جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی

شیرآلات رنگی ترند سال2022 – 2023 در بازارهای جهانی

 ترندهای جدید شیرآلات در سال 2022 را بشناسید!

هر ساله با شروع سال جدید در جهان ترندهای جدیدی در دکوراسیون داخلی خانه مورد توجه قرار می گیرند که نقش موثری در به روز بودن فضا دارند. شیرآلات بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی شیرآلات روشویی، توالت، حمام یا شیر سینک ظرفشویی همواره در حال به روز شدن است و هر ساله جذاب تر از پیش می شود. در این مطلب قصد داریم از ترندهای جدید شیرآلات حصوصا شیر متیس kwc در سال ۲۰۲۱ رونمایی کنیم که می‌تواند سرویس بهداشتی یا آشپزخانه شما را به روزترین قسمت‌های خانه تبدیل کند.

ترند طراحی شیرآلات با چوب

    طراحی با چوب از جذاب ترین ترندهای محصولات کی دبلیو سی در دکوراسیون سال ۲۰۲۱ است که علاوه بر کمدهای دستشویی یا باکس‌های موجود در حمام به شیرآلات هم رسیده است. یکی از ترندترین مدل‌های شیرآلات در سال جدید، شیرالات چوبی است که با استفاده از چوب‌های ضد آب و پوسیدگی تولید می شوند و به زودی می‌توان آن را در سراسر جهان دید.

ترند شیرآلات هوشمند

    یکی دیگر از ترندهای هیجان انگیز در طراحی شیرآلات استفاده از تکنولوژی “فعال شدن با صدا” یا voice-activated است. در این حالت هر کاربر می تواند تنظیمات محبوب و شخصی سازی شده خود را برای کنترل دما و فشار آب در اپلیکیشن مربوطه ذخیره و در زمان نیاز با صدای خود فعال کند.

ترند طراحی و تولید شیرآلات با رنگ طلایی، رزگلد و برنجی

در ترندهای جدید شیرآلات نکته‌ای که بسیار پر رنگ شده است، تولید شیر آلات بهداشتی با رنگ‌های خاص است. از مهم‌ترین رنگ‌هایی که در تولید شیرآلات دیده می‌شود رنگ‌های طلایی، رزگلد و برنجی است که در ایران هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. در بسیاری از خانه‌های مدرن، به خصوص دارای دکوراسیون سبک کلاسیک مدرن، می‌توان شیرآلات با این طیف رنگی را دید. گفتنی است استفاده از این رنگ‌ها بر روی شیرآلات رایج اهرمی نیز به آنها جلوه ای منحصر به فرد می بخشد. مشاهده این مقاله به همراه مقاله راهنمای انتخاب رنگ شیرآلات با توجه به نما به شما توصیه می گردد.

ترند شیرآلات نامتقارن

از دیگر ترندهای جدید که در سال ۲۰۲۱ مورد استقبال قرار گرفته است، می توان شیرآلات نامتقارن را نام برد که بیشتر به صورت توکار تولید می شود. همانطور که از نام آن پیداست اساس طراحی این نوع شیرآلات، عدم تقارن آن هاست! در واقع این عدم تقارن جلوه جالبی به شیرآلات می دهد.

ترند شیرآلات توکار

این ترند شیرآلات در سال ۲۰۲۰ هم بسیار مورد توجه بود ولی گمان می‌رود در سال ۲۰۲۱ به صورت جدی‌تر در اکثر پروژه‌های دکوراسیون داخلی دیده شود. شیرآلات توکار جلوه ویژه‌ای به هر فضایی می‌دهد و باعث بهتر دیده شدن آن فضا می‌شود زیرا بسیار مینیمال است. ساز و کار شیرآلات توکار درون دیوار نصب می شود و تنها پنل کنترل جریان آب بر روی دیوار قرار می گیرد. در سال 2021 شاهد رشد در طراحی و دیزاین شیرآلات بهداشتی توکار خواهیم بود.

ترند استفاده از شیرآلات تک اسپری کننده در کنار شیر ظرفشویی

این نوع طراحی به آشپزخانه ظاهری شیک و منحصر به فرد می بخشد. شیر ظرفشویی اهرمی به کاربران اجازه تنظیم راحت جریان و دمای آب را می دهد. در عین حال شیر اسپری کننده بسیار کاربردی است و تمیز کردن سینک آشپزخانه با استفاده از این شیر تکی به سادگی امکانپذیر است. این ترند به فضا حسی امروزی، مینیمال و آینده نگرانه می بخشد.

همانطور که بررسی شد رنگ ها، تکنولوژی، مواد اولیه و مدل های مینیمال در ترند ساز شدن انواع شیرآلات در سال 2021 نقش مهمی دارند. به نظر می رسد مهم ترین ترندی که در سال جدید مورد توجه طراحان قرار گرفته است استفاده از تکنولوژی در تولید شیرآلات است. شیرآلات لمسی که در سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته بودند کم کم جای خود را به شیرآلات هوشمند می دهند که کنترل آن ها با صدا انجام می شود. البته که قیمت شیرآلات هوشمند در رده شیرآلات فوق لوکس بازار است و خرید چنین شیرآلاتی بودجه بالایی نیاز دارد.

جذاب ترین ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ که باید بشناسید.

