ورزش

شکایت باشگاه پرسپولیس از خبرنگار صداوسیما و بازیکن سابق استقلال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سایت پرسپولیس نوشت: بی شک اکثر برنامه های صدا و سیمای ایران برای توسعه فوتبال و رسیدن به اهدافش تلاش می کنند، منصفانه هستند، اما هستند، قضاوت های هر از گاهی ناعادلانه عمل می کنند و عادلانه و حتی عدم رعایت موازین حرفه ای و اخلاقی و تضعیف روحیه شرکت های بزرگ در روحیه جامعه.

پرسپولیس چندی پیش از این ناحیه مصدوم شد که ساعت 20:30 بسته شد. در همین راستا سید مجید صدری نامه اعتراضی به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما ارسال کرد. در این نامه با استناد به مطلبی در روزنامه از رفتار بد برخی فعالان در قبال پرسپولیس و هوادارانش انتقاد شده است.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به رویکرد صریح سازمان صدا و سیما که در این برنامه حضور دارد، نظارت بر بخش های کلیدی سازمان، پخش، به ویژه وقایع خاص و ویژه حب و بغض را افزایش دهد. یا فشار بر ارتباطات لزومی ندارد که یک باشگاه خاص باشد.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس از خبرنگار ناشناس صداوسیما شکایت کرد.

این باشگاه همچنین این فوتبالیست سابق را به دروغگویی درباره پرسپولیس و کارمند سابق امیرحسین صادقی (مدافع سابق استقلال) متهم کرد. او اخیرا به جماعت پرسپولیس و کادرفنی از جمله حمید مطهری صحبت کرده و توهین کرده است.

دکمه بازگشت به بالا