ورزش

استعفایی که زود پس گرفته شد/ بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی فوتسال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، وحید شمسایی روز سه شنبه پس از انتصاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتسال استعفا داد.

شمسایی صریحاً و صادقانه اعلام کرد که رای او در انتخابات رقیب میرشاد مجدی مهدی تاج بوده، اما با تاج، نبی و قنبرزاده هم مشکلی ندارد و برای آنها احترام زیادی قائل است.

شمسایی در بخشی از توضیحات خود برای کناره گیری از تیم ملی گفت: چون اتفاقات فوتسال گذشته را با چشمان خود دیدم و می خواهم آبرو حفظ شود، می روم، من کسی نیستم که به باغم اعتماد کنم. در دنیا سوم است و نسل را تغییر می دهد، خدا خیر بدهد، یکی دیگر بیاید و کار را به خوبی انجام دهد.»

پس از این تصمیم، اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال از شمسایی برای بازگشت به کار و انصراف از استعفا دعوت کردند. از جمله این اعضا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال است که با شمسایی تماس گرفت و از او خواست تا به این سمت مدیریتی ادامه دهد. در نهایت شمسایی از تصمیم خود برای کناره گیری از سرمربیگری و ادامه کار با تیم ملی منصرف شد.

شمسایی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تایید این خبر گفت: با آقای مهدی تاج صحبت کردم و ماجرای خودم را به ایشان گفتم. طی یکی دو روز آینده با او جلسه ای خواهم داشت تا توضیحاتی بدهم.

به این ترتیب شمسایی در جام ملت های فوتسال که مهرماه توسط کویت برگزار می شود، روی نیمکت ایران خواهد بود. وی همچنین هفته آینده به همراه تیم ملی به تایلند سفر می کند تا در مسابقات ارتقایی این کشور شرکت کند.

دکمه بازگشت به بالا