ورزش

صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

صحبت های ایموبیله قبل از تقابل با بلژیک در یک چهارم نهایی

چیرو ایموبیله بازی مقابل بلژیک را سخت و نرم توصیف کرد.

چیرو ایموبیله بازیکن ایتالیایی قبل از بازی در بلژیک گفت: “من اعتماد به نفس همه را احساس می کنم ، اکنون بسیار خوشحالم.” ما مقابل اتریش خوب بازی کردیم ، شاید بهترین بازی نباشد ، اما نتیجه گرفتیم. احساس می کنم همه به من اعتماد دارند. قبلاً هرگز چنین احساسی نداشته ام. من می توانستم با تیم ملی گلهای بیشتری بزنم ، اما این پیروزی ممکن است گذشته و هر آنچه گفته شد را فراموش کند.

وی گفت: “رابطه او با مانچینی بسیار خوب است و این مهم است.” من همیشه سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم و ویالی کمک زیادی به من می کند.

ایموبیله افزود: “ما کار فوق العاده ای داریم. هستعلی چهار جام جهانی برنده شده است و ما مانند الان تمرکز خواهیم کرد و بازی خواهیم کرد.

حالا آتزوری ها در دقیقه 14 مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف روملو لوکاکو در بلژیک می روند اما کوین دی بروین و ادن هازارد به دلیل مصدومیت می توانند بازی را از دست بدهند.

آتزوری ها پنج سال پیش در اولین مسابقه خود در یورو 2016 بلژیک را شکست دادند.

ایموبیله گفت: “لوکاکو قوی است.” دی بروین و هازارد همیشه نقش مهمی داشته اند. آنها می توانند تعادل را در هر بازی تغییر دهند. آنها تجربه بیشتری نسبت به پنج سال گذشته دارند ، لوکاکو در زمان کنته گام های بلندی برداشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا