حوادث

سرقت در آزادراه تهران – شمال برای تفریح/ کشف هزاران قرص متادون در ترمینال

رئیس پلیس مبارزه با تروریسم پایتخت از کشف بیش از دو هزار قرص متادون، سارقان تفریحی و … خبر داد.

به گزارش سی وی نت، سرهنگ جلیل موفوفی به تشریح برخی از مهمترین موارد پیشگیری پلیس در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از موضوعات مربوط به کشف قرص متادون است. گروهی از ماموران پلیس پایانه جنوب روز گذشته در حال گشت زنی در منطقه بودند که مشاهده کردند دو نفر دو بسته را وارد انبار کردند.

وی با بیان اینکه متهم با مشاهده پلیس از محل متواری شد، گفت: پلیس بلافاصله وارد محل شد و توانست این دو نفر را دستگیر و برای بدرقه پیاده به مقر پلیس منتقل کند. همچنین در اولین بازرسی از انبار دو هزار عدد قرص متادون کشف و از بسته خارج شد.

موکافه با اشاره به مصاحبه دستگیرشدگان گفت: متهمان در اولین تحقیقات اعتراف کردند که فردی از منطقه دیگری برای آنها مواد مخدر ارسال کرده و قصد فروش آن را در تهران داشته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز گفت: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن جزئیات پرونده و دستگیری دیگر متهمان پرونده در حال انجام است. برای متهمان پرونده تشکیل و برای ادامه روند تحقیقات کیفری به مرجع قضائی ارسال شد.

دزدی در آزادراه تهران-شمال برای تفریح

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای لوازم خودرو در محور تهران – شمال خبر داد و گفت: در پی وضعیت بسیاری از موارد سرقت لوازم خودرو توسط زمین راننده و سرنشینان خودرو پراید. در جاده تهران – شمال این موضوع مورد توجه قرار گرفت و با پلیس آگاهی شهرستان گلستان تماس گرفته شد و در بررسی های اولیه مشخص شد این افراد از خودروهایی که در گوشه خیابان متوقف یا پارک شده بودند سرقت می کردند.

وی با بیان اینکه ماموران گشت زنی در جاده را افزایش دادند، افزود: ماموران در حین گشت زنی با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با مشخصات ذکر شده در شکایت مواجه شدند و بلافاصله وارد عمل شدند. پلیس در یک عملیات مشترک پلیسی متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم، اقلام مسروقه زیادی از جمله سه جعبه بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مدل های مختلف که ساعاتی قبل به سرقت رفته بود، کشف و ضبط شد. متهمان که بین 20 تا 27 سال سن دارند و در یکی از مناطق نزدیک تهران زندگی می کنند، با انجام مصاحبه و اعتراف به جرایم خود گفتند که این سرقت ها را برای تفریح ​​انجام داده اند.

مقوفی با بیان اینکه ماموران اموال خود را نیز پیدا کردند، گفت: همچنین بررسی سوابق دستگیرشدگان نشان داد که این افراد به جرم سرقت اول دستگیر و روانه زندان شده اند. تحقیقات دیگر برای تعیین جرایم احتمالی ادامه دارد و به دادسرا ارجاع شد.

کشف فرودگاه از خانه مالخران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای در منطقه مهرآباد خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت های خرد در منطقه مهرآباد، اکیپی از کلانتری 119 مهرآباد یک سارق را دستگیر کردند و این سارقان بودند که شروع به سرقت کردند. توسعه دهد. بررسی رشته های خود را در این مورد انجام دادند

وی با بیان اینکه کارکنان در تحقیقات و تحقیقات به هویت و مکان مخفی متهم پی بردند، افزود: با کسب مقام قضایی روز گذشته گروهی از کارکنان به محل مخفی متهم اعزام و با هم همکاری می کنند. دو متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند و همچنین در تحقیقات انجام شده از مخفیگاه متهم چندین فقره اقلام مسروقه شامل لوازم خودرو، ماشین آلات و سایر تجهیزات کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی تهران بزرگ گفت: با اقدامات فنی انجام شده دو سارق شناسایی و با ارتباط با مأموران قضایی دو سارق در مخفیانه و تجهیزات زیادی از جمله ادوات مختلف، کنتور برق دستگیر شدند. ، کولر دینام. ماشین آلات: انواع لوازم جانبی خودرو، لپ تاپ، تجهیزات صنعتی، پمپ آب و حتی تجهیزات فرودگاهی از این سارقان کشف و ضبط شده است.

مقفوی با اشاره به سوابق فراوان متهمان در جرایم سرقت و حبس گفت: تاکنون 20 نفر مفقودالاثر شناسایی شده اند و تحقیقات گامی رو به جلو برای شناسایی جرایم ادعایی و احتمالی است. گمشده ها را پیدا کنید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا