جامعه و خانواده

طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی در پایتخت اجرا نمی شود

طرح ترافیک تا زمان اخطار دیگر در پایتخت اجرا نخواهد شد

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد مسافران در مترو از تجهیزات حفاظتی بدنی استفاده می کنند ، گفت: به دلیل نیاز به مسافت اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی ، لازم است تا لغو برنامه حمل و نقل ادامه یابد.

به گزارش سی وی نت ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به شرایط ویژه استان گفت: اجرای طرح مسافت اجتماعی در استان تهران به دلیل تراکم جمعیت ، تنوع فعالیت ها و تعداد زیاد کارمندان ادارات ملی و استانی ، شرایط خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: میانگین تراکم جمعیت در کشور 50 نفر در هر کیلومتر مربع است این تراکم در استان تهران 1000 نفر در هر کیلومتر مربع است ، از سوی دیگر تنوع فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در استان تهران شاهد هستیم.

استاندار تهران اظهار داشت: اشتغال بیش از 290 هزار نفر در استان و بیش از 172 هزار نفر در ستادها و ادارات ملی موجب شده اند که شرایط زیر متوسط ​​در کلانشهرهای استان تهران و استان تهران به وجود آید.

بیش از 95٪ مسافران در مترو از محافظت جسمی استفاده می کنند

محسنی بندپی با اشاره به استفاده از ماسک در مترو گفت: بیش از 46 درصد مسافران قبل از تقاضای ماسک در مترو از محافظت جسمی استفاده می کنند و از دیروز تاکنون ستاد ملی خواستار اتصال تاج به تاج است. آنها از ماسک و دستکش برای نشان دادن حمایت و مشارکت مردم در مبارزه با این بیماری استفاده می کنند.

وی با اشاره به لزوم ادامه کار باطل شدن طرح ترافیک ، تأکید کرد: با توجه به نیاز به مسافت اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی ، لازم است تا ابطال طرح جاده ادامه یابد و در این رابطه احتیاط لازم است.

استاندار تهران در خصوص فعالیت مراکز درمانی گفت: فعالیت 69 مرکز بهداشتی در شناسایی و کاهش بار بیمارستانها بسیار مؤثر است که نقش مهمی در پیشگیری ، حفظ و تهیه پروتکل های بهداشتی دارد.

جمع آوری مواد مخدر همچنان ادامه دارد

محسنی بندپی سپس درباره جمع آوری معتادان به مواد مخدر گفت: جمع آوری و غربالگری معتادان به مواد مخدر هنوز ادامه دارد تا آسیب پذیری ها در این بخش به حداقل برسد.

از برگزاری مراسم مذهبی در مسجد ارگ دست بردارید

به گفته وب سایت استاندار تهران ، وی همچنین به تعلیق مراسم مذهبی در مسجد ارگ اشاره کرد: “از پنجشنبه تاکنون هیچ مراسم مذهبی در مسجد ارگ برگزار نشده است. مراسم معنوی که برگزار می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا