جامعه و خانواده

لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های دیپلماسی شهری در جهت رونق اقتصاد شهری

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری تظاهرات زنان و قدرت مدیریت شهری در تیرماه، بر لزوم استفاده از توان دیپلماسی داخلی برای رونق اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش سی وی نت، عبدالمطهر محمدخانی امروز (چهارشنبه) در نشستی با موضوع توانمندسازی جامعه زنان و اداره جامعه، اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع اهمیت اقتصاد محلی از جمله جذب و سرمایه‌گذاری سرمایه از 21 تا 26 تیرماه در پارک گفتگو برپا می‌شود. صادرات فنی و مهندسی خدمات.

وی افزود: اکنون طرحی در زمینه استفاده از مالکیت معنوی شهر تهران و یا حتی ایجاد فروشگاه شهروندی به پیشنهاد شهرهای همجوار داریم. در این نمایشگاه علاوه بر معرفی قدرت مدیریت جامعه، به دنبال تقویت روابط اقتصادی به ویژه جذب سرمایه داران و جوامع زنان هستیم.

محمدخانی ادامه داد: در بخشی دیگر از این نمایشگاه تاریخ شهر و شهر تهران رونمایی می شود که بخش قابل توجهی از این کتاب ها برای اولین بار رونمایی می شود. برای شهرداران و افراد خارجی در صورت تمایل انجام می شود و پس از تکمیل لیست پنل ها امکان ثبت نام وجود دارد.

سخنگوی شهر تهران با اعلام اینکه 17 نفر از مسئولین یا مدیران شهری، نمایندگان و نمایندگان تهران برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند، افزود: چادرهای موجود در جامعه خواهران تحویل داده می شود که در اختیار نمایندگان خواهد بود. . همچنین شهرهای کشور نیز در این نمایشگاه چادر خواهند داشت.

وی تاکید کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه این است که متخصصان، رسانه ها، تصمیم گیران و تصمیم گیران درباره کارهای انجام شده و برنامه ریزی های انجام شده اظهار نظر کنند. در برگزاری این نمایش سعی کردیم قیمت پایینی داشته باشیم و با اسپانسر برگزار کنیم. اما از سوی دیگر، بدون شک یکی از موثرترین اقدامات برای افزایش سرمایه های عمومی، برگزاری نمایش در یک کنفرانس بین المللی و فرصتی برای سرمایه گذاری هماهنگ در تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا