سلامت و تندرستی

رهبر انقلاب: مخاطب اول هر عرصه‌ جهادی و دعوت به خیر، روحانیت است

به گزارش رسانه آنلاین به نقل از منابع کلیدی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری، بزرگداشت مجاهد علما با روحانیون و پیشکسوتان در مراسم خیریه را مناسب خواندند و گفتند: در زمان حمایت الهی، طلاب جوان هستند. علاوه بر کار رسانه ای و مذهبی وارد میدان جنگ شدند و بسیاری از آنها به خاطر ایمانشان کشته شدند.

رهبر معظم انقلاب، جهاد و شهادت را یک سنت ریشه دار در حوزه های علمیه دانستند و با مثال زدن از علمای شیعه و سنی که در راه ایمان جان باختند، افزودند: ما جوانی صفر می خواهیم.

رهبر انقلاب: اولین کسی که به هر جنبه ای از جهاد و دعوت به خیر می پردازد، روحانیت است.

بیشتر بخوانید:

وی امام بزرگوار را مصداق بزرگ علم و جهاد دانست و خاطرنشان کرد: آن بزرگوار همان گونه که در زمان خود و بسیاری از مواقع دیگر مجاهد اول بوده است که هیچ جهادی بزرگتر از جهاد او و نتایج این داستان ها شیعه نبوده است. و در بالاترین سطح علمی. این نشان می دهد که ورود به عرصه جهاد ربطی به علم و تحقیق و تدریس ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انواع جهاد اعم از جهاد علمی، نظامی، سیاسی و همگانی افزودند: در هر حوزه‌ای از جهاد مهم‌ترین و مهم‌ترین مسئله کشور است، اولین مخاطب باید با حضور در میدان وارد شود. ایده ها. از کار، طلاب جوان و طلاب هستند.

وی با ابراز امیدواری برای تداوم روحیه سربلندی و فرهنگ جهادی با روحانیت، از اعضای کنگره شهدای روحانی خواست با موافقت روحانی، به گسترش و ترویج نام، سیما، آرمان ها و زندگی نامه در سطح روحانیت ادامه دهند. روحانیت کسانی که ایده ها و فرهنگشان باعث شد معنویت افراد مشهور به همه مردم منتقل شود.

21217

دکمه بازگشت به بالا