حمام ها در گذشته همیشه در حاشیه قرار داشتند. اما این روزها تبدیل به یکی از فضاهایی شده اند که بسیاری از خانواده ها دوست دارند در آن خلاقیت ایجاد کنند. اخیرا بهترین طراحان داخلی مجموعه ای از ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ که در آن تمام نکات ضروری گردآوری شده اند را منتشر کرده اند. ضمنا اگر قصد خرید شیرآلات توکار را دارید، حتما از سایت آریان فراز پرسام دیدن نمایید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – اتاق مرطوب :

طراحی اتاق مرطوب یکی از جذاب ترین راه حل های طراحان داخلی محسوب می شود. هدف این طرح ایجاد یک فضای داخلی که مانند سونای بخار، محیطی مرطوب برایمان به ارمغان بیاورند و مکانی فوق العاده برای استراحت می باشد. یکی از مهم ترین مزایای چنین طراحی یکپارچه شدن سینک، وان و مجموعه شیرآلات در یک اتاق می باشد. بعلاوه در طراحی حمام به این شکل می توانید از شیرآلات توکار نیز استفاده نمایید.

با حمام آبی چطورید؟

رنگ آبی یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی داخلی حمام می باشد. بسته به سلیقه شما از تمام طیف رنگ آبی می توان در طراحی دکوراسیون حمام بهره برد. بعلاوه آبی روشن یا فیروزه ای هم می توانند حسی همچون ساحل را برایتان بوجود بیاورند. در نهایت آخرین مزیت رنگ آبی این است که به راحتی با سایر وسایل که به رنگ گرم هستند مثل چوب یا بامبو کاملا هماهنگ می شود. همچنین برای جذاب تر شدن محیط می توانید از شیرآلات بهداشتی براق استفاده کنید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – سفید کلاسیک :

سفید یکی از رنگ هاییست که همیشه در بین انتخاب های همه ما جای دارد. بنابراین، یکی از ترند های حمام در سال ۲۰۲۲، چیدمان تمام سفید می باشد. درست مانند تصویری که در پایین مشاهده می کنید، تمام حمام با لوازم سفید طراحی شده است. همچنین شیرآلات بهداشتی نیز رنگی هماهنگ با سفید دارند.

طرح آدامسی :

یکی از طرح هایی که اخیرا بسیار محبوب شده، رنگی به شیرینی و زیبایی آدامس بادکنکی است. در حقیقت این رنگ بسیار پرتپش و هیجان انگیز ب وده و خانه شما را بسیار دیدنی خواهد کرد. پس اگر دوست دارید فضای حمامتان انرژی کافی داشته باشد، این رنگ را حتما انتخاب کنید. بعلاوه داشتن لوازم مدرن در چنین فضایی بر زیبایی آن بشدت می افزاید، پس خرید مایع ریز اتوماتیک را نیز جزء اولویت هایتان قرار دهید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – مشکی مات :

یکی از رنگ هایی که باعث متمایز شدن حمام شما از نمونه های مشابه می شود، رنگ مشکی تیره یا مات می باشد. سال آینده یکی از محبوب ترین ترندهای اغلب مشتریان نیز همین رنگ خواهد بود. از ویژگی های این رنگ امکان ترکیب شدن آن با رنگ طلایی سطوح و شیرآلات بهداشتی بوده که جلوه فوق العاده ای ایجاد خواهند کرد.

کاشی های طرح چوب

بطور کلی ترندهایی که به سمت مواد و الیاف طبیعی گرایش دارند، در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. به این ترتیب شاهد نوآوری های زیادی در این زمینه بوده ایم. مثلا کاشی های طرح چوب که زیبایی متفاوتی را برای فضای حمام به ارمغان می آورند. با چنین طرحی شما می توانید به راحتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی دلخواهتان را نیز تهیه کنید.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – نقوش پیچیده :

استفاده از کاشی هایی با نقوش پیچیده و ظریف می تواند زیبایی را به حمام های کوچک هدیه دهد. در حقیقت، این طراحی می تواند با هر فضایی، چه کوچک و چه بزرگ هماهنگ شود. بنابراین کاشی های نقش دار به سادگی با شیرآلات بهداشتی سبک معاصر یا نورپردازی های چند لایه، ترکیب می شوند.

طرح اسلیت :

پس از آن که سال ها پیش اسلیت به بازار مصالح ساختمانی معرفی شد،بسرعت در میان مصرف کنندگان محبوب شد. چرا که از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته می شود. به دلیل همین ویژگی خاکی بودن، اسلیت گزینه ای جذاب برای طراحان دکوراسیون داخلی محسوب می شود.بعلاوه اسلیت به راحتی با شیرآلات ساختمانی مات یا براق هماهنگ می شود. پس جای هیچ تعجبی نیست که در میان ترندهای برتر سال ۲۰۲۲ به آن بر بخوریم.

ترند های حمام در سال ۲۰۲۲ – کاشی های طرح شیب دار :

اگر در حمام خود بدنبال کمی خلاقیت و جلوه های هنری هستید، کاشی های با طرح شیب دار یا اریب می توانند برایتان انتخاب مناسبی باشند. چرا که قطعا در سال آینده طراحان داخلی بسیاری از آن ها برای دکوراسیون حمام بهره خواهند برد. در چنین حمام هایی شما می توانید از شیرآلات بهداشتی و ساختمانی براق استفاده کنید تا زیبایی محیط دو چندان شود.

منبع: فروشگاه اپال نما

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا