سلامت و تندرستی

شهریاری در نامه به رئیسی: مشکل کمبود دارو و سرم رفع شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار رفع مشکل کمبود داروهایی مانند آنتی‌بیوتیک و سرم تزریقی شد و تاکید کرد که باید اقدامات لازم برای جلوگیری از کمبود و اهدای دارو انجام شود. ایمنی در شرکت های صنعتی و رسانه ای مهم است.

به گزارش سی وی نت، متن پیام حسینعلی شهریاری، رئیس کمیته بهداشت و درمان به حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به این شرح است:

«حضرت آیت الله رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

خوش آمدی؛

با احترام، همانطور که بارها یادآوری می کنم خاطر شریف به خوبی می داند، با توجه به تغییر نرخ دارو و ثبت قانون جدید تجهیزات تولید بیمارستان، به نرخ جدید نیز بستگی دارد. از آنجایی که چالش تامین آب ضروری است، تولید با توقف مواجه خواهد شد. بیماری های عفونی نه در حد انتظار و متاسفانه به عنوان یک واقعیت نگران کننده باعث سردرگمی بیماران می شود که بهبود آنها هم اکنون است و رسیدگی ویژه به آن نیازمند توجه ویژه دولت محترم است. سریع.

از آنجایی که این موضوع یکی از دغدغه های شماست و دولت نیز به اهمیت سلامت واقف است، از شما تقاضا می شود که به سرعت به موضوع کمبود داروهای ذکر شده در سرم تزریقی که کودکان و سالمندان را تهدید می کند، رسیدگی کنید. تا حد امکان تمهیدات لازم برای جلوگیری از کمبودها و ایجاد امنیت لازم در شرکت های صنعتی و رسانه ای اندیشیده شده است که نتیجه این اقدامات در این کمیته اعلام خواهد شد.

علاوه بر این، در شرایط کنونی که دشمن با اندک دلیل سعی در تحریف چهره نظام دارد و کارکنان داخلی آنها نیز با اغراق سعی در برانگیختن توجه دارند و مسائل بهداشتی عمومی و عدم وجود داروی رایج برای سهولت. بیماری به خودی خود حساس و زودگذر تلقی می شود. مقابله با حل مشکل و برملا شدن مشکلات و چاره اندیشی برای آنها نیاز را دوچندان می کند و منتظر می ماند تا مردم داروهای لازم را به راحتی تهیه کنند، شما از رئیس جمهور در مورد این اداره نظر دارید و بارها به مسئولین مربوطه تاکید کرده اید که توقع کاملا منطقی و اگر خدا بخواهد به ثمر می رسد.

از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت دارم.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا