ورزش

زنوزی:پول کی‌روش را من دادم/فدراسیون فکر می‌کند من از شکایت می‌ترسم

داستان آفتاب:

محمدرضا Zanozi ، مالک Traktor و Mashayin Saz ، که چندین بار مصاحبه روزانه را بر عهده داشته است ، درباره انتقاد فدراسیون فوتبال از سخنان خود گزارش داد: “شکایتی ندارید.” آنها جلسات زیادی داشتند و برای تهیه من عینک آماده می کردند ، آنها می خواستند این جام را در دادگاه به من بدهند و از من تشکر می کنند. بازپرداخت هزینه هایی که برای تیم ملی پرداخت کرده ام. بچه های یک کشور همه کارهای من را می دانند. باید ببینیم چه وقت آنها را برای پاداش من می گیرند. در زمان آقای کی روش ، آنها مرا از پول محروم کردند ، در واقع من اولین پول را به او دادم ، بنابراین آنها می خواستند من را در بخش داوری بخاطر کاری که به کشورم دادم ستایش کنند.

زنوزی: من هزینه آن را پرداخت کردم / دفتر فکر کرد که می ترسم از شکایت خود بترسم

زنوزی افزود: من اولین وامی را که آقای کی روشن به من داده است 9 سال پیش پرداخت کردم که 600000 یورو است ، اما آنها هیچ وقت هزینه های پرواز را پس ندادند. من این کار را به خاطر مردم و کشورم انجام دادم و این یک نعمت نبود. من از این نسیم ها نمی ترسم. همه کسانی که از گرگ می ترسند مراقبت از گوسفندان را بر عهده نمی گیرند. اگر من جلوی سقوط به این کشورها را می گرفتم ، نمی توانستم. نوازندگان محلی منتظر من هستند. آنها تا آخر عمر تیم های ورزشی محلی را مورد آزار و اذیت قرار داده اند و حالا مدافع حقوق خود را پیدا کرده اند.

مالک تراکتورسازی افزود: نامه ای به فیفا برای ما ارسال می شود. ما می گویم ما یک مشکل قانونی داریم که آنها پاسخگو نیستند. آنها باید بیایند و توضیح دهند که چه کاری برای بازی های فوتبال محلی انجام داده اند. آنها با قلب مردم بازی می کنند. من یکی از آن افراد بودم و اکنون گروهی دارم که می گوید حق دارند. وزیر ورزش مصاحبه کرد و اعلام کرد که ما می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و من اولین کسی بود که این را گفتم. اما آقای مبلغ بازی ، با فساد خود مبارزه کنید. آنها به دلیل یک مسابقه ویژه نامشخص ، کیروش و تیم ملی را از هم جدا کردند. در حال حاضر موضع ما آنقدر مهم است که خواهیم دید اگر می توانیم در جام جهانی ایما بازی کنیم یا خیر. در حال حاضر باشگاه ها اکثرا مخالف حفظ تیم هستند زیرا قدرت دارند و نامه نمی نویسند. ما تصمیم گرفتیم که شما در اتاق انتظار بنشینید. کنوانسیون ها در فوتبال ما عادی نیستند. منظورم 80 میلیون است

زنوزی که در بازی فوتبال با رادیو ورزش صحبت کرد ، اصرار داشت: “خارجی ها به من اعتراض می کنند. آیا کیفی را در جیب خود دارید؟” بیایید بگوییم که من به دلیل فوتبال حقوق ماهانه خود را به مدت یک ماه پرداخت کردم. من حریص بودم چون ماندم و تیم ملی موفق بوده است. من این کار را به خاطر مردم انجام می دهم ، و من در هیچ جلساتی شرکت نمی کنم ، اما شما که یک برنامه فوتبال در دست دارید ، در ده سال گذشته سابقه شما را دیده اید؟ اگر چیزی بگویم ، نوشته شده است. این نماینده مجلس در تلویزیون اعلام کرد که این مسائل سخنان مجلس است. برادر ، چرا عصبانی هستی؟ فکر می کنم کسی ناراحت است که مشکلی ندارد. آنها فکر می کنند من از این شکایات می ترسم.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک ایرانی می توانم این سؤال را بپرسم ، پسران در فوتبال چه می کنند ؟! ما بازیکنان بزرگی داریم که مدیر هم هستند ، از آنها می خواهیم جوان باشند و آنها این را می دانند. امروز ، به کشور توصیه نامه ای دادیم تا جلسات و کنفرانس های ورزشی سازمان را بررسی و بررسی کند. امضاء در قرارداد ، و آنها درصد از این قرارداد را به دلیل اقتدار بازار برداشت می کنند. پیمانکاران فروش آن را کاهش می دهند ، نه زنان! این چه توافقی است؟ ما به هرچه گفتیم توجه جدی داشتیم ، اما بعد از یک سال و نیم تا دو سال ، آنها به پایان رسیدند و توافق نامه پشتیبانی تمام شد!

وی در پایان گفت: “به من گفته شد که چرا در کل روز مصاحبه می شوم.” به هر حال حداقل من بدون توجیه کردن خودم پایین نرفتم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا