ورزش

شکست سپاهان در نخستین دیدار/ سبقت پیکان در «آزادی» به سمت فینال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه آنلاین، نیمه نهایی مسابقات والیبال مردان ایران از ۲۲ تا ۲۶ اسفندماه با حضور چهار تیم مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری می شود.

دیدار نیمه نهایی امروز جمعه (13 اسفند) با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود که در اولین دیدار پیکان تهران و مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15:30 به مصاف هم می روند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در این رقابت ها حریف خود را شکست دادند تا برای رسیدن به فینال دهه 1440 تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.

تیم پیکان در ست اول نمایش خوبی داشت و در امتیاز 25 بر 16 پیروز شد تا گل فوق العاده ای را مقابل فولاد مبارکه سپاهان به ثمر برساند.

شاگردان رحمان محمدی راد و سپاهان که در نیم فصل دوم و در پایان پلی آف در جدول حضور داشتند در مرحله دوم عملکرد خوبی داشتند و مدعی شدند با 19 امتیاز بالاتر از حریف قرار دارند. دو تا صفر به ترتیب سه.

در ست سوم ابتدا سپاهان از حریف پیش افتاد اما پیکانی ها موفق شدند با دو تلاش در امتیاز 11 بازی را رقم بزنند و در پایان با نتیجه 26 بر 24 حریف خود را شکست دهند تا در نهایت 3 بر صفر به پایان برسد. . ، بر خلاف پیش بینی بسیاری از کارشناسان، برنده این مسابقه مهم است.

امیر طلوکیان و محمد شاهمیری کارشناسان فنی و فنی این بازی بودند که ۱۱۵ دقیقه به طول انجامید.

وحید پورکاشیان، مرتضی حسن علایی و مسعود یزدان پناه نیز به عنوان نفرات اول، دوم و دوم این بازی را قضاوت کردند. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی رئیس تیم ملی فوتبال ایران از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

هم پیکان و هم سپاهان دو بازی در ترکیب اصلی دارند که هر کدام پیروز شده اند، پیکان دو بار در سال 1400 از این برد مقابل سپاهان استفاده کرده است.

پیکان و سپاهان هر دو با دو پیروزی متوالی مقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان در دور اول این رقابت ها به نیمه نهایی راه یافته اند. اعضای فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد تا دقایقی دیگر در نیمه دوم نیمه پایانی در فدراسیون والیبال به مصاف هم خواهند رفت.

دکمه بازگشت به بالا