ورزش

شوک به ستاره پرسپولیس؛ قرارداد گلزن دربی تمدید نشد!

عیسی آل کثیر که به تیم فوتبال پرسپولیس حمله کرده بود مخالف بود شهر ماشین ها که در مشهد رخ داد، وی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، اما با وجود اینکه دو هفته پس از مصدومیت توانست زانویش را به تیغ جراح بسپارد، به موقع به عمل جراحی نرسید.

این بازیکن که باید زانوی خود را به دست جراحان قطر می داد، در نهایت تصمیم گرفت این کار را در تهران انجام دهد و این روزها دوران نقاهت خود را سپری می کند.

شرایط عیسی آل کثیر به گونه ای است که نیم فصل اول لیگ برتر را از دست خواهد داد اما در صورت آمادگی کافی می تواند در نیم فصل دوم بازی کند.

اما عیسی آل کثیر قراردادی با پرسپولیس ندارد و قرارداد دو ساله او در پایان فصل گذشته به پایان رسیده است. شرایط فعلی آل کثیر و غیبت او از میادین به دلیل مصدومیت باعث شد تا کادر فنی سرخ پوشان نیازی به تمدید قرارداد این بازیکن نداشته باشند تا نام آل کثیر به دلیل نداشتن این بازیکن از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج شود. قرارداد با این تیم

شرایط برای نیم فصل دوم فرق می کند، اگر آل کثیر به طور کامل بهبود پیدا کند و یحیی گل محمدی بخواهد در کنار این قرمزپوش بماند، بازیکن 72 پرسپولیس می تواند در نیم فصل دوم به این تیم بپیوندد. البته این بستگی به توافق احتمالی عیسی آل کثیر برای پیوستن به پرسپولیس در نیم فصل دوم دارد. باید دید کادر فنی پرسپولیس برای نیم فصل دوم برنامه ای برای گرفتن این سرباز خوزستانی دارد یا آل کثیر تصمیم دیگری برای ادامه فوتبالش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا