اقتصادی

راهنمایی برای خرید ماشین اصلاح موی سر حرفه ای

پیشنهاد شیک فام: ماشین اصلاح سر وال COMBO

این ماشین اصلاح سر برقی با تکنولوژی آمریکا توسط کشور مجارستان ساخته‌شده است و علاوه برداشتن موتور قوی، سبک است و 300 گرم وزن دارد. هم‌چنین دارای تیغه‌های خود تیز شونده از جنس استیل ضدزنگ و طراحی ارگونومیک است.

انتخاب خوب دیگر شما برای ماشین اصلاح سر پرقدرت می‌تواند ماشین اصلاح سر وال LEGEND باشد.

این ماشین اصلاح موی سر برقی، دارای موتور حرفه‌ای v9000 است و سرعت موتور آن 6000 دور در دقیقه است.

و بالاخره اگر به دنبال یک ماشین اصلاح سر شارژی با موتوری قوی هستید حتماً ماشین اصلاح سر پاناسونیک ER217 را که قیمت خوبی هم دارد بررسی کنید.

تیغه‌های تیز ماشین اصلاح مو: امروزه خیلی از ماشین‌های اصلاح دارای تیغ‌های خود تیز شونده هستند و زنگ هم نمی‌زنند ولی در برخی از مدل‌های پایین و کم کیفیتِ ماشین اصلاح سر باید مراقب زنگ زدن تیغه‌ها باشید.

نکته‌ی دیگری که اغلبِ افراد کمتر به آن توجه می‌کنند این ست که هنگام مقایسه‌ی ماشین‌های اصلاح مو، جنس و کیفیت بهتر تیغه‌های یک مدل را به تعداد بیشترِ شانه‌های مدل دیگر ترجیح بدهید.

دلیل این کار این است که شما شانه‌ها را می‌توانید باقیمت کمی بعداً تهیه کنید ولی تعویض تیغه‌ها برایتان خیلی گران تمام می‌شوند.

پیشنهاد شیک فام: ماشین اصلاح سر جمی Gemei GM 800

این ماشین اصلاح سر شارژی چینی باوجود این‌که ارزان است ولی دارای تیغه‌های تیتانیوم و سرامیک است که هم زنگ نمی‌زنند وهم از استحکام کافی برخوردار هستند.

ضمن این‌که ماشین اصلاح سر جیمی GM 800 شارژی ماشین اصلاح سر، هم با استند و هم بدون استند قابلیت شارژ دارد و 60 دقیقه پس از شارژ کامل، برای شما به‌طور یکسان کار خواهد کرد.

همچنین در این مورد؛ یعنی خرید ماشین اصلاح سر برقی در حد قیمت متوسط و متوسط به پایین با تیغه‌های خوب ماشین اصلاح سر وال بالدینگ Balding انتخاب درستی است.

می‌توانید مدل‌های مختلف دیگری از ماشین اصلاح سر پرقدرت را در این بخش از فروشگاه شیک فاممشاهده و مقایسه کنید. ماشین اصلاح سر و صورت

شانه‌های ماشین اصلاح موی سر: یکی از نقاط ضعف اکثر ماشین‌های اصلاح موی سر، در شانه‌های آن‌ها است.

تقریباً همه‌ی این شانه‌ها از جنس پلاستیک ساخته‌شده‌اند ولی اگر دقت کنید خواهید که شانه‌های بعضی از مدل‌های ماشین‌های اصلاح سر از بعضی دیگر محکم‌تر ساخته‌شده‌اند که با توجه به ضخامت و حالت شانه‌ها می‌توانید به این نکته پی ببرید.

این راهنمایی برای خرید ماشین اصلاح موی سر را به خاطر بسپارید: شانه‌های ماشین اصلاح که امکان دارد اندازه‌ی متفاوتی داشته باشند، باید به‌آسانی جا خور شده و در جای خود بنشینند و نباید در جا انداختن آن‌ها کوچک‌ترین دشواری برایتان به وجود بیاید.

لوازم جانبی پیرایشی: ماشین‌های اصلاح سر نیاز چندانی به وسایل پیرایشی جانبی ندارند اما به‌هرحال ماشین اصلاحی که می‌خرید بهتر است که یک فرچه‌ی تمیزکننده و روغن مخصوص ماشین اصلاح داشته باشد در غیر این صورت باید آن‌ها را خودتان بخرید.

تمیزکاری ماشین اصلاح سر بعد از هر نوبت استفاده از آن تأثیر زیادی در عمر بیشتر دستگاه دارد.

پیشنهاد شیک فام: اگر یک ماشین اصلاح موی سر شارژی با لوازم جانبی مکفی و قیمت مناسب‌تر نیاز دارید، ماشین اصلاح مو مک استایلر MC-055 مناسب شما است.

ماشین اصلاح مک استایلر خوب

این ماشین اصلاح شارژی مو صاحب دو عدد شانه‌ی دوطرفه است و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

پیشنهاد قابل‌توجه بعدی ما ماشین اصلاح سر دینگ لینگ برای کاربرانی است که دنبال ماشین اصلاح ارزان هستند.

ماشین اصلاح سر دینگ لینگ خوب

این ماشین اصلاح شارژی ارزان را نیز با میزان نیازهای پیرایشی خود بسنجید.

اگر می‌خواهید یک ماشین اصلاح برقی و نه شارژی انتخاب کنید و امکانات پیرایشی و شانه‌های پرتعداد برای شما اهمیت زیادی دارد بازهم ماشین اصلاح سر ماشین اصلاح سر وال COMBO را پیشنهاد می‌کنیم.

محفظه‌ی نگهداری: ماشین اصلاحی که می‌خرید باید نوعی محفظه یا قوطی یا کیف نگهداری داشته باشد بخصوص اگر که دارای لوازم جانبی بیشتری باشد. در غیر این صورت نگهداری تمام قطعات ماشین اصلاح کار دشواری خواهد بود و برایتان مشکل‌ساز خواهد شد.

ویژگی‌های ایمنی برای جلوگیری از بریدگی و خراش: اکثر ماشین‌های اصلاح موی سربه‌قدر کافی ایمن هستند.

نخست این‌که دارای تیغه‌های بیضی‌شکل برای قطع موها بوده و دوم این‌که یک محافظ برای جلوگیری از خراشیدگی پوست سردارند.

بااین‌همه بهتر است که این مورد را نیز هنگام خرید ماشین اصلاح موی سر ایمن کنترل کنید.

وزن ماشین اصلاح مو: نکته‌ای که در اکثر موارد، خریدارانِ ماشین اصلاح موی سر آن را فراموش می‌کنند، دقت به میزان وزن ماشین اصلاح مو است.

اگر دو ماشین اصلاح موی سر تقریباً از شرایط مساوی برخوردار باشند ماشینی را که وزن سبک‌تر دارد انتخاب کنید.

ماشین اصلاح موی سرسنگین با چند دقیقه استفاده دست شمارا خسته خواهد کرد.

هم‌چنین همیشه دنبال یک ماشین اصلاح موی خوش‌دست باشید طوری که راحت با آن اصلاح کنید و قدرت مانور بیشتری داشته باشید.

سخن آخر

سعی کردیم در این مقاله که راهنمایی برای خرید ماشین اصلاح موی سر بود مهم‌ترین نکات را با شما در میان بگذاریم. پیشنهاد می‌کنیم ضمن انتخاب ماشین اصلاح سر از مدل‌های گلچین شده و متنوع فروشگاه شیک فام از مزایای خرید از این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا