهای بالای 200 بار برای شستشوی ماشین های سرامیک و روغن استفاده می شود.

یکی از معروف ترین و محبوب ترین پمپ های کارواش، پمپ کارواش برتولینی است.

قطعات پمپ کارواش برتولینی ابزار بسیار مفید و موثری برای نظافت سطوح می باشد. قطعات پمپ کارواش برتولینی به ما کمک می کند تا طیف وسیعی از آلاینده ها را در هر سطح و اندازه ای، در کوتاه ترین و مورد انتظار و با کمترین مصرف آب و صرفه جویی در مصرف آب و سطحی تمیز حذف کنیم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا