اقتصادیکسب و کار ایرانی

ساعت‌ های پروترک کاسیو

در سال ۱۹۹۴ اولین ساعت کاسیو پروترک با هدف رفع نیازهای حرفه‌ای کوهنوردان و طبیعت‌گردان و متناسب با فضای باز در ژاپن طراحی و تولید شد. ساعت پروترک به موتوری دقیق و قدرتمند و امکاناتی بی‌نظیر مجهز بوده و به انتخاب اول و آخر بسیاری از حرفه‌ای‌ها تبدیل شده است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید ساعت کاسیو از طریق همین صفحه در فروشگاه واچ مارکت اقدام کنید.

مشخصات ساعت کاسیو پروترک؛ بهترین ساعت برای استفاده در دل طبیعت

  • موتور دقیق و قدرتمند
  • نمایش موقعیت مکانی
  • قابلیت شارژ نوری
  • قطب‌نما
  • ارتفاع‌سنج و فشارسنج
  • مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر
  • بدنه محکم و مقاوم در برابر ضربه

برخلاف و مردانه، ساعت پروترک کاسیو یونیسکس است. هرچند به دلیل طراحی خاص برای مقاومت در برابر ضربه، ساعت پروترک بیشتر موردپسند آقایان قرار می‌گیرد.

زیرمجموعه‌های ساعت کاسیو پروترک؛ سری ساعت‌های محکم و بادوام

ساعت‌های پروترک کاسیو در زیرمجموعه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد خود را دارند. از جمله محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های ساعت کاسیو پروترک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیرمجموعه PRG: ساعت‌هایی با صفحه تمام دیجیتال، قاب و بند رزین و طراحی با جزئیات خاص
  • زیر مجموعه PRT: ساعت‌هایی سبک با بند تیتانیومی، مقاومت بسیار بالا و نمایشگر زمان دیجیتال و آنالوگ
  • زیرمجموعه PRW: طراحی ساده و مدرن، قاب متحرک و نمایشگر دیجیتال و آنالوگ

ساعت‌های پروترک کاسیو به دلیل مقاومت بالا مانند مدل‌های مختلف ، طرفداران بسیاری دارند. انتخاب بهترین مدل ساعت کاسیو پروترک، به سلیقه شخصی و انتظارات هر فرد از یک ساعت مچی بستگی دارد. ساعت کاسیو پروترک هوشمند و ساعت کاسیو پروترک بلوتوث دار از پرفروش‌ترین مدل‌های ساعت پروترک کاسیو محسوب می‌شوند.

قیمت ساعت پروترک

ساعت‌های پروترک با هدفی خاص و برای گروه خاصی از افراد طراحی و تولید می‌شوند. انواع مدل ساعت پروترک کاسیو به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. همین موضوع باعث شده است که مدل‌های مختلف ساعت کاسیو پروترک قیمت‌های متوسط رو به بالا داشته باشند.

با این حال، قیمت ساعت کاسیو اصل ژاپن و قیمت ساعت پروترک در فروشگاه واچ مارکت بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید بهترین مدل ساعت کاسیو پروترک را با مناسب‌تریروند تکامل در سری PROTREK هرگز متوقف نمی‌شود. این مدل‌های جدید برخی از بهترین زیبایی‌های عملکردی و سهولت عملیاتی را که فناوری مدرن ارائه می‌دهد در خود جای داده است. قاب چرخان به شکل خاصی ساخته شده است تا عملیات آسان شود، حتی زمانی که دستکش پوشیده باشید. حرف درشتی که جهت شمال، جنوب، شرق و غرب را نشان می‌دهند برای خوانش آسان رنگ‌آمیزی شده‌اند. دکمه‌های اختصاصی برای جهت، بارومتر، و ارتفاع دسترسی به اندازه‌گیری را با فشار یک دکمه میسر می‌سازند. دکمه‌ها به‌صورت اریب و شیب‌دار با طرح الماسی طراحی شده‌اند تا در زمان کار با ساعت مچی در برابر لغزش مقاوم باشند.

روند تکامل در سری PROTREK هرگز متوقف نمی‌شود. این مدل‌های جدید برخی از بهترین زیبایی‌های عملکردی و سهولت عملیاتی را که فناوری مدرن ارائه می‌دهد در خود جای داده است. قاب چرخان به شکل خاصی ساخته شده است تا عملیات آسان شود، حتی زمانی که دستکش پوشیده باشید. حرف درشتی که جهت شمال، جنوب، شرق و غرب را نشان می‌دهند برای خوانش آسان رنگ‌آمیزی شده‌اند. دکمه‌های اختصاصی برای جهت، بارومتر، و ارتفاع دسترسی به اندازه‌گیری را با فشار یک دکمه میسر می‌سازند. دکمه‌ها به‌صورت اریب و شیب‌دار با طرح الماسی طراحی شده‌اند تا در زمان کار با ساعت مچی در برابر لغزش مقاوم باشند.

ساعت کاسیو پروترک مدل PRT-B70-1D فروش در نمایندگی تخصصی ساعت های کاسیو در تهران و ایران ساعت های اورجینال کاسیو ، سیکو ، سیتیزن را از ما بخواهید.

 

دکمه بازگشت به بالا