ورزش

ستاره الهلال به بازی با استقلال نمی‌رسد

دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان روزهای 13 و 22 سپتامبر در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا با حمایت دبی برگزار می شود.

طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال ، سه بازی مقدماتی جام جهانی پرو از 2 تا 9 سپتامبر برگزار می شود و تیم در دیدنی ترین دیدار خود در 9 سپتامبر مقابل برزیل قرار می گیرد. 18 سپتامبر. تیم ملی کشورش و باید برای سه بازی برابر اروگوئه ، ونزوئلا و برزیل دعوت شود.

به گزارش حمزه الغمدی ، روزنامه نگار سعودی ، بر اساس این گزارش ، حضور کاریلو در بازی مقابل استقلال در مرحله یک هشتم کنفدراسیون فوتبال آسیا پیچیده است ، رسیدن به این بازیکن برای الهلال دشوار است. بازی نرم این فصل

اگر کاریلو یک روز پس از این دیدار راهی امارات شود ، شانس حضور در آخرین تمرین قبل از بازی با استقلال را از دست می دهد ، در نتیجه ممکن است در ترکیب آسیایی الهلال قرار نگیرد.

در همین حال ، الهلال می تواند لیست آسیایی خود را بدون حضور یک ستاره پروی و همچنین حضور موسی ماریگا از مالیا ، بافتیمبی گومز از فرانسه ، متیو پریرا از برزیل و یانگ هیون از کره تکمیل کند ، با وجود اینکه ژاردیم مربی پرتغالی اعتقاد قوی به کاریلو با این حال ، با توجه به شرایط فعلی ، ممکن است مجبور شود این بازیکن را در لیست بازیکنان خارجی تیمش در رقابت های آسیایی قرار ندهد.

254 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا