کسب و کار ایرانی

روش های صحیح نگهداری از روشویی سرامیکی چینی

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در هر ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، لگن شستشو است که برای نظافت از آن استفاده می شود. افراد روزی چند بار دست و صورت خود را در این روشویی ها می شویند. برخی حتی لباس های خود را در دستشویی می شویند. به همین دلیل نگهداری از روشویی های سرامیکی چینی کردی اهمیت زیادی دارد. در دنیای امروز مدل های مختلفی از این محصولات وارد بازارهای فروش شده است; از روشویی روکابینتی گرفته تا انواع پایه، دیواری و ساده هر کدام در این زمینه فروش و خرید بالایی دارند.

مراقبت از روشویی سرامیکی چینی

برای نگهداری از روشویی سرامیکی کردی باید به چند اصل مهم توجه کنید؛ اول روش نظافت استاندارد و صحیح دوم استفاده صحیح از روشویی برای افزایش دوام و طول عمر. هر خانم خانه‌داری از روش‌های خاص خود برای شستشو و تمیز کردن این محصولات استفاده می‌کند. اما برای شستشوی این تجهیزات علاوه بر رعایت بهداشت و زیبایی سطح کار باید به حفظ کیفیت و دوام آن نیز توجه کرد.

داشتن حمام تمیز برای همه ما بسیار مهم است. اما شستشوی این وسایل باید با مواد شوینده مناسب انجام شود. در غیر این صورت، غرور شما طولانی نخواهد بود. علاوه بر این باید به نظافت منظم این وسایل در محیط سرویس بهداشتی نیز توجه داشته باشید.

انتخاب مواد شوینده مناسب برای نگهداری از روشویی سرامیکی چینی

برای بهبود روند نگهداری این روشویی ها، باید از مواد اولیه استفاده کنید تا تمیزی آنها حفظ شود. مواد انتخاب شده باید متناسب با متریال و ساختار روشویی سرویس بهداشتی باشد، در غیر این صورت به بدنه آن آسیب وارد می کند و حتی باعث خوردگی یا تغییر رنگ سطح روشویی می شود. در این زمینه از محلول ها و ترکیبات خانگی و صنعتی استفاده می شود که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

مواد شوینده طبیعی برای روشویی های سرامیکی چینی

نگهداری از روشویی سرامیکی کردی با استفاده از مواد شوینده طبیعی برای حفظ کیفیت و طول عمر این تجهیزات مفید است. علاوه بر این، این مواد شوینده تاثیر بسزایی در تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح کار می گذارند. در بین این مواد شوینده جوش شیرین و سرکه مناسب ترین هستند. می توانید محلولی از جوش شیرین و سرکه تهیه کنید و روی روشویی خود بمالید. همچنین می توانید جوش شیرین را به تمام قسمت های روشویی بمالید و سپس روی سطوح مورد نظر سرکه بپاشید.

استفاده از لیمو نیز در این زمینه موثر است. لیمو تمام باکتری ها و میکروب های روشویی چینی کرد را از بین می برد و روشویی شما را سفیدتر نشان می دهد. اگر می خواهید لکه های عمیق روی روشویی خود را پاک کنید، از لیمو استفاده کنید. پس از استفاده از این مواد طبیعی، از یک اسکاچ نرم برای تمیز کردن تمام سطح روشویی سرامیکی استفاده کنید.

تعمیر و نگهداری روشویی سرامیکی چینی

مواد شوینده و سفید کننده صنعتی

اگر مدت زیادی است که روشویی خود را تمیز نکرده اید، تمیز کردن آن با مواد طبیعی دشوار خواهد بود. در چنین شرایطی لباس شما تغییر رنگ داده و کدر می شود و لکه های زرد یا قهوه ای روی آن دیده می شود. در این شرایط برای حفظ زیبایی و نگهداری روشویی سرامیکی چینی کردی باید از ترکیبات صنعتی استفاده کنید. انواع مختلفی از سفید کننده های شیمیایی در بازار وجود دارد که معروف ترین آنها وایتکس است.

این سفید کننده ها علاوه بر سفید کردن سطح کار، روشویی شما را ضد عفونی می کنند. هنگام استفاده از این مواد صنعتی باید از تماس آنها با شیرهای آب خود جلوگیری کنید. تماس شیرآلات با این مواد صنعتی باعث تغییر رنگ آنها می شود.

نکات مهم نگهداری روشویی چینی

برای افزایش ماندگاری این محصولات و حفظ زیبایی آن ها در طول سال های استفاده، باید نکات زیر را رعایت کنید:

ابتدا یک برنامه ثابت برای نظافت و شستشوی این محصولات در نظر بگیرید. اگر به این نکته توجه نکنید به مرور زمان غرور شما خدشه دار می شود و زیبایی اصلی خود را نخواهد داشت.

از قرار دادن اجسام سنگین روی روشویی خودداری کنید. این باعث کاهش استحکام روشویی سرامیکی و کاهش مقاومت آن در طولانی مدت می شود. از بین محصولات سبک و کاربردی انواع جامایی، جاسبونی و … را انتخاب کرده و روی روشویی قرار دهید.

استفاده از روش های طبیعی را برای حفظ روتختی فراموش نکنید. اگر مدام از مواد شیمیایی برای تمیز کردن روکش استفاده کنید، زیبایی ظاهری آن به مرور زمان کاهش می یابد. مواد شوینده طبیعی لباسشویی برای جرم گیری لوله ها و چاه های آب نیز مفید هستند.

وسیله ای مناسب برای شستشوی روشویی

در آموزش تعمیر و نگهداری روشویی های سرامیکی کردی به ابزار مورد استفاده در فرآیند شستشو نیز توجه می شود. اغلب برای تمیز کردن این لوازم بهداشتی از سیم ظرفشویی استفاده می شود. اما سطح براق روشویی های سرامیکی چینی کردی نیازی به این وسایل سخت ندارد و با وسایل نرمی مانند اسکاچ نرم، ابری و … قابل شستشو است و به این ترتیب سطح سرامیکی آن آسیبی نمی بیند و خط و خش روی آن ایجاد نمی شود.

دستشویی چینی کرد

برای آموزش نگهداری از روشویی سرامیکی کردی به مدل و سبک طراحی هر یک از این روشویی های شیک و مدرن نیز توجه می شود. در سال های اخیر مدل های مختلفی از این محصولات بهداشتی وارد بازار فروش شده است که هر کدام از آنها قابلیت های به روزی دارند. روشویی چینی کردی را می توانید برای استفاده طولانی مدت خریداری کنید. ویژگی های فراوان به کار رفته در این محصولات باعث افزایش محبوبیت آن ها شده است. در زیر می توانید برخی از ویژگی های آنها را مشاهده کنید:

برخی از مدل های این روشویی ها مجهز به روکش های خروجی کوچک هستند.

در ساختار آنها از ابزار خروجی سرریز نیز استفاده می شود.

شیر پانچ های به کار رفته در این محصولات نیز از ویژگی های مهم آنهاست. برخی از آنها به صورت تک پانچ و برخی بدون پانچ تولید می شوند.

تنوع مدل های این محصولات نیز از مهم ترین ویژگی های آنهاست.

نتیجه گیری

نظافت و نگهداری لوازم بهداشتی در منزل یک اصل اساسی است و باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. در صورت عدم توجه به نظافت در این زمینه عمر و دوام این وسایل بهداشتی بسیار کاهش می یابد. به این ترتیب باید هزینه های تعمیر آنها را بپذیرید. در این گزارش از محصولات کارخانه چینی کرد به بررسی برخی از مهم ترین روش های شستشوی روشویی دستشویی پرداختیم که به شما در استفاده بهتر از این وسایل کمک می کند. خانم های خانه دار از این روش های ساده برای سهولت در تمیز کردن این قسمت ها استفاده می کنند.

برای مشاهده محصولات و مشخصات دقیق آنها می توانید به فروشگاه رضایی http://www.rezaeigroup.ir/ مراجعه کنید و با بررسی و مقایسه محصولات برندهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا