اقتصادیکسب و کار ایرانی

طرز استفاده از کولر گازی ال جی

یکی از دغدغه های کاربرانی که از کولرگازی الجی استفاده می کنند، اطلاع پیدا کردن از آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی می باشد. به طور کلی تنظیمات اسپلیت ال جی می تواند برای بسیاری از افراد گیج کننده به نظر برسد، اما اگر کمی اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، به راحتی می توانید تغییرات مورد نظر خود را در ریموت کولر گازی ال جی اعمال نمایند. از این رو در این مقاله از به آموزش راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی و جدید می پردازیم تا با نحوه عملکرد علائم روی کنترل کولر گازی ال جی آشنا شوید. لازم به ذکر است که راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ال جی اینورتر در مدل های مختلف این دستگاه تفاوت قابل ملاحظه ای نداشته و مشابه است.

کولر گازی اینورتر 24000 گری مدل آی کول اِچ Gree icool H 

ظرفیت Gree 2400 i cool H Inverter DC 2 Ton ، یکی از بهترین مدل کولر گازی گری 24000 از نظر کیفیت ،بسیار قابلیت اطمینان و بازده انرژی عالی می باشد. با EER تقریباً 3.6 ، این دستگاه قطعاً بهترینِ شرکت گری در مدل های اینورتر DC است که تاکنون تولید شده است. قبل از خرید هرگونه کولر گازی اینورتر ، حتماً نگاهی به آن بیندازید. Gree Inverter در ایران اکنون در بین مصرف کننده های تجاری و مسکونی نامی شناخته شده است. گری همچنین یکی از معدود مارک هایی است که در رده hvac یعنی دستگاههای تهویه هوا نیز بازیگر اصلی می باشد. Gree G10 اینورتر مجهز به جدیدترین فناوری اینورتر است که تا 60٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

تنظیمات ریموت کنترل اسپیلت ال جی در یک نگاه

بسیاری از افرادی که به تازگی اقدام به خرید کولرگازی ال جی کرده اند و یا از این دستگاه در منزل خود استفاده می کنند، نمی دانند که نحوه کار با کنترل کولر گازی ال جی به چه صورت است. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، تنها کافیست به مطالعه این بخش از آموزش کنترل کولر گازی ال جی بپردازید تا بتوانید از این مطالب جهت تغییر در تنظیمات اسپیلت ال جی خود استفاده نمایید.

اهمیت شناخت علائم روی کنترل کولر گازی ال جی

به طور معمول پس از خرید و تهیه مدل های مختلف کولرگازی های ال جی و پس از آن، افراد به سراغ ریموت کولر گازی ال جی تا از تنظیمات و کارکرد هریک از دکمه ها مطلع شوند. ممکن است بسیاری از کاربران با طرز استفاده از کنترل کولر گازی ال جی آشنا نباشند و معنای هریک از دکمه ها و علائم موجود بر روی ریموت را نشناسند. از این رو اگر با معنی دکمه های کنترل کولر گازی ال جی آشنا نباشند، نمی توانند از دستگاه خود به صورت صحیح استفاده کنند. در نهایت ممکن است با تنظیمات اشتباه موجب بروز مشکل در کارکرد کولرگازی خود شوند. به طور کلی بر روی ریموت مدل های مختلف کولرگازی ال جی از کلیدهای مشابهی استفاده شده است که باید با مفهوم آنها آشنا شوید.

هنگامی که می‌خواهید از کنترل کولر گازی استفاده کنید، باید به این موضوع توجه کنید که هر کلیدی مربوط به عملکردی خاص می‌ باشد. در ارتباط با آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی، نحوه استفاده از ریموت کنترل این کولرها از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. همچنین در عین حفظ اهمیت این موضوع یک مسئله بسیار پیش پا افتاده برای این قبیل کولرها می‌باشد که یادگیری آن الزامی بوده و خالی از لطف نمی باشد. در ادامه معنای علائم روی کنترل کولر گازی ال جی و دکمه های ریموت کولرگازی را برای شما شرح داده ایم.

در اولین بخش از مقاله راهنمای استفاده از ریموت کنترل اسپیلت ال جی به سراغ کلید پلاسما می رویم. هوای ورودی در دستگاه‌های کولر گازی دارای ذرات معلق و بسیار ریز با ابعاد میکرونی می‌باشند که برای تصفیه این هوا از ذرات بسیار ریز، دکمه پلاسما تعریف شده است.

  • نحوه کارکرد این کلید بدین شکل می‌باشد که پس از روشن نمودن کولر گازی با استفاده از دکمه On/Off  کلید پلاسما را فشرده و علامتی بر صفحه نمایش دیجیتالی کنترل ظاهر می‌شود.
  • البته نکته حایز اهمیت در رابطه با این مبحث، قابلیت استفاده از این دکمه در حالت خاموش هم امکان پذیر می‌باشد.
  • پس از فشردن دکمه پلاسما در کولر گازی می‌توان در حالت خاموش بودن دستگاه نیز استفاده نمود و پس از فشردن دکمه پلاسما در حالت خاموش و فعال شدن این حالت چراغ مربوط به حالت پلاسما و فن خنک کننده بررووی ریموت کنترل روشن می‌گردد تا فرآیند دکمه تهویه هوا کولر گازی انجام پذیرد.
  • دکمه کلین در کولر گازی با نام (Auto clean) به منظور نظافت و تمیز سازی درون دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این فرآیند بدین شکل انجام می‌پذیرد که وقتی دستگاه در حال خنک سازی می‌باشد مقداری نم و رطوبت در درون دستگاه ایجاد می‌نماید.
  • این دکمه و قابلیت دستگاه سبب زدودن و از بین بردن این نم و طوبت و پاک سازی درون دستگاه از این امر می‌باشد.
  • پس از فعال سازی دکمه سلف کلین در کولر گازی علامت مستطیل به همراه نسیم بر صفحه نمایش دیجیتال کنترل ظاهر می‌شود و نحوه عملکرد آن به شکلی می‌باشد که پس از خاموشی دستگاه به مدت 30 دقیقه فن دستگاه کولر گازی کارکرده تا این رطوبت و نم موجود در دستگاه از بین رود.

How to use LG air conditioner

حالت صرفه جویی خنک کننده با استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی

دکمه E/ Saving به منظور خنک سازی با مصرف کم انرژی و برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • نحوه استفاده از این قابلیت به صورتی است که پس از روشن نمودن دستگاه با ااستفاده از دکمه‌های On/Off دکمه mode را چندبار زده تا عملکرد خنک کننده کولر فعال گردد، سپس دکمه E/saving را زده تا این قابلیت دستگاه فعال شود.
  • هنگام فعال شدن عملکرد خنک کننده دستگاه با مصرف برق کم علامت e روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

تنظیم حالت خواب با کنترل کولر گازی ال جی

آخرین دکمه از مقاله آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی دکمه خواب است.

  • دکمه خواب یا sleep به منظور تنظیم حالت خواب دستگاه کولرگازی الجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پس از فشردن دکمه sleep زمان لازم برای حالت خواب را تعیین نموده و سپس دکمه set clear را به منظور تنظیم زمان حالت خواب فشرده تا دستگاه عملکرد تنظیم شده را انجام دهد.
  • برای مشاهده اینکه آیا حالت خواب فعال شده یا خیر می‌توان به صفحه نمایش دیجیتال توجه نمود و چنانچه علامت ستاره در کنترل کولر گازی بر صفحه نمایش مشاهده گردید، یعنی حالت خواب فعال می‌باشد.

خلاصه ای از راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی ال جی

در این مقاله سعی شده تمامی نکات مربوط به طریقه آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی ارائه و توضیح داده شود تا هریک از کاربران بتوانند به خوبی از دستگاه‌های کولر گازی استفاده نمایند. مطابق با مطالب بالا شما می توانید از کلید مود جهت تنظیم حالت های مختلف سرمایش، گرمایش، فن و … استفاده نمایید. همچنین امکان استفاده از دکمه پلاسما و کلین برای تصفیه هوا و تهویه آن به راحتی وجود دارد. با توجه به نکاتی که در این مقاله برای شما توضیح داده شد، پس از آشنایی با تنظیمات کنترل کولر گازی ال جی می توانید تغییرات مدنظر خود را به راحتی اعمال نمایید. در صورت ایجاد مشکل در هر کدام از مراحل گفته شده برای تعمیر اسپیلت خود از کارشناسان کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا