فرهنگ و هنر

سردار کریمی: فاصله طبقاتی نتیجه ریل گذاری نادرست اقتصادی است

سی وی نت/ مرکز فرمانده سپاه روح الله ناحیه مرکزی گفت: فضای کلاسی فعلی به دلیل احداث ضعیف راه آهن در منطقه اقتصادی در گذشته است.

سردار سرتیپ پاسدار محسن کریمی شامگاه جمعه 26 آذرماه همزمان با دومین سالگرد شهادت شهرستان ورده در مرکز زرندیه گفت:

وی در ادامه بیان کرد: هدایت انسان هدیه ای از برکت عنایت به امامت است تا زمانی که در اختیار سرپرست باشیم تا راهگشا و سعادتمند باشیم.

وی افزود: درگذشتگان در اطاعت از ولی فقیه جان خود را خالصانه نثار کردند و خسارات فراوانی متحمل شدند.

وی افزود: عزت دومین هدیه به برکت منطقه و امامت است و اموات به دلیل اینکه مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند و بهترین فیلم دفاع از کرامت انسانی را برای حفظ انسان ها به نمایش می گذارند به عزت معنوی دست یافتند. منافع، وطن و عزت.”

سردار کریمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد نیرویی نرم و قوی بر اساس روحیه تغییر جمعیت توانسته است امنیت شهر را تامین کند تا نظام در حداکثر پتانسیل خود باقی می ماند.”

وی در ادامه جنگ هشت ساله را توطئه دشمنان برای براندازی نظام برشمرد و افزود: ایران نه تنها با روحیه ایمان و ایثار در جنگ هشت ساله پیروز شد، بلکه در سنگر نیز می درخشد. جهاد و جنگ اقتصادی بعد از جنگ.» او ترس ها و محدودیت های اقتصادی را نیز به فرصت تبدیل کرده بود، اما هرگز تسلیم نمی شد، زیرا روحیه مقاومت را از حاکمان جان باختگان دینی و کسانی که در ایمان مقدس از دنیا رفته بودند آموخته بود.

رئیس سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه گفت: ایران اسلام که در نهضت جهادی و ایدئولوژی تحول حضور نظامی گسترده ای دارد، در گام دوم تحول، همچون گام اول، توسط ن. تبدیل ترس به فضا نشان خواهد داد، جهان مستقل و آزاد است.» آزاده با همه طرح ها مخالفت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا علاوه بر خودرضایتی، بنیه شهرستان تقویت می شود، گفت: و جهاد سنتی در کنار جهاد اقتصادی مبتنی بر علوی ثروتمند است. و فرهنگ فاطمی و استقرار اقتدار و دلیل این اقتدار درگیری سرافرازترین ملتهای جهان و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برای بقای انقلابی از نیروی جوانی و روحیه تحول در گام دوم در سایه پیروی از ولی فقیه استفاده خواهیم کرد تا معیار این نظام را به دست منجی انسان برسانیم.

سردار کریمی با اشاره به تقدیم 12 شهید شهرستان ورده در ماه مبارک رمضان گفت: کسانی که در راه ایمان این شهر از جان خود گذشتند و نیز سایرین که در راه امان مقدس جان باختند بی نظیر هستند. و برای نسل جوان در ترویج فرهنگ ایثار و خیانت و خیانت به چهار مرده یک خانواده مفید است.» استقامت و صبر خانواده بزرگ شهیدان به جهانیان نشان داده شد.

پخش کلیپی از پیام مادر شهدای جوادنیا، اجرای سرود نورالشهدای زرندیه، نوحه خوانی در رثای حضرت زهرا (س) و تکریم خانواده های قربانیان از دیگر موارد است. از این خاطره زرندیه، فرماندار ساوه، مسئولان نظامی و انتظامی و سایر کارکنان ساوه و زرندیه دستگیر شدند.

شهر وارده در 35 کیلومتری مامونیه مرکز شهرستان زرندیه مزین به نام 12 شهید والامقام است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا