اقتصادی

علیرضا عباسی: حذف ژاپن زنگ خطری برای تیم ملی فوتسال ماست

علیرضا عباسی: حذف ژاپن زنگ خطری برای تیم ملی فوتسال ماست

علیرضا عباسی بازیکن اسبق فوتسال ایران و چهره مشهور علم ورزش دنیا بیان کرد: من از همان ابتدا می دانستم این دوره از مسابقات قهرمانی جام ملتهای آسیا شگفت انگیز و آبستن اتفاقاتی نادر خواهد بود .

به گزارش سی وی نت، عباسی در جمع خبرنگاران گفت: ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها که سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود در کمال ناباوری با تساوی مقابل تاجیکستان از صعود به دور بعد بازماند و شانس حضور در جام جهانی فوتسال را از دست داد. تیم ملی ازبکستان با روی کار آوردن لوپز اسپانیایی سرمربی مطرح فوتسال دنیا خیلی بهتر بازی می کند و شاهد بودیم با حداکثر امتیاز از گروه b به عنوان سرگروه صعود کرد.

وی گفت: شک نکنید آنها مدعی قهرمانی هستند و سر سخت ترین رقیب تیم ملی ما در این دوره از مسابقات. البته من سال گذشته به برخی از آقایان گوشزد کرده بودم که دیگر فوتسال ایران در مسیر پیشرفت رفت نیست و باید خیلی بهتر و منسجم تر بازی کنیم چیزی که در مرحله گروهی از تیم ملی شاهد نبودیم.
در خصوص تیم ملی ایران باید بگویم که ما کماکان در فاز دفاعی دچار مشکل هستیم و در بازی مقابل افغانستان و بحرین به وضوح هویدا بود اگر این روند را ادامه دهیم قطعا در بازیهای نزدیک تر با چالش جدی روبرو خواهیم شد.
این  بازیکن اسبق فوتسال ایران افزود: اهالی فوتسال می دانند که زنگ خطر برای ما به صدا در آمده ، امیدوارم سرمربی محترم تیم ملی و دستیارانش به خوبی تیم ملی قرقیزستان را آنالیز کنند زیرا انها دیگر تیم سال گذشته نیستن و آقای لوئیس برنات مولینا سرمربی اسپانیایی که اوردن قطعا این تیم را متوحل کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا