ورزش

فرصت بازدید دانشجویی از راكتور تحقیقاتی تهران فراهم شد

یک مقام سازمان انرژی اتمی گفت: دانشجویان علاقمند به بازدید از راكتور تحقیقاتی تهران هستند كه این شرایط فراهم شده و ما به صورت دوره‌ای میزبان علاقمندان خواهیم بود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر كاسه ساز عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و نماینده اداره دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی با بیان اینكه ما در ماه‌های گذشته در حوزه معدن و اكتشافات جدید فعالیت داشتیم گفت: در حوزه تجاری‌سازی محصولات نیز دو محصول در حوزه شتاب‌دهنده‌های ذرات توسط محققین در سازمان انرژی اتمی طراحی و ساخته شد كه از لحاظ فنی و اجرایی دستاورد مهمی برای كشور محسوب می‌شود. امیدواریم به زودی بتوانیم این شتاب‌دهنده‌ها را در دسترس پژوهشگران قرار دهیم.

او افزود: در هفته گذشته به مناسبت روز روابط عمومی اداره كل دیپلماسی ما به خاطر فعالیت با رسانه‌ها مورد تقدیر قرار گرفت و ریاست سازمان نیز به عنوان یكی از مدیران ارشد در ارتباط با رسانه ستاره ارتباط با رسانه را دریافت كرد.

كاسه ساز ادامه داد: در حوزه ارتباط با مردم به خصوص محققین جوان برنامه‌های متعددی را برای فراهم آوردن شرایط بازدید از زیرساخت‌ها در نظر گرفتیم.

او گفت: دانشجویان و اصحاب رسانه علاقمند به بازدید از راكتور تحقیقاتی تهران هستند كه این شرایط فراهم شده و ما به صورت دوره‌ای میزبان علاقمندان خواهیم بود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا