ورزش

صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

چیرو ایموبیله بازی مقابل بلژیک را سخت و نرم توصیف کرد.

چیرو ایموبیله بازیکن ایتالیایی قبل از بازی در بلژیک گفت: “من اعتماد به نفس همه را احساس می کنم ، اکنون بسیار خوشحالم.” ما مقابل اتریش خوب بازی کردیم ، شاید بهترین بازی نباشد ، اما نتیجه گرفتیم. احساس می کنم همه به من اعتماد دارند. قبلاً هرگز چنین احساسی نداشته ام. من می توانستم با تیم ملی گلهای بیشتری بزنم ، اما این پیروزی ممکن است گذشته و هر آنچه گفته شد را فراموش کند.

وی گفت: “رابطه او با مانچینی بسیار خوب است و این مهم است.” من همیشه سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم و ویالی کمک زیادی به من می کند.

ایموبیله افزود: “ما کار فوق العاده ای داریم. هستعلی چهار جام جهانی برنده شده است و ما مانند الان تمرکز خواهیم کرد و بازی خواهیم کرد.

حالا آتزوری ها در دقیقه 14 مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف روملو لوکاکو در بلژیک می روند اما کوین دی بروین و ادن هازارد به دلیل مصدومیت می توانند بازی را از دست بدهند.

آتزوری ها پنج سال پیش در اولین مسابقه خود در یورو 2016 بلژیک را شکست دادند.

ایموبیله گفت: “لوکاکو قوی است.” دی بروین و هازارد همیشه نقش مهمی داشته اند. آنها می توانند تعادل را در هر بازی تغییر دهند. آنها تجربه بیشتری نسبت به پنج سال گذشته دارند ، لوکاکو در زمان کنته گام های بلندی برداشته است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا