جامعه و خانوادهفرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

فیلم رگ های آبی فروغ فرخزاد

خلاصه داستان: فیلمی در ژانر درام – اجتماعی به کارگردانی جهانگیر کوثری، سرگذشت شاعر معاصر کشورمان را به نماش درآوره است. ستاره پسیانی فیلم سازی است که باران کوثری را برای ایفای نقش فروغ فرخزاد و نشان دادن فراز و نشیب های زندگی ایشان، انتخاب کرده است. سفرگیگ شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

استارت فیلم سینمایی رگ های آبی (فروغ فرخزاد)، در سال 99 به کارگردانی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری در ایران زده شد و همچنان در حال ساخت می باشد.

فیلمنامه ی این اثر به دست نعیمه اسلامی و جهانگیر کوثری نوشته شده است و ژانر آن را ، و تعیین کرده اند.

این فیلم اولین کار جهانگیر کوثری در حوزه ی کارگردانی فیلم های سینمایی بلند می باشد.

تهیه کنندگی فیلم های اشباح، زیر پوست شهر، دختران خورشید، فراری، نسل جادویی، نرگس، خون بازی و سوت پایان برعهده ی جهانگیر کوثری بوده است.

ایشان در زمینه های تهیه کنندگی، مجری گری، گزارشگری فوتبال و بازیکن فوتبال، سابقه ی درخشانی دارد.

بازیگران درخشانی چون : باران کوثری، ستاره پسیانی و… در این فیلم ایفای نقش کرده اند. و اسامی کامل بازیگران و عوامل آن، با آغاز انتشار فیلم و مشخص شدن اعضای آن خدمت شما عزیزان اعلام خواهد شد.

بارن کوثری فرزند جهانگیر کوثری، با دریافت دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر، جزو محبوب ترین و درخشان ترین بازیگران زن می باشد.

بسیاری از منتقدان با انتخاب باران کوثری برای نقش اول و اصلی فیلم (فروغ فرخزاد) مخالف بودند و این موضوع را به حضور پدرش (جهانگیر کوثری) ارتباط دادند. به همین خاطر این فیلم در ابتدا با مخالفت های فراوانی روبه رو شد و باران کوثری لقب آقازاده را به خود گرفت.

فیلم رگ های آبی در ابتدا با نام فروغ فرخزاد شناخته شده بود. سپس نام آن را به رگ های آبی ( فروغ فرخزاد) تغییر دادند.

هم اکنون کارگردان این فیلم سینمایی، در بیمارستان باباباغی واقع در شهر تبریز، در حال آماده سازی دکور و محل جدید فیلمبرداری می باشد.

برای تماشای این فیلم و آشنایی با شاعر معاصر کشورمان، با سایت همراه باشید.

خلاصه داستان

در این فیلم، شاهد بازی عالی و درجه یک باران کوثری، در نقش شاعر معاصر و نامدار ایرانی، فروغ فرخزاد هستیم. سازنده فیلم و طراحان گریم، تلاش بسیاری کرده اند که باران کوثری را شبیه به فروغ فرخزاد به نمایش درآورند، تا مخاطبان را به دوران گذشته برده و آن ها بتوانند با بازیگران و موضوع فیلم ارتباط برقرار کنند.

ستاره پسیانی در نقش یک فیلم ساز در زمان حال است که تلاش می کند فیلمی در ارتباط با فروغ فرخزاد و زندگی او بسازد. بازیگر فیلم او باران کوثری، به نحو احسن این نقش را اجرا کرده است. او در این فیلم، تمام مشکلات و فراز و نشیب های دوران زندگی فروغ فرخزاد را در چند مقطع سنی ایشان، برای شما به نمایش درآورده است.

فیلم سینمایی رگ های آبی (فروغ فرخزاد) بدانلود فیلم رگ های آبی با حجم مناسب و نیم بها

 خلاصه داستان رگ های آبی :

فیلم رگ های آبی داستانی درام و زندگی نامه ای دارد. داستان این فیلم داستان زندگی فروغ فرخزاد شاعر ایرانی است. او در جوانی در سن ۳۲ سالگی درگذشت. در این فیلم نقش فروغ فرخزاد را باران کوثری ایفا می کند…..

مشخصات فیلم :

موضوع :  درام  _ اجتماعی

کارگردان : جهانگیر کوثری

زمان فیلم : ۹۰ دقیقه

سال انتشار : ۱۴۰۰

ویکی پدیا : رگ های آبی

بازیگران :

تبلیغات

لینک های دانلود فیلم سینمایی رگ های آبی با کیفیت بالا و حجم نیم بها

پرداخت و دانلود با کیفیت  ۴K (قیمت: ۶۹۰۰ تومان)

پرداخت و دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p (قیمت: ۶۶۰۰ تومان

پرداخت و دانلود با کیفیت ۷۲۰p (قیمت: ۶۵۰۰ تومان)

پرداخت و دانلود با کیفیت  ۴۸۰p (قیمت: ۶۰۰۰ تومان)

***********

***********

***********

باران کوثری

اولین بازی او در سن ۵ سالگی در فیلمی از داریوش فرهنگ به نام بهترین بابای دنیا اتفاق افتاد. او این چنین به دنیای بازیگری راه پیدا کرد. مادر او رخشان بنی اعتماد یکی از کارگردانان موفق کشور و پدرش جهانگیر کوثری نیز تهیه کننده است. او یکبار در سال ۱۳۹۰ کاندیدای دریافت بهترین بازیگر زن شد. در نوزدهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم عرق سرد جایزه بهترین بازیگر زن را بدست آورد. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم کوچه بی نام هم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. او همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم روز سوم بدست آورد. در سریال نمایش خانگی ملکه گدایان او در نقش افرا یکی از کسانی که با کودکان کار همکاری می کند را ایفا می کند. او در فیلم رگ های آبی که درباره فروغ فرخزاد ساخته شده است به ایفای نقش می پردازد. رگ های آبی اولین فیلم بلندی است که پدر باران کوثری یعنی جهانگیر کوثری کارگردانی می کند.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا