حوادث

سفر دبیر کل هلال احمر به سیستان و بلوچستان/ افتتاح قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا

دبیرکل جمعیت هلال احمر طی یک سفر یک روزه به زاهدان بر کارهای امدادی جمعیت هلال احمر نظارت کرد تا به شیوع کرونا و اجرای نذر ملی آب 4 و همچنین حضور وی بپردازد ، پیشگیری ایجاد شد و پیشگیری.

به گزارش سی وی نت ، محمد حسن قوسیان مقدم صبح امروز وی به سیستان و بلوچستان سفر کرد و با استاندار و رئیس جمهور و کارمندان یک جمعیت سطح بالای هلال احمر منطقه دیدار کرد.

در این بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر یک ستاد مرکزی برای مقابله و پیشگیری از کرونا تشکیل داد و سپس به دریافت و توزیع تجهیزات امدادی هلال احمر به منطقه پرداخت و توضیح داد: علاوه بر اقدامات فوری و آماده سازی و اعزام تجهیزات پزشکی. ، هلال احمر و پزشکی 24 خیریه بزرگ را در سیستان و بلوچستان بسیج کرده اند و تاکنون بخشی از کمک ها به منطقه رسیده و در حال توزیع است.

قوسیان به همراه رهبران سیستان و بلوچستان از شهر میرجاوه بازدید کردند و از بیمارستان این شهر بازدید کردند و از نزدیک با کار این مرکز درمانی آشنا شدند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به کار سالانه جمعیت هلال احمر با عنوان “پروژه نذر آب” در منطقه سیستان و بلوچستان گفت: امسال یک پروژه 4 در این منطقه وجود دارد. ، برخی از مناطق این پروژه آماده هستند تا آبرسانی به تمام مناطق بی کفایتی سیستان و بلوچستان را آغاز کنند و مانند سالهای گذشته بتوانند سیل این افراد را درمان کنند.

اکتشاف در قسمت پایین منطقه

احمدعلی موهبتی – استاندار سیستان و بلوچستان – همچنین از هلال احمر برای اجرای پروژه های تحقیقاتی در گذرگاه های میلک و هیرمند ، ریمدان و چابهار و میرجاوه تشکر کرد و خواستار کمک بیشتر در منطقه برای پیشگیری و کنترل تاج شد.

وی همچنین توضیح داد که ساکنان این منطقه اغلب به دلیل عوارض و محدودیت ها به زودی به مرکز بهداشت مراجعه می کنند ، این وضعیت منجر به تعداد زیادی مرگ و میر و تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی در سیستان و بلوچستان شده است. بیشتر از قبل در مقایسه با طبیعی.

موهبتی ضمن قدردانی از اقدامات هلال احمر ، از عدم توانایی در محدود کردن استفاده از داروها و تجهیزات شکایت کرد و از دبیر کل جمعیت هلال احمر خواست گزارش شکایت خود را به وزیر بهداشت و رئیس ضد کروناس ملی ارائه دهد. در این منطقه

طبق اعلام جمعیت هلال احمر ، محموله ارسال شده توسط جمعیت هلال احمر به سیستان و بلوچستان در دو جبهه است: پیشگیری و درمان تاج. در بخش پیشگیری ، بیش از یک میلیون و یک میلیون تجهیزات پزشکی دیگر ارسال شده است و در بخش درمان ، صدها کپسول اکسیژن با ظرفیت 10 تا 50 کیلوگرم و همچنین تعداد زیادی از تولید کنندگان اکسیژن در خانه وارد شده اند. محوطه. از بانک محلی اعتماد پزشکی هلال احمر کمک هزینه دریافت کرد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا