سلامت و تندرستی

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

فرمانده دبیرخانه تاج گذاری در کلانشهر تهران ضمن اشاره به تلاش مدیران و کارمندان بهشت ​​زهرا در بحران کرونا ، بر اهمیت مستند سازی فعالیت های این سازمان در زمان همه گیری Qovid تأکید کرد. -19.

براساس سی وی نت، دکتر. علیرضا زالی – فرمانده قرارگاه کورنا در کلانشهر تهران در نشستی با مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) و قدردانی از زحمات کارمندان و کارمندان ، کار اقامتگاه ها این راهب عبارت از تاریخ ملی است که فراملی با آن آشنا است.

وی با اظهارنظر درباره نقش غیرقابل انکار سازمان که درگیر بحران Quaid-19 است ، اظهار داشت: قبل از بحران کرونا ، رویکرد بهشت ​​زهرا (س) یک مدیریت هوشمندانه و هوشمندانه بود که باید انجام شود. برای افزایش اشتغال و رضایت مشتری. در حالت ایده آل ، این مورد است. ” مراقبت در مقابله با مشکلات مؤثرتر است.

وی ادامه داد: “این ظروف سرباز یا مسافر یک نقطه عطف و استاندارد سازمانی در شهر و به خصوص در تهران است. تیم بهشت ​​زهرا مفتخر و پاکیزه است.”

رئیس تاج گذاری در کلانشهر تهران با بیان اینکه افرادی که از این صومعه دیدن می کنند از غم و اندوه خود شادی بالایی داشتند ، افزود: بله ، اما وقتی مردم از مدیریت اطلاعات قدردانی می کنند و طراحی بهشت ​​زهرا ، ستودنی است.

زالی افزود: “تاکنون ، با وجود نقش گسترده کرونا در بحران ، هیچ کلمه ای در بیانیه بهشت ​​زهرا وجود ندارد مبنی بر اینکه این حادثه ساخته نشده و یا دوباره به تعویق افتاده است.” این نشان می دهد که بالاترین سطح افتخار و افتخار برای خانواده های اندوه آور اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه محل صومعه و تشییع جنازه مردگان به دلیل کمبود است ، ادامه داد: اگر کارمندان بهشت ​​زهرا درگیر نبودند ، این پروژه به دلیل و بر خلاف شرایط عادی ، خانواده ها باید از ترساندن کشته شدگان جلوگیری کنند. است. داستان آفرینندگان در این سازمان نوشته شده است و به قول قلب نیست.

زالی گفت: “یكی از نقاط مهم شیوع بیماری های عفونی ، صومعه است ، زیرا نگه داشتن معیارهای بهداشتی در بین افراد مبتلا و آسیب دیده كم است.” بهترین آمار در مورد سلامتی در بهشت ​​زهرا به جایی رسیده است که این صومعه نه تنها راهی برای گسترش این بیماری نبود بلکه همچنین به عنوان مکان خوبی برای کاهش و کاهش پدیده عمل کرد.

وی با بیان اینکه این یک افتخار بین المللی است ، اظهار داشت: همه آثار در بهشت ​​زهرا تهران براساس مجموعه ای از قوانین و اصول حاکم بر افتخار ، فرهنگ و مناسک انجام می شود که این یک فریاد و نمایش کنترل است. کنترل کامل. “

فرمانده کل قوا در تهران گفت: “رعایت نظام سلامت و حمایت از شهروندان که برنامه راهبردی این سازمان است ، به خوبی پذیرفته شده است.” در بحبوحه این بحران ، نگرانی در بین کارکنان در مورد شیوع بیماری از طریق صومعه وجود دارد.

وی همچنین درباره ایمنی کارکنان قابل توجهی بهشت ​​زهرا (س) صحبت کرد و گفت: به دلیل سرعت و پیچیدگی انفجارها ، یکی از ضعیف ترین اعضای کارمندان این صومعه بود. ایجاد یک سری 5 چک با سازمان بهشت ​​زهرا یک روند بسیار مهم است. تاریخ پزشکی و صومعه باید در روزنامه های بین المللی منتشر شود.

در این جلسه ، زالی آمادگی خود را برای نوشتن در مورد ارزش علمی این افتخار پزشکی اعلام کرد و گفت: “برخی از اعضای و کارمندان ناشناخته ها ناشناخته اند.” باید خلاقیت خود را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: “در آموزش علوم بین تیم و سازمان بهشت ​​زهرا به وضوح دیده می شود.”

در پایان ، زالی اصرار داشت که از کلمات حماسه در سرمقاله بهشت ​​زهرا استفاده کند و گفت: “من از رئیس جمهور و کارکنان این سازمان بسیار سپاسگزارم.” اشتراک ایدئولوژی جهادی و تفکر علمی ، بهشت ​​زهرا را به معتبرترین معبد جهان تبدیل کرد.

خدمه بهشت ​​زهرا اولین نفری بودند که به کورونا خدمت کردند

مدیر اجرایی کورنا در کلانشهر تهران با بازدید از کارکنان این سازمان و تشکر و قدردانی از تلاش کسانی که در این بخش کار می کنند برای پیگیری کرونا ، گفت: “من کار خود را می دانم.” اسامی اعضای ستاد اتصال Corona در شهرک Tehena ، می خواهم از این تلاش ، کار ساعتی ، سخت کوشی و تلاش برادران و خواهران در بهشت ​​زهرا (س) ، تشکر ویژه خود را بیان کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: کارگران بهشت ​​زهرا عمیقاً ایثارگر و زحمتکش هستند و رضایت خود را در روح مجروح خانواده های متوفی قرار می دهند. با غم و اندوه نزد آنها بیایید. ”

رئیس تاج گذاری در کلان شهر تهران گفت: یکی از اولین کسانی که به کرونا و تهران پیوست و خدمه درخشان و بهشت ​​زهرا فوق العاده ای دارد ، باید آنها را بسازیم و خداحافظی کنیم.

زالی با اشاره به اهمیت توجه به نیروی کار این سازمان در رسانه ها ، گفت: هرگونه تلاشی که در رسانه ها به ویژه رسانه ملی ذکر شد ، کافی نیست. کار بهشت ​​زهرا کاملاً خارق العاده است. ” تحسین برانگیز است که زبان از آنها تشکر نمی کند.

وی با تشریح کار سخت این کارگران سازمان و همچنین نقش معمول آنها در نظافت ، شستشو و دفن جسد مرده از کرونا ، افزود: در این بحران دیدن اعضای خانواده آنها ممنوع بود ، اما نه فقط در ایران ، بلکه در خدمات خوبی نیز قرار دارد. ” این نمادهای ملی تولید می کنند و به آنها گفته می شود که دست های خاصی دارند.

زالی گفت: اخلاق کار در بهشت ​​زهرا ، هم از نظر بهداشت ، خواندن و هم تکفین ، یک عامل اصلی است. “علی رغم همه سخت کوشی ها ، دو کلمه فراموش نمی شوند ، و این برای حفظ افتخار آن مرحوم است؛” علیرغم اینکه بیماران به این بیماری منقبض شده اند ، خطر انقباض وجود دارد ، جسارت دیگری را برای همکاری با آنها احساس کرد ، اما کمبود آن وجود داشت.

رئیس ستاد کرونا در تهران ادامه داد: رئیس دوم ایران و مسلمانان علاوه بر حمایت از مشکلات مردم ، علاوه بر این نگرانی اقوام مرحوم شریف تهران نیز هست. و حفظ تمام جنبه های پزشکی ، دینی و اجتماعی و همچنین قدرت آن مرحوم در بالاترین حد انجام می شود.

وی در این جلسه گفت: امیدوارم که او سفیر خوبی باشد و مجموعه تالیفی را در مناطق تهران و بهشت ​​زهرا استان تهران گذرانده است. من می خواهم از خانواده های مقدس کارکنان این سازمان که یک مکان مخفی عمومی و خصوصی هستند ، تشکر ویژه خود را ابراز کنم.

تلاش برای مبارزه با تاج در بهشت ​​زهرا ناموفق بوده است

دکتر. سعید خل – رئیس سازمان بهشت ​​زهرا (س) نیز در این نشست گفت: صومعه بهشت ​​زهرا در 16 ژوئیه سال 1970 تأسیس شد و این صومعه بزرگترین مکان مسکونی جهان است. از نظر زیرساخت و زیرساخت ، بهشت ​​زهرا بزرگترین است. این پناهگاه جهان اسلام است.

وی در مورد شیوع کویت 19 ، در ادامه گفت: “مشکل کورونا یک اتفاق بی سابقه و فراموش نشدنی در بهشت ​​زهرا است که یک ناآرامی طولانی مدت بوده است.”

خل افزود: “برنامه این بیماری همه گیر سریع بود.” حفظ جان کارمندان بهشت ​​زهرا ، نجات جان و حفظ سیاست های بهداشت و اندیشه مذهبی بخشی از نگرانی های این سازمان است.

رئیس سازمان بهشت ​​زهرا با اشاره به نظرسنجی از 3 هزار و 200 کارمند این سازمان در سطح 5 ، گفت: تاکنون هیچ پرونده ای در این سازمان منتشر نشده است.

خاله ضمن تشکر از مدیریت در دفتر مرکزی تاج گذاری گفت: مدیرعامل شرکت کلیه الزامات سازمان را بدون هیچ گونه خطایی تأمین کرد و هیچ وقت تلف نکرد و از نظر مدیریت کورونا خوب عمل کرد. “” سازمان بهشت ​​زهرا در بخش پزشکی و خدمات انسانی است.

وی در پایان ، بر اهمیت مستند سازی و جمع بندی کتاب ها در مورد تاج تأکید کرد و گفت: این اطلاعات همچنان بیدار نگه داشتن مردم را ادامه می دهد.

براساس روابط عمومی مرکز پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ، زالی در حاشیه این جلسه از بخش ارووجیان بازدید کرد و همچنین در شهدای خدمت حضور یافت.

همچنین ، فرمانده قرارگاه كرونا در تهران ضمن تسلیت خود به بازماندگان شیرین صفوی ، پرستار بخش اورژانس بیمارستان بقیه الله ، و در مراسم تشییع جنازه وی حضور یافت.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا