سلامت و تندرستی

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

لزوم مستندسازی اقدامات بهداشتی بهشت زهرا در بحران کرونا

فرمانده دبیرخانه تاج گذاری در کلانشهر تهران ضمن اشاره به تلاش مدیران و کارمندان بهشت ​​زهرا در بحران کرونا ، بر اهمیت مستند سازی فعالیت های این سازمان در زمان همه گیری Qovid تأکید کرد. -19.

براساس سی وی نت، دکتر. علیرضا زالی – فرمانده قرارگاه کورنا در کلانشهر تهران در نشستی با مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) و قدردانی از زحمات کارمندان و کارمندان ، کار اقامتگاه ها این راهب عبارت از تاریخ ملی است که فراملی با آن آشنا است.

وی با اظهارنظر درباره نقش غیرقابل انکار سازمان که درگیر بحران Quaid-19 است ، اظهار داشت: قبل از بحران کرونا ، رویکرد بهشت ​​زهرا (س) یک مدیریت هوشمندانه و هوشمندانه بود که باید انجام شود. برای افزایش اشتغال و رضایت مشتری. در حالت ایده آل ، این مورد است. ” مراقبت در مقابله با مشکلات مؤثرتر است.

وی ادامه داد: “این ظروف سرباز یا مسافر یک نقطه عطف و استاندارد سازمانی در شهر و به خصوص در تهران است. تیم بهشت ​​زهرا مفتخر و پاکیزه است.”

رئیس تاج گذاری در کلانشهر تهران با بیان اینکه افرادی که از این صومعه دیدن می کنند از غم و اندوه خود شادی بالایی داشتند ، افزود: بله ، اما وقتی مردم از مدیریت اطلاعات قدردانی می کنند و طراحی بهشت ​​زهرا ، ستودنی است.

زالی افزود: “تاکنون ، با وجود نقش گسترده کرونا در بحران ، هیچ کلمه ای در بیانیه بهشت ​​زهرا وجود ندارد مبنی بر اینکه این حادثه ساخته نشده و یا دوباره به تعویق افتاده است.” این نشان می دهد که بالاترین سطح افتخار و افتخار برای خانواده های اندوه آور اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه محل صومعه و تشییع جنازه مردگان به دلیل کمبود است ، ادامه داد: اگر کارمندان بهشت ​​زهرا درگیر نبودند ، این پروژه به دلیل و بر خلاف شرایط عادی ، خانواده ها باید از ترساندن کشته شدگان جلوگیری کنند. است. داستان آفرینندگان در این سازمان نوشته شده است و به قول قلب نیست.

زالی گفت: “یكی از نقاط مهم شیوع بیماری های عفونی ، صومعه است ، زیرا نگه داشتن معیارهای بهداشتی در بین افراد مبتلا و آسیب دیده كم است.” بهترین آمار در مورد سلامتی در بهشت ​​زهرا به جایی رسیده است که این صومعه نه تنها راهی برای گسترش این بیماری نبود بلکه همچنین به عنوان مکان خوبی برای کاهش و کاهش پدیده عمل کرد.

وی با بیان اینکه این یک افتخار بین المللی است ، اظهار داشت: همه آثار در بهشت ​​زهرا تهران براساس مجموعه ای از قوانین و اصول حاکم بر افتخار ، فرهنگ و مناسک انجام می شود که این یک فریاد و نمایش کنترل است. کنترل کامل. “

فرمانده کل قوا در تهران گفت: “رعایت نظام سلامت و حمایت از شهروندان که برنامه راهبردی این سازمان است ، به خوبی پذیرفته شده است.” در بحبوحه این بحران ، نگرانی در بین کارکنان در مورد شیوع بیماری از طریق صومعه وجود دارد.

وی همچنین درباره ایمنی کارکنان قابل توجهی بهشت ​​زهرا (س) صحبت کرد و گفت: به دلیل سرعت و پیچیدگی انفجارها ، یکی از ضعیف ترین اعضای کارمندان این صومعه بود. ایجاد یک سری 5 چک با سازمان بهشت ​​زهرا یک روند بسیار مهم است. تاریخ پزشکی و صومعه باید در روزنامه های بین المللی منتشر شود.

در این جلسه ، زالی آمادگی خود را برای نوشتن در مورد ارزش علمی این افتخار پزشکی اعلام کرد و گفت: “برخی از اعضای و کارمندان ناشناخته ها ناشناخته اند.” باید خلاقیت خود را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: “در آموزش علوم بین تیم و سازمان بهشت ​​زهرا به وضوح دیده می شود.”

در پایان ، زالی اصرار داشت که از کلمات حماسه در سرمقاله بهشت ​​زهرا استفاده کند و گفت: “من از رئیس جمهور و کارکنان این سازمان بسیار سپاسگزارم.” اشتراک ایدئولوژی جهادی و تفکر علمی ، بهشت ​​زهرا را به معتبرترین معبد جهان تبدیل کرد.

خدمه بهشت ​​زهرا اولین نفری بودند که به کورونا خدمت کردند

مدیر اجرایی کورنا در کلانشهر تهران با بازدید از کارکنان این سازمان و تشکر و قدردانی از تلاش کسانی که در این بخش کار می کنند برای پیگیری کرونا ، گفت: “من کار خود را می دانم.” اسامی اعضای ستاد اتصال Corona در شهرک Tehena ، می خواهم از این تلاش ، کار ساعتی ، سخت کوشی و تلاش برادران و خواهران در بهشت ​​زهرا (س) ، تشکر ویژه خود را بیان کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: کارگران بهشت ​​زهرا عمیقاً ایثارگر و زحمتکش هستند و رضایت خود را در روح مجروح خانواده های متوفی قرار می دهند. با غم و اندوه نزد آنها بیایید. ”

رئیس تاج گذاری در کلان شهر تهران گفت: یکی از اولین کسانی که به کرونا و تهران پیوست و خدمه درخشان و بهشت ​​زهرا فوق العاده ای دارد ، باید آنها را بسازیم و خداحافظی کنیم.

زالی با اشاره به اهمیت توجه به نیروی کار این سازمان در رسانه ها ، گفت: هرگونه تلاشی که در رسانه ها به ویژه رسانه ملی ذکر شد ، کافی نیست. کار بهشت ​​زهرا کاملاً خارق العاده است. ” تحسین برانگیز است که زبان از آنها تشکر نمی کند.

وی با تشریح کار سخت این کارگران سازمان و همچنین نقش معمول آنها در نظافت ، شستشو و دفن جسد مرده از کرونا ، افزود: در این بحران دیدن اعضای خانواده آنها ممنوع بود ، اما نه فقط در ایران ، بلکه در خدمات خوبی نیز قرار دارد. ” این نمادهای ملی تولید می کنند و به آنها گفته می شود که دست های خاصی دارند.

زالی گفت: اخلاق کار در بهشت ​​زهرا ، هم از نظر بهداشت ، خواندن و هم تکفین ، یک عامل اصلی است. “علی رغم همه سخت کوشی ها ، دو کلمه فراموش نمی شوند ، و این برای حفظ افتخار آن مرحوم است؛” علیرغم اینکه بیماران به این بیماری منقبض شده اند ، خطر انقباض وجود دارد ، جسارت دیگری را برای همکاری با آنها احساس کرد ، اما کمبود آن وجود داشت.

رئیس ستاد کرونا در تهران ادامه داد: رئیس دوم ایران و مسلمانان علاوه بر حمایت از مشکلات مردم ، علاوه بر این نگرانی اقوام مرحوم شریف تهران نیز هست. و حفظ تمام جنبه های پزشکی ، دینی و اجتماعی و همچنین قدرت آن مرحوم در بالاترین حد انجام می شود.

وی در این جلسه گفت: امیدوارم که او سفیر خوبی باشد و مجموعه تالیفی را در مناطق تهران و بهشت ​​زهرا استان تهران گذرانده است. من می خواهم از خانواده های مقدس کارکنان این سازمان که یک مکان مخفی عمومی و خصوصی هستند ، تشکر ویژه خود را ابراز کنم.

تلاش برای مبارزه با تاج در بهشت ​​زهرا ناموفق بوده است

دکتر. سعید خل – رئیس سازمان بهشت ​​زهرا (س) نیز در این نشست گفت: صومعه بهشت ​​زهرا در 16 ژوئیه سال 1970 تأسیس شد و این صومعه بزرگترین مکان مسکونی جهان است. از نظر زیرساخت و زیرساخت ، بهشت ​​زهرا بزرگترین است. این پناهگاه جهان اسلام است.

وی در مورد شیوع کویت 19 ، در ادامه گفت: “مشکل کورونا یک اتفاق بی سابقه و فراموش نشدنی در بهشت ​​زهرا است که یک ناآرامی طولانی مدت بوده است.”

خل افزود: “برنامه این بیماری همه گیر سریع بود.” حفظ جان کارمندان بهشت ​​زهرا ، نجات جان و حفظ سیاست های بهداشت و اندیشه مذهبی بخشی از نگرانی های این سازمان است.

رئیس سازمان بهشت ​​زهرا با اشاره به نظرسنجی از 3 هزار و 200 کارمند این سازمان در سطح 5 ، گفت: تاکنون هیچ پرونده ای در این سازمان منتشر نشده است.

خاله ضمن تشکر از مدیریت در دفتر مرکزی تاج گذاری گفت: مدیرعامل شرکت کلیه الزامات سازمان را بدون هیچ گونه خطایی تأمین کرد و هیچ وقت تلف نکرد و از نظر مدیریت کورونا خوب عمل کرد. “” سازمان بهشت ​​زهرا در بخش پزشکی و خدمات انسانی است.

وی در پایان ، بر اهمیت مستند سازی و جمع بندی کتاب ها در مورد تاج تأکید کرد و گفت: این اطلاعات همچنان بیدار نگه داشتن مردم را ادامه می دهد.

براساس روابط عمومی مرکز پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ، زالی در حاشیه این جلسه از بخش ارووجیان بازدید کرد و همچنین در شهدای خدمت حضور یافت.

همچنین ، فرمانده قرارگاه كرونا در تهران ضمن تسلیت خود به بازماندگان شیرین صفوی ، پرستار بخش اورژانس بیمارستان بقیه الله ، و در مراسم تشییع جنازه وی حضور یافت.

پایان ماموریت

دکمه بازگشت به بالا