فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

قیمت خرید کتاب های مذهبی با تخفیف ویژه در انتشارات آثار برات

فرصت خرید کتاب‌های مذهبی درانواع مختلف درحوزه دینی و فرهنگی، زندگی نامه پیامبران و امامان، معجزات، انواع آموزش‌های دینی وتعبیر خواب با تخفیف ویژه فراهم آمده وعلاقه مندان، می‌توانند باجستجوی کتاب مورد نظر خود، آن را با بهترین قیمت سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. تمام کتاب‌های دینی با تخفیفی کاملا باورنکردنی، بروی سایت قرارگرفته‌اند. این تخفیف باعث می شود تاعلاقه مندان به انواع کتاب‌های مذهبی و آموزه‌های دینی، نسبت به خرید کتاب مد نظر خود اقدام کرده وعلم خود را دراین حوزه به خصوص افزایش دهند. همچنین تخفیف گذاشتن بر روی کتاب موجب افزایش خریداران و آمار کتاب خوانی جامعه خواهد شد.

معرفی انواع کتاب‌های مذهبی

کتاب‌های مذهبی درچند شاخه دسته بندی می‌شوند. هر شاخه علاقه مندان به خصوصی دارد. گاهی قیمت هنگفت یک کتاب باعث می‌شود که مخاطب از خرید آن دست بکشد. اما تخفیفی که درسایت برات برای مشتریان فراهم آمده توجه هرعلاقه مندی رابه سمت خرید کتاب جلب می‌کند. انواع کتاب‌های مذهبی تخفیف خورده، به شرح زیر است:

  • کتاب‌های تعبیر خواب پیامبران یاعلمای بزرگ
  • کتاب‌های قرآنی مرتبط با نماز و آداب دینی
  • کتاب‌های تاریخی مرتبط با اسلام
  • انواع کتاب های دینی درمورد آیین اسلام زرتشت
  • کتاب راهنمای طب مذهبی دراسلام
  • کتاب اموزش اصول دینی درحوزه آموزش جنسی، آموزش نماز وقرآن خوانی.
  • انواع کتاب دعا مانند زیارت عاشورا،ودعای توسل
  • کتاب‌های امامان و پیامبران مانند نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه

قیمت کتاب‌های مذهبی تخفیف خورده

خرید کتاب‌های مذهبی با باخفیف ویژه باعث می‌شود که قیمت کتاب مورد نظر، ارزانترشود ومخاطب خود را به سمت خریدان برده.چراکه با مقایسه قیمت درج شده بر روی سایت برات با سایر رقبا متوجه نزولی بودن قیمت خواهد شد. البته با نوسانات اقتصادی در جامعه که تاثیر آن را بر روی قیمت کتاب هم می‌بینیم به روز نگه داشتن و تخفیف گذاشتن بر روی کتاب‌های مذهبی عملی دشوار و انسان دوستانه است که انتشارات آثار برات از این عمل چشم پوشی نکرده و همواره به فکر وضعیت اقتصادی مخاطبانش است.

 ارزیابی و گذاشتن تخفیف بر روی قیمت کتاب‌ها

تخفیفی که بر روی کتاب‌های مذهبی گذاشته می‌شود در واقع دو هدف را دنبال می‌کند. این تخفیف معامله دو سر سود است و هم برای خریدار و هم فروشنده به صورت معامله پایاپا عمل می‌کند. چرا که فروشنده با گذاشتن تخفیف بر روی کتاب‌ها، برند خود را تبلیغ کرده و در واقع با این کار قصد یک نوع بازاریابی کلی را دارد. علاوه بر آن می‌تواند کتاب‌های خود را بفروشد. از طرفی دیگر خریدار می‌تواند کتاب مورد نیاز خود را با درصد متغیری از تخفیف خریداری کند. برای مثال کتاب سیزده چهارده حجاب و حیا در تاریخ با قیمت ۳۵ هزار تومان در بازار کتابفروشان به فروش می‌رسد. این در حالی است که در سایت برات قیمت در نظر گرفته شده برای این کتاب تنها ۲۸ هزار تومان است. تخفیف بر اساس نوع کتاب، نویسنده، مترجم و نوع ترجمه برآورد می‌شود. بدیهی است که کتاب‌های قطورتر، قیمت بیشتری دارند و کتاب‌های کودکانه و داستانی ارزان ترند. همین طور قیمت کتاب‌های تستی و درسی قدری گران تر از کتاب‌های داستانیست. چرا که در کتاب‌های آموزشی و درسی هم محتوا سنگین تر بوده و هم تعداد صفحات بالاتر است. طراحی روی جلو صفحه نیز می‌تواند در تخمین قیمت موثر واقع شود که در هنگام ویراستاری هزینه آن برآورد می‌شود.

 خرید در بانک کتاب مذهبی

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید کتاب مذهبی هستند. با افزایش قیمت کاغذ، ویراستاری و نشر مدیران و نویسندگان در صدد گران کردن کتاب برآمدند. به دلیل وجود واسطه بین ناشران و کتابفروشان قیمت نهایی کتاب بسیار بالا بوده و گاهی افراد با وسع مالی کم قادر به خرید کتاب مذهبی مورد علاقه‌شان نیستند. اما تخفیف برآمده در سایت برات به دلیل از بین رفتن واسطه است یعنی کتاب از دست ناشر به طور مستقیم در اختیار خریدار قرار می‌گیرد و دیگر قیمتی برای واسطه در نظر گرفته نمی‌شود. به همین علت است که خرید کتاب‌های مذهبی با تخفیف ویژه بسیار به صرفه‌تر بوده و از پرداخت هزینه واسطه جلوگیری می‌کند.

تخفیف ویژه مخصوص کتاب‌های مذهبی

در انتشارات آثار برات برای تمامی کتاب‌ها در همه سبک‌ها تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده تا خریدار بتواند با به صرفه ترین قیمت، کتاب مورد علاقه خود را خریداری کند. خرید کتاب‌های مذهبی با تخفیف ویژه نیز مخصوص کسانیست که به موضوعات دینی_مذهبی علاقه دارند و می‌توانند به راحتی از سایت برات کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

مشاهده لیست قیمت خرید کتاب های مذهبی با تخفیف ویژه

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا