اقتصادیکسب و کار ایرانی

رول کاور زن توالت فرنگی سایز بندی دارد؟

اگر شما به جای سرویس های بهداشتی ایرانی از توالت فرنگی استفاده می کنید قطعا رول توالت فرنگی یکی از ملزوماتی است که همواره خصوصا در مهمانی و سفر همراه خود داشته باشید

معرفی بیشتر کاور زن توالت فرنگی

دستگاه کاورزن اتوتماتیک توالت فرنگی برای بالا برد سطح بهداشتی جلوگیری از بیمارهای عفونی و قارچی مورد استفاده عموم قرار گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به نصب آسان و سهولت در استفاده از دستگاه،راندمان بالا و دون پرت کاور اشاره کرد.

  ویژگی های دستگاه روکش زن اتوماتیک توالت فرنگی

 مناسب و قابل نصب بر روی تمام مدل های توالت فرنگی

این مدل دستگاه کاورزن اتوماتیک بر روی تمامی توالت فرنگی ها قابل نصب میباشد

نصب آسان و راه اندازی آسان

طریقه نصب دستگاه کاور توالت فرنگی بسیار آسان بوده که کارشناسان ما اماده ارائه خدمات در زمینه  نصب دستگاه و حتی ارسال نیرو برای نصب میباشد

مجهز به چشمی برای تعویض کاور توالت فرنگی

از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه کاور زن توالت فرنگی میتوان به سیستم چشمی بدون تماس دست نسبت به تعویض کاور اقدام کرد ، این چشمی که معمولا بالای توالت فرنگی و بر روی دیوار نصب میشود. با تکان دادن دست روبروی چشمی ، دستگاه به صورت اتوماتیک کاور توالت فرنگی را تعویض می کند

مجهز به دکمه دستی برای تعویض کاور

علاوه بر چشمی منظور شده برای تعویض کاور توالت فرنگی میتواند به وجود یه دکمه شستی برای تعویض کاور نیز اشاره کرد

بازده 100% و بدون حتی 1 عدد پرتی دز زمان تعویض نایلون یا کاور

سیستم تعویض نایلون دستگاه توالت فرنگی کاملا قابل اطمینان بوده که این هماهنگی بین سیستم موتوری متصل به نایلون و بسته حاوی نایلون با بازده بالا صورت می گیرد

برد اتوماتیک و کاملا هوشمند در دستگاه نایلون زن توالت فرنگی

عمل کرد با برق شهری 220 ولت

دارای رول 70 عددی نایلون یا کاور توالت فرنگی

هر رول پلاستیکی مورد استفاده برای 70 بار می باشد

دارای یکسال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش

چگونه از روکش توالت فرنگی استفاده کنیم؟

از روکش‌های صندلی توالت غالباً به عنوان یک لایه محافظ در مقابل میکروب‌های موجود در دستشویی عمومی استفاده می‌شود. اگر یک توالت کاملاً تمیز باشد به احتمال زیاد نیازی به استفاده از یک پوشش ندارید.اگر توالت در وضعیت قابل قبولی نیست روکش را بیرون آورده و آن را روی توالت قرار دهید تا فلاپر به کاسه توالت آویزان شود. هنگامی که استفاده‌تان از دستشویی تمام شد برای دور انداختن روکش کافی است دستشویی را بشویید.

۱ . بیرون کشیدن مستقیم پوشش صندلی توالت از جعبه.

برای نحوه استفاده از روکش صندلی توالت فرنگی وارد دستشویی شوید و به دنبال جعبهٔ پلاستیکی که حاوی درپوش صندلی توالت است باشید. قسمت بیرون یکی را بگیرید و آن را به آرامی بالا بکشید تا آن از بقیه جدا شود. روکش صندلی ممکن است با کمی تلاش بیرون بیاید.

۲ . درز داخلی آن را فشار دهید تا بخش میانی آن آزاد شود.

در روکش صندلی توالت فرنگی در امتداد جعبه ۳ ضمیمه کاغذ کوچک وجود دارد که فلاپر را به حلقه بیرونی محکم می‌کند. قبل از اینکه روکش توالت را تنظیم کنید انگشتان را به‌آرامی جدا کنید تا فلاپر داخل کاسه بیفتد.در سمت چپ ۱ درز همچنین هم در وسط و هم سمت راست ۱ درز وجود دارد. شما می‌توانید به‌راحتی کاغذ را فشار دهید تا درزهای آن به‌آسانی پاره شود. با انجام دادن این کار از پاره کردن کل فلاپر خودداری کنید.

۳ . روکش صندلی را روی توالت قرار دهید تا فلاپر داخل کاسه شود.

روکش صندلی توالت فرنگی در بخش میانی و دایره‌ای توالت قرار می‌گیرید. فلاپر را طوری تنظیم کنید که داخل کاسه بیفتند و حلقه بیرونی صندلی توالت را کاملاً بپوشاند. قسمتی از پوشش که فلاپر به آن متصل است باید جلوی لبه توالت روبه روی مکانیسم قرار بگیرد. اگر صندلی توالت را به عقب بکشید اشکالی ندارد زیرا تا زمانی که صندلی توالت پوشانده شده باشد فرقی نمی‌کند.

۴ . هنگامی‌که کار تمام شد سیفون را بکشید تا به‌طور خودکار پوشش صندلی دور انداخته شود.

پس از اتمام کار شما مجبور نیستید که آن را بردارید و دور بیندازید. این روکش‌ها از موادی ساخته‌شده‌اند که هنگامی‌که آب به آن‌ها می‌خورد می‌شکنند. به‌راحتی هنگامی‌که کارتان تمام شد فلاش تانک را بکشید.

چرا باید از روکش توالت فرنگی استفاده کنید؟

یکی از عوامل بیماری های عفونی رعایت نکردن بهداشت به خصوص در اماکن عمومی و سرویس های بهداشتی است. اما نگران نباشید. روکش توالت فرنگی محصولی ایده آل برای جلوگیری از انتقال این بیماری ها است.

طریقه استفاده از کاور توالت فرنگی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که کثیفی سرویس فرنگی بین راهی شما را مجبور به استفاده از سرویسهای ایرانی کرده باشد. این اتفاق وقتی ناخوشایند است که با درد زانو، کمر درد و کهولت سن هم مواجه باشیم.

استفاده کردن از توالت فرنگی در سرویس های بهداشتی باید با احتیاط کامل صورت پذیرد. برای اطمینان از پاک و تمیز بودن توالت فرنگی باید ابتدا آن را به صورت کامل آبکشی نموده و سپس برای جلوگیری از تکثیر ویروس و میکروب با دستمال کاملاً خشک کرده اطراف آن را با دستمال پوشانده و از آن استفاده کنیم.ولی با اینکار خیلی از بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل نمی شود. پس راه حل چیست؟با به همراه داشتن برخی لوازم کوچک و کم جا می توانید خیال خودتان را از بابت بهداشتی بودن قسمت نشیمنگاه توالت راحت کنید.

خبر خوب اینکه برخی از آنها قابلیت حل شدن در آب را دارند با استفاده از روکش توالت فرنگی قابل حل در آب بعد از استفاده نیازی نیست دنبال سطل زباله بگردید.برای استفاده از آن کافی است طوری کاور را روی توالت قرار دهید که قسمت داخلی آن داخل کاسه توالت قرار گیرد.امروزه بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال یک سری از بیماری ها به شدت توصیه می شود. مثلاً بهتر است از دستمال کاغذی برای باز و بسته کردن در، سیفون، شیرآب و در توالت فرنگی استفاده کرد.

دستگاه کاور توالت فرنگی  از نظر طراحی کاملا با بدنه توالت فرنگی هماهنگ بوده و می تواند در عین مصرف آب کمتر فضای راحت تری را برای استفاده کنندگان خود فراهم نماید. این دستگاه کاور توالت فرنگی به دلیل دارا بودن دسته های بلند که مناسب برای کشیدن روکش بر روی کاسه توالت فرنگی می باشد، این امکان را به شما می دهد که به راحتی و با تسلط کامل سرویس بهداشتی را از حالت یکنواختی که بر اثر نشستن افراد ایجاد می شود خارج نموده و بر روی توالت فرنگی از آن استفاده نمایید.

در این سیستم از آب گرم برای تولید بخار استفاده می شود که این آب گرم باعث ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و جلوگیری از جرم گرفتن آن می شود.استفاده از این کاور در توالت فرنگی‌ها موجب پاکیزگی و ضدعفونی سطح توالت می‌شود. این دستگاه مجهز به یک کاسه کوچک جهت نگه داری آب داخل مخزن است. کاور توالت فرنگی دارای بدنه ضد آب بوده، طراحی زیبا و متناسب با سرویس بهداشتی‌های شما است

 

دکمه بازگشت به بالا