ورزش

رییس فدراسیون تنیس: زمان داریم و نمی خواهیم در انتخاب سرمربی عجله کنیم

رئیس فدراسیون تنیس گفت: هنوز زمان مسابقات بین المللی نرسیده است اما ما مربیان تیم های ملی را با آرامش انتخاب خواهیم کرد.

داوود عزیزی در مصاحبه با سی وی نت با بیان اینکه مدت زیادی از انتصاب مدیران تیم ملی فوتبال ایران می گذرد ، گفت: “کمیته فنی در حال کار بر روی این موضوع است و گزینه ها را بررسی می کند. ما نمی خواهیم عجله کنیم. راهنمای کامل برای انتخاب بهترین گزینه.

وی در مورد طول مراحل انتخاب ، گفت: “کمیته فنی جلسات متعددی دارد و ابتدا معیارهای انتخاب مدیر اجرایی را تعیین می کند ، و سپس از افراد نزدیک به مجریان می خواهد ابتکارات خود را ارائه دهند ، افراد زیادی این کار را انجام می دهند. ” رزومه در حال بررسی است. البته هنوز زمان برگزاری مسابقات بین المللی مشخص نیست. بنابراین تیم فناوری می تواند به آرامی این گزینه ها را بررسی کند.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به این س thatال که با توجه به موضع دولت در تعیین مربیان ملی ، انتظار داریم افراد هنگام انتصاب نتایج متفاوتی بگیرند. بیشتر از سالهای گذشته ، اظهار داشت: تمام تلاش ها برای تحقق این امر صورت می گیرد ، اما وقتی همه چیز تحقق یابد و در دسترس باشد ، از جمله سخت افزار ، پشتیبانی ملی و ایجاد پایه و اساس ، شاهد این اتفاق خواهیم بود. تیم های ملی برای موفقیت ، یک مدیر به تنهایی نه تنها دلیل آن نخواهد بود ، بلکه بسیاری از امور او را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی درباره تاریخ بسته شدن انتصاب مربیان گفت: “آینده نزدیک نزدیک است.” فکر می کنم اگر عجله نکنیم ، انتخاب خوبی خواهیم داشت.

عزیزی در پاسخ به س questionsالاتی درباره زمان شروع مسابقات تنیس تأکید کرد که ما یک تورنمنت بین المللی جوانان در جزیره کیش از 25 فوریه تا 4 فوریه داریم و ما در حال ثبت نام در رئیس منطقه آزاد کیش هستیم تا جام کودکان را برگزار کنیم. مردان و صندلی های تنیس زنان صندلی های تنیس و مسابقات تنیس ساحلی در جزیره کیش داریم. اگر موقعیت کرونا به ما امکان برگزاری این مسابقات را تا پایان سال می دهد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا