ورزش

رمزگشایی از مکالمه شهریار و محرم هنگام تعویض

قبل از هفته هشتم بود که مقابل گل گهر و محرم نویدکیا تصمیم قاطعی گرفت که وقتی دو لیدر حزبش نتوانستند در هفت هفته اول عملکرد خوبی داشته باشند، به دلیل دو برابر شدن شهریار مقانلو مقابل نساجی مازندران، مقابل امیر قلعه نویی تصمیم بگیرد. بازیکن باید با سران و سجاد شهباززاده که برای اولین بار روی نیمکت می نشیند استفاده شود.

با وجود این تغییر مهم که نویدکیا انتظار داشت تاثیر مثبت و مشهودی بر عملکرد تیمش بگذارد، بازی مقابل گل گهر با پیروزی به پایان رسید. ابتدا این شهباززاده بود که کار نشستن خود را آغاز کرد. این تصمیم سخت جز برد فایده ای نداشت تا شاهد قاطعیت کادر فنی سپاهان مقابل پرسپولیس و اراک باشیم. از آنجایی که سجاد و شهریار کار خود را از روی نیمکت آغاز کردند، با وجود اینکه هر دو برای مصون نگه داشتن تیمشان از پیروزی در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

در نهایت محرم نویدکیا دو قاتل دیگر را هم همزمان دارد و در هفته آخر قبل از تعطیلات زمستانی و همچنین دو هفته اخیر برای از سرگیری بازی، شاهد حضور همزمان شهریار و سجاد بودیم.

این تحولات که در 18 هفته گذشته ادامه دارد با چالش های خاص خود برای محرم نویدکیا همراه است. حتی در مواقعی شاید برخلاف میل خود با یکی از این دو بازیکن به گفت و گو می نشست تا عملکرد تیمش را بهتر کند و از طرفی اگر شهباززاده هم مثل آقای شهباززاده بود. گل فصل گذشته لیگ برتر در مقانلو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران بود. فوتبال پارسال، این وضعیت او را ناراحت کرد، این کار را نکن، این کار بدی است.
بعد از حمایت خوب شهریار و سجاد مقابل نفت مسجد سلیمان و گل دوم مقانلو و پاس راست شهباززاده، همزمان شاهد حضور این انفجار دوم مقابل چشمان هواداران بودیم اما در روزی که سپاهان بیشترین امتیاز را داشت. بدتر عملکرد در زمان نویدکیا در بازیکنان این تیم حتی یک بار هم نتوانست به گل دشمن شلیک کند، این شهریار بود که در نیمه دوم نویدکیا به میدان رفت. جایگزینی که هنوز خبر است.

دقایقی قبل از تعویض شهریار مقانلو بازیکن به دلیل صدای سفید روی زمین افتاد تا اینکه نویدکیا معمولا یکی از دو ضربه خود را در یک دقیقه بازی بدن (4 دقیقه مانده به پایان بازی) می کشید. در این مدت بکشید. شهریار بیرون از زمین روزی که تشنه گلزنی است.
این اتفاق تا کنون از ابتدای فصل در هر بازی سپاهان اتفاق افتاده است، اما این تغییر کمی متفاوت است و شهریار مقانلو جای خود را به محمدرضا حسینی که مصاحبه ای با محرم نویدکیا داشته است، داده است. وقتی روی صندلی نشسته اید؛ گفت و گوی دوستانه ای که او در این گفت و گو با این مضمون به لیدر جوان سپاهان حرف جالبی زد: «ازت می خوام بذاری روی زمین بشینم و دنبالت بدوم.
با وجود توضیحات شهریار پس از تعویض، محرم نویدکیا بوکسور خود را پس از مصدومیت از زمین مسابقه خارج کرد تا جانی تازه به هم تیمی هایش بدهد و مقانلو را برای دیدارهای آینده نجات دهد اما بازی تمام نشده است. درباره این تغییر و محتوای گفتگوی شهریار و محرم نویدکیا مطالب زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. شنیده ها حاکی از آن است که برخی از سپاهان در قید حیات هستند تا در مقابل هواداران اصفهانی که از حزب آنها حمایت می کنند، جبهه و جبهه تشکیل دهند.

سپاهان دو امتیاز مهم و قوی مقابل هواداران را در تهران از دست داد. دو دلیل اصلی که محرم نویدکیا از شانس تیمش برای قهرمانی و تعقیب استقلال و پرسپولیس می گوید اما این بازی برای سپاهان و نویدکیا نکته دیگری هم دارد و آن بازیکنان این تیم به عنوان مربی جوان گروهشان است. و این می تواند جایگاه مطمئنی برای زردپوشان اصفهانی و بازگشت آنها در یک روز خوب در نیم فصل دوم باشد. البته اگر کادر فنی سپاهان بتواند در 4 هفته باقیمانده و همچنین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در اسرع وقت بهترین تصمیم را در مورد برنامه بازی ها بگیرد.

بیشتر بخوانید:

258 251

دکمه بازگشت به بالا