ورزش

اقدام جنجالی ستاره پرسپولیس/ بازگشت استقلال به صدر با درخشش شیخ/ یاغی به سیم آخر زد!

مستقر در سی وی نت؛ در هفته گذشته ، ما تعداد زیادی اسباب بازی و داستان دیده ایم که درباره مهمترین موارد هستند.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های ملی در تبریز به مصاف تیم تراکتور رفت و توانست با نمایش یک بازی خوب در مقابل حریف خود را با برتری 3-1 شکست دهد. که در ترکیب با 22 امتیاز به جدول صعود کرد. استقلال قبلاً در تبریز با نتیجه 4 بر 2 مقابل واریرز پیروز شد.

513

هفته مرگ: فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته یازدهم هفته یازدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس تهران بود و در مقابل مدافع لیگ برتر 2 بر یک شکست خورد تا شکست بخورد. لینک دوم و بیستم. دانشجو جواد نکونام با 15 امتیاز در مکان هشتم قرار دارد.

اوگب 521

رئیس جمهور: محمود فکری

محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با رسیدن آبی ها به پرسپولیس در پایتخت دربی ، تیمش را به تراکتور فرستاد. استقلال در مسابقات به ترکیب 3 نفره پیوست و توانست با غلبه بر میهمانان خود به بالای جدول صعود کند و جام حذفی را از هواداران بخواهد.

510

ستاره هفته: شیخ دیابات

شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال تهران از ابتدا در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز گلزنی کرد و موفق شد دو بار دروازه حریف خود را بشکند تا دروازه خود را آغاز کند. آقای گل در گذشته در بازی های لیگ برتر مقابل تبریز هت تریک کرده بود تا نشان دهد می داند چگونه در تراکتور را باز کند.

اوگب 501

اعتراضات هفته: محمد حسین کنعانی آنیزادگان

محمد حسین کنعانی زادگان ، مدافع ملی حزب پرسپولیس پس از تصمیم جنجالی محمد حسین زاهدی فر که مجازات خود را به دلیل حمایت از فولاد خوزستان اعلام کرد و اعتراضات طولانی مدت وی منجر به تولید فیلمهای دیدنی در ورزشگاه آزادی شد. اعتراضات كنعانيايي كريم باقري را وادار به مداخله و تحريك وي كرد!

Ugbo 525

بازگشت به هفته: احمد نوراللهی

احمد نوراللهی ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی های قبلی یک موقعیت خوب را برای قرمزها از دست داده بود ، در بازی با فولاد خوزستان موفق شد یک گل پیروزی به ثمر برساند تا پرسپولیس لذت ببرد. پیروزی شیرین پس از چهار دور.

اوگب 522

آخر هفته: مهدی هاشمی

مهدی هاشمی نسب که در دوران حرفه ای خود به عنوان یک شورشی مشهور شد ، در مسابقه پرسپولیس و فولاد در سخنرانی خود در یک کنفرانس باعث جنجال شد. اظهارات دستیار جواد نکونام در مورد تیم پرسپولیس و همچنین تعدادی حرکت از سرخ ها به زندگی هاشمی خاطرات زیادی را به همراه داشت.

اوگب 502

مجری هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ، روز شنبه ، تیم استقلال میزبان ورزشگاه سایپا و آزادی و تیم پرسپولیس روز دوشنبه و اراک میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهند بود.

اوگب 503

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